Just wolfy things.

35 8 3
                                    

Pov Knife
Ik loop nog even door de bossen met de roedel en kom weer aan bij de slendermansion, maar normaal staat er altijd een proxylogo bij de deur? En dit keer niet!? Waar is het? Ik riep Fire en Fly, ze zeiden dat we moesten oppassen, want dit is een teken van de PROXY HUNTER! Heart komt naar buiten en begint te huilen; "De p-roxy meneer is g-geweest!" Daarna zag ik Sally huilen en zij zei precies hetzelfde. Ik zag dat iedereen heel erg kwaad werd, de hele roedel begon te grommen. Dit was het, het enige wat hij NIET moest doen, en hij doet het! Ik til Sally en Heart op en til ze naar hun kamer; "Jullie blijven hier, het raam staat afgedekt met Zwarte Magie, door Angel. Dus kan niemand erin of eruit. Ik zorg ervoor dat Anthony en Hoody bij jullie voor de deur staan, zodat de proxy hunter Jullie niks kan doen, purple houd de wacht bij de deur, en de andere Proxys bewaken alle kamers. "

Nu ga ik verder zoals normaal ;)

Fire: DARKY! We zorgen ervoor dat niemand elkaar uit het oog verliest, Moon en Fly zijn samen met Spectre en Darky, ik ga samen met Knife, Red en Little. De andere rennen door, tot aan de poort.
Darky: Oke, en iemand die zich niet aan deze regels houd, is gelijk GEEN PROXY MEER!
Slender: Veel succes!
Moon: Darky, we gaan ervoor!
Spectre: Fly, als dit goed gaat, ben ik nog blijer met je, want dit, word je eerste jacht.

De volgende komt morgen, of zondag online: The ProxyHunter jacht. Ik geef eff wat shoutouts:

Anthonyschilder
Cyaantje
me_thelittlecupcake
XMoonWolfX
Spectre5102

The story of The KnifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu