Pryč z reality

293 15 0
                                    

Ahoj je tu druhý díl. Určitě napište názor a už jdeme na to.

Na cestě na nádraží jsem si pořád dokola v hlavě promítala co řeknu Dracovi až mě opět začne zesměšňovat. Když jsme dojeli do cíle táta mi pomohl dát Micku do klece a a pomohl mi s kufry.
Rozloučila jsem se s rodiči a rychlostí projela zdí na nádraží 9a tři čtvrtě. Už jsem ae rozhlížela po ostatních a najednou jsem zahlédla Giny a Rona . Radostně jsem objala jejich mamku. A najednou na nás někdo zakřičel a náhle se objevil Harry.
Akorát jsme se loučily a někdo do mně silně strčil. A ano byl to samozřejmě Draco. Postřehla jsem že už nenosí tak ulízané vlasy ale nosí menší rozcuch. Ani nevěřím že to řeknu ale opravdu mu to slušelo.
Najednou jsem za zády slyšela otravnou Pansy Parkinsnovou,která od prvního ročníku neustále dolejzá za Dracem. Nasedli jsme do vlaku a vydali se na cestu. Když jsme přijeli do Bradavic nastal uvítační ceremoniál... Vrhli jsme se ke stolu na večeři... Ron se samozřejmě cpal jakoby týden nejedl. Já si dala kousek kuřete a trochu kaše. Jako desert jsem si dala čokoládový dort a banán...
Letos přibylo spoustu nových studentů. Po večeři jsme si šli lehnout . Ráno jsme se šli nasnídat. Já jsem moc hlad neměla. Dala jsem si jen corn flakes a vzala jsem si do ruky menší tvarohový koláček. ... Ještě před snídaní jsem si stihla zajít do knihovny kde jsem sú přečetla nějakou knihu o zaklínadlech.
Cestou do učebny na hodinu boji proti černé magii jsem zaslechla dvě dívky ze Zmijozelujak říkají že Snape opět nedostal post učitele v boji protičerné magii a že s ním není radno si zahrávat...
Když jsem šla po chodbě něco mě na školním pozemku zaujalo.. Přesně nedokážu popsat co to bylo ale měla jsem takový špatný pocit. Najednou na chodbě nikdo nebyl a já tušila že mám průser.
Ale nebyla jsem jediná kdo má problém .

♡♡ Tak co myslíte. Kdo je ten někdo? Dejte vědět co si o tom myslíte. A co by jste v tom chtěli mít ..♡♡

True StoryKde žijí příběhy. Začni objevovat