S-a terminat.Nu-mi vine sa cred ca s-a terminat. Am ramas singura,fara iubire,fara sustinere,fara o raza de lumina.....doar durere,dezamagire si lacrimi.
Ma uit in oglinda si ma gandesc numai la el. Ii vad chipul ca pe o,, suava icoana", care inca imi umple sufletul de caldura si imi ofera speranta.
In singuratatea mea ii aud usor,,balaiul suras", care ma facea sa ma simt cel mai fericit om din lume....dar un,, gand fara glas"ma apasa....,,nu-l voi mai revedea niciodata".
Nu-i voi mai vedea fata ca ,,o lava patrunsa de luna",nu o sa-i mai simt imbratisarea...nu o sa mai simt nimic.
Dar...trebuie sa ma ridic si sa o iau de la capat.O voi lua,dar pe jumatate goala.O sa simt mangaierile unor maini ce poarta manusi,o sa ma imbratiseze trupuri reci,doar pentru ca nu ma simt bine in bratele singuratatii.
In loc sa ma intregeasca,iubirea m-a injumatatit,m-a facut sa nu mai fiu eu.Nu mai are rost sa traiesc fara iubirea sa,fara imbratisarea sa.Nu pot sa ma obisnuiesc cu gandul ca vom fi doi straini.Nu mai pot sa fiu prada durerii,sa simt greutatea sufletului,sa fac fata zilelor in care nu este langa mine.
Dar,totusi,trebuie sa o iau de la capat.Si o sa reusesc cu putere si vointa. Voi reusi sa-mi recapat zambetul molipsitor, voi redeveni eu cea dinainte si voi iubii din nou,chiar daca la final voi suferii.Pana la urma asa e cursul iubirii: te indragostesti,iubesti,suferi si o iei de la inceput.
P.S: Heeei ! Am incercat sa descriu starea in care se simte un adolescent dupa despartiree....Apropo cei doi anormali ai meii nu sufera din cauza cerculetelor cu degetul si nici din cauza pumnilor bagatii:)))) So, sper sa va placa! Pupiceiiii:******!
CITEȘTI
Viata vazuta prin ochii unui adolescent
Short StoryEste o carte despre etape si lucruri despre viata. E ceea ce simt eu,un adolescent despre un anumit lucru.Enjoy!:3