MİRAY'IN GÜNLÜĞÜ
Hep karamsar,hep düşünceli ve sonuç olarak devamlı üzgün geçirdiğim günlerim peşi sıra hayatımdan sonbahar aylarında ağaçları sararan yapraklarını andıran düşüşü gibi ömür ağacımdan eksilip gidiyor ve ben sadece hayatın akışına kapılıp yaşamaya bir şekilde devam ediyorum.
En sevdiklerini yitirdikten sonra veya onları buluşulması imkansız bir şekilde hayatından uğurladığı zaman hayattan bir beklentisi kalmamış bir çok insanın yaşamaya dair hiç bir emare bulunmadan hayata devam ettiği gibi yaşıyorum ;ancak beni o tür insanlardan ayıran çok ince bir çizgi var;ben umudumu yitirmiş değilim. Yitirmeyeceğim çünkü en azından ben ileride seni mutlaka tekrar göreceğime dair bir his ile beraber yaşıyorum.Tek dileğim ise seni bulduğumda,seninde beni bekliyor olman.İşte bu benim senden;senin beni tanımadan önce senden istediğim ufak bir dilek.Umarım dileğim gerçek olur ve biz birbirimize hiç ayrılmayacak bir şekilde kavuşuruz...
Vize sınavları boyunca heyecanla beklediğim seni görme umudum sınavların bitmesiyle geriye üzüntü duygusunu en acı bir durumda benile beraber bırakarak hayatımdan uçup gitti.
Her sabah aydınlığında umutla başladığım seni bulma yolculuğum karanlığın günüme uğramasıyla birlikte umudumu da karanlığa gömerek benliğimi terk ediyor...Dediğim gibi ben hayatıma o hissi de beraberimde taşıyarak devam edeceğim ve bu şekilde yaşamaya, seni gördüğüm anda veda edecek ve seninle güzel bir gelecek kurmaya doğru hızlı adımlarla yol alacağım.
Artık toparlanmalı ve bu dönemden ders bırakmamak için sıkı bir ders çalışma dönemine girmeliyim.Kendimi böylece şartlandırarak hayatıma daha pozitif bir şekilde devam eder ve seni göreceğim güne kadar içimi soğutabilirim.Madem böyle bir karar aldım ilk günümü gezmeye ve eğlenmeye ayırıp iyice enerji toplamalıyım.Bu nedenle sabahın erken sayılabilecek saatlerinde Nilgün'ü tatlı uykusundan acımasızca dürtükleyerek uyandırdım.Bana kızmasını beklediğim Nilgün uyanır uyanmaz beni ne kadar da düşündüğünü anladığım konuşmasına başladı;
-Son olanlardan sonra iyisin değil mi?
-Doğruyu söylemek gerekirse pek iyi değilim ama bu günden sonra toparlanıp derslerime çalışacağım; bunun için de bu günü seninle gezmeye ayırdım.
-Çok iyi düşünmüşsün,kesinlikle böyle yapmalısın,hem zaten göreceğin varsa görürsün.Eğer sizin bölümün dersine girdiyse bu sizin bölümde tanıdığı biri olduğunu gösterir.Tek yapman gereken o gün yanında oturduğu kişiyle konuşmalı ve onunla samimiyet kurmalısın.
-Sahiden ben bunu neden düşünemedim.O gün yanında oturduğu kişi mutlaka onun arkadaşıdır yoksa neden gelip onun yanında ve hiç bilmediği bir fakültede derse girsin ki,bir tanesin sen!!
-Keşke daha erken düşünseydim fakat benimde aklıma yeni geldi ama neyse sonuçta geldi önemli olan da bu!!
-Seviyorum seni yaa cansın can!!
-Sende öylesin benim için,madem toparlanmaya kara verdin bunu zaten kutlamamız gerekir.Gezme konusunda da iyi düşünmüşsün hafta sonunu yurtta geçirmek sinir bozucu oluyor.Nereyi düşündün gezmek için.
-Onu bende düşünmedim.Sence nereye gidelim?
-İş başa düştü demek.Nereye gitsek? hımm karşıya gitsek nasıl olur?
-Gidelim gitmesine de karşının neresine gidiceğiz?
-Emirgan korusunu çok öneriyorlar ama,orası da ilkbahar ayların güzel oluyormuş.
-Evet bende öyle duydum ama bence yine de gidelim.Değişiklik olur.
-Tamam o zaman.Hazırlanıp hemen çıkalım.Baya uzakmış orası.Erken çıkmakta fayda var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOLUDİZGİN ACILAR
RomanceEn sevdiklerini yitirdikten sonra veya onlardan buluşulması imkansız bir şekilde hayatından uğurladığı zaman hayattan bir beklentisi kalmamış bir çok insanın yaşamaya dair hiç bir emare bulunmadan hayata devam ettiği gibi yaşıyorum ancak; beni o tü...