Çisil bugün noldu bilmen lazım belkide hayatımın en güzel günüydü...
Biliyor musun ? Beni hastaneye götüren kişi Arasmış.Çisil sana garip gelicek ama ben aşık oldum yani ben bir çok kişiye aşık oldum ama böylesini görmedim. Bence oda bana aşık sadece söyleyemiyor ama eminim beni işe alıcak daha haber gelmedi ama ben böyle hissediyorum.
-Şşşşşt tamaaam biraaz sakin ol bakalım Aşk böcüğüüüü
-Olamıyorum yani olmaya çalışıyorum amaa bir türlü kendime hakim olamıyoruum.
Amaaaaan,Ama annemlere sakın birşey belli etme yoksa beni evden dışarı çıkarmazlar ve bu aşkım başlamadan biter.
-Tamam kızım dermiyim hiç en yakın arkadaşımı ilk kez aşık görüyorum bu zevki hiç bozarmıyım.
-Çisil eminde değilim aşık mıyım yoksa bir hoşlantımı beynim diyor sadece bir sevgi ama kalbim sen aşıksın kızım diyo. Sence aşk ne ?
-Bence aşk gözlerinin içine baktığın an kendini görmek, Uzun dalışlarda onu görmek.
-Gerçekten böylemi düşünuyorsun?
-evet
-Biliyormusun ben bir rüya gördüm çok garipti. Ben hastanedeyken başımda bekleyip kulağıma ben sana tam dedi ama rüyamı annem peri kalk artık diyerek böldü.
Acaba bana orda ben sana aşığım mı dicekti yoksa başka bişey mi offf kafayı yicem acaba bir daha mı başım kanasa :)
-Saçmalama yani belki sana aşığım dicekti ama rüyaların tersi çıkar canım arkadaşım
-offff Çisil ya bence bana aşıkkkkkkk..... Acaba hayatım da yapmadığım bir şey yapıp ilk adımı ben mi atsam hani bekleriz ya ilk mesajı, ilk adımı erkekler atar isteriz ya işte bu sefer ben mi ilk davransam da ondan hoşlandığımı ona aşık olduğumu belli etsem...
-Ben buna karışamam ama kalbin eğer yapman gerektiğini diyorsa yaz gitsin ya başlamadan biter, ya da yeni başlangıçlar başlar...
-Evet doğru söylüyorsun ben ilk mesajı yolluyorum
( O an kalbim küt küt yerinden çıkarcasına atıyordu.Hangi kelimeyle başlasam ne yazsam bilemiyordum.Ama tek bildiğim o mesajı yollamaktı.Kısa veya Uzun, Saçma veya Mantıklı ne olursa olsun onu yazmam gerekiyordu. Çünkü bu sefer çok başka olucaktı..)
---- Merhaba Aras herşey için teşekkürler ----
Vee mesaj gönderildi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayal Gecesi
Fiksi RemajaSıradan bir kızın hayatını değiştirmesine vesile olan adımlar.