Jedinečná sobota 1 part

249 12 0
                                    

Ahoj jen píšu že se zase pokusím napsat delší kapitolu tak snad to zase vyjde. :D

Hermiona:
Najednou jsem se ocitla v náruči s velmi studenými rukami. .. Najednou se naše pohledy střetly jeho krásné platinové vlasy mu padaly přes oči a všimla jen si jak se pořád dívá do mých očí...
Draco:
Akorát jsem sešel schody a zahlédl jsem ty dva tuoce Goyla a Creeba jak se cpou vším možným. Když jsem se už chystal odejít od schodů ale v tom jsem slyšel dupat podpatek do rytmu tudíž jsem se otočil a spatřil Miu.... Jako obvykle jsem ji viděl s knihou v ruce a jak si něco čte. Skoro vždy když ji vidím tak si čte... Její klasická činnost. Všiml jsem si jak klopýtla moje smysly hned zareagovaly a ja ji chytil do náruče. Naše oči se střetly a ja sd cítil jako někdo jiný.

Harry :
S Ronem jsme se probudily a oba dva v tom tichujsme řekli "Měli by jsme se jít nasnídat". Oblékli jsme se a vycházeli jsme ze společenské místnosti když jsme v tom zahlédli Hermionu jak míří ke knihovně. V tom Ron pronesl: "Vždyť se do té knihovny může rovnou přestěhovat". Sešli jsme schody a vydali se směrem k Velké síni. Já si dal vajíčka a smaženou slaninu s opečeným toastem a pomerančový džus a Ron si dal dvě misky medových Cheerios a celý talíř lívanců a kakao. Naproti nám seděla Ginnya furt se na mě usmívala. Já ji její úsměv oplácel. Byla sobota takže jsme nikam nespěchali. Když jsme dojedli tak jsme se s Ronem zvedli a šli ke dveřím na prahu tak jsme viděli co nám hlava nebrala. Hermiona zakoplaa padala ze schodů když v tom jsme spatřili Hermionu v náruči toho hrozného Draca Malfoye dívali se na sebe jak dvě hrdličky. Ron se naštval a šel kolem nich do schodů.
Hermiona:
Ron vypadal dost naštvaně ani nevím proč?. Furt se na mě koukal takovým tím nenávistným pohledem a pak jen na Harryho tím pohledem ze je čas už jít. Harry šel k Ronovi ale on se na mně díval normálně. Řekla jsem Dracovi ať mě položí on se usmál a položil. Ron pronesl:"No skvělý a teď se ještě směješ s naším úhlavním nepřítelem". Já na to "Co ? Teď mi budeš ještě říkat s kým se mám přátelit?. No možná už vím s kým se bavit už nebudu "...

Draco:
Viděl jsme jak Ron zuří a moje mysl měla opravdu velký záchvat smíchu. Mia mě poprosila abych ji položil a já to udělal pak byla "menší" hádka ale já jsem me vůbec nevnímal. Až pak jsem si všiml že stojí předemnou a zírá na mně.
Hermiona:
Probíhala "menší" hádka a v tom jsem si všimla jak na mně Draco zírá ale já ho moc nevnímala. Kluci se urazili a já také odešli a ja se otočila na Draca a zirala na něj. On mě po chvíli konečně zaregistroval a já se poděkovala za chycení. On řekl :"Jsem rád že jsem chytil zrovna takový úlovek.
Já se začervenala a odešla směrem k Velké síni. ..
Ahoj jen upozorňuji že to píšu na mobilu :DD takže tam budou chybět čárky a háčky.

True StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat