Autoportret de adolescenta
...
Adolescenta.Un cuvânt aparent simplu, fãrã valoare,însã acesta ascunde multe secrete.Ascunde o perioadã frumoasã,scurtã din viatã,o perioadã în care crezi cã totul e permis si în care nu mai esti copil ,cãci încerci sã te definesti ca adult.
Am crescut,am ajuns sã simt si eu aceastã vârstã în care,atunci când clipesc, visele devin realitate,atunci când bat din palme grijile pleacã,când totul pare viu, colorat, intens...
Uneori realitatea mã izbeste, simt cã nu mai sunt copilul de altãdatã,nu mai uit sau iert usor, nu mai plâng, ca apoi sã spun cã nimic nu s-a întâmplat.
Adolescenta este etapa în care se pare cã totul e posibil,în care stele îti stau în palmã,în care lumea asteaptã sã fie cuceritã.Este perioada în care ai primii fiori a iubirii,în care legi prietenii adevãrate,când oameni care par sã însemne totul devin repede simple cunostinte,iar simpli strãini devin persoanele ce îti definesc viata.
Totodatã,uneori,mã simt singurã si mã vãd rãtãcind fãrã teamã de mine. Sunt acele clipe în care lupt nu numai cu mine,dar trebuie sã lupt si cu oamenii. Atunci îmi pierd surâsul de pe fatã,sclipirea din ochi,încrederea în mine si îmi doresc sã redevin copil, sã-mi recapãt inocenta,acea inocentã pe care o putem avea o datã-n viatã.
La un moment dat îmi voi lua zborul, apucând-o pe drumul meu. Îmi voi alege un tel în viatã pe care va trebui sã-l împlinesc.Voi zbura departe de cei dragi,cu gândul la ei,totusi.Pe drumul pe care îl voi parcurge cu greu,dar frumos,voi rememora portretul adolescentei mele presãrat cu multe jocuri,zâmbete,dezamãgiri si,mai ales, IUBIRE.P.S M-am gandit sa fac o carte in care fiecare capitol sa reprezinte o etapa sau un lucru ce defineste viata. Sper sa va placa.Pupiciii:****
CITEȘTI
Viata vazuta prin ochii unui adolescent
Krótkie OpowiadaniaEste o carte despre etape si lucruri despre viata. E ceea ce simt eu,un adolescent despre un anumit lucru.Enjoy!:3