1

8 2 0
                                    

Sadece mutlu olmak istemistim. Onun icin aglarken ona sarilmayi sarildigim tek sey ayicigim rıfkı ahhh ne kadar ozledim rıfkımı.               -ceren uyan kizim geldik(!)
-hııı .diye bildim sadece cunku  hic biseyin farkinda degildim . ve tekrar dusuncelerime daliyordum ki kafamdan asagi buz gibi su dokulmesi bir oldu .bu sefer tam cikmistim dusuncelerimden . ve betulun elindeki suyu alip onu islattim tabii  arkamizda oturan okulun gicik havali  kizlarinin kitabina da geldi ve ardindan bir ciglikk --" yyaaaaa iiiiiyyyyk"tabi dila hanimin eline bir koz gecti bunu kullanmasini iyi bilir bu. -Ayy doktor cagrin kitabi islandi dila hanimin . - hahaha ne kadar komik canim ben bu kitaba kac para verdim biliyomusun ayy pardon siz buraya burslu geliyodunuz dimi cok pardonn yaaa . arkadaslariyla beraber gulmeye basladilar. betulu zor tuttum canim kankam karetecidir dee .cevap vermedik sonucta bir konuda hakliydi biz buraya burslu geliyorduk ve inkar edemezdik cunku hanimefendinin annesi burda mudur istedigini öğreniyor  . onumuze dondugumuzde  betul hemen fisildayarak seninki geldi dedi. Kaşlarimi cattim ve caktirmadan sus isareti yaptim malum arkamizda kimlerin oturdugu belli .evet  betul hep seninki der ama o benimki degil.Emre ilk defa asik oldum ve o imkansiz bir aşk biliyorum  ben biliyorum onun icinde iyi biri var ama bunu anlamasi zor olucak.  emre onu daha yeni tanidim ama gozlerine  ilk baktigimda asik oldum . ben onun gozlerinden anladim o gorundugu gibi soguk degil .yine ona bakarken  dalmistim ki yanina dila gitti ve onu optu hemen kafami cevirdim ve siniftan cikip bahceye indim gozlerimde yaslar suzuldu sessiz bir tarafa gectim bir banka oturdum ve benden iki saniye sonra betul oturdu hic konusmadik bana sarildi cunku beni benden daha iyi taniyordu onunda gozleri dolmustu ama aglamiycakti cunku o hep guclu bir kizdi ama onun da icinde kucuk bir kiz cocugu vardi zil calmisti sinifa gitmek istemiyordum betule girmesek dedim o da basini sallamakla yetindi kantine gittik aglamayi birakmistim ama konusmuyordum  kahvemi yudumlarken betul ayrildik dedi sessiz bir sekilde ve bende cigligi bastim nneee Sonra etrafimdakilere. Tatli kiz rolu yapip yapmacik bir gulumsemeyle kafa salladim . sessiz bir sekilde ne dedin sen dedim  dayanamamisti gozlerinden yaslar suzuluyordu  sadece neden diyebildim .- ya bilmiyorum eskisi gibi degildi iki haftadir zaten konusmuyoduk bu sabah mesaj attim ayrilalim diye o da tamam dedi .
Ve ikimizin de gozlerinden yaslar suzuluyordu  .oylece oturduk ve zilin calmasini bekledik .
1 gün sonra
-Kızım hadi yaa
-Geldim lan geldim 40 yılın başı betülüm erkenden uyanmis beni cagirmis hic bekletirmiyim  dedim gulerek.  - cok komok oldom golmokton
-cok mo komok
-Yaa uff hadi artik cerencimm dedi arkasindaki teyzemi gordugunde -tabi hemen geliyorum canim arkadasim zaten teyzecim betul hic okula gec kalmaz o cok iyi bir ogrenci dimi betulcum -ayy serpil teyze yeğenine  bisey soyle yaa ilk ders cografya sinavi var -neeeee cografya sinavi mi salak sey niye daha once soylemedim okuzcum dedim teyzem ise garip garip bize bakiyordu -bu aksam gec gelebilrim etut olcak seni seviyorum bay bay dedim ki kendimi asagida bulmam bir oldu betul  kolumu cekmisti kosarak okula ulasmaya calisiyorduk ki carptim -onune baksan be dedim bagirarak ve kafami kaldirdim karsimdaydi ilk defa gozlerine bu kadar yakindan bakabilmistim yakindan daha guzeller 10-15 saniye galiba gozlerine bakmisim ki bana garip garip bakmaya basladi allahim nedir benim cektigim herkesde bana garip garip bakiyo bugun Evet galiba sebebin buldum garip davraniyorum neyse ben belli etmemeye calissamda cirtlak titrek sesimle - yavas be onune baksana dedim o ise.     -sana anan baban yurumeyi ogretmedimi dedi cevap veremedim hizli adimlarla betule yetistim tabi gozlerimden yaslar suzuluyordu betul bana baktiginda   ne oldu dedi cevap vermedim sarildi anlamisti sen gidekoy ben geliyorum dedi arkasina bakarak
Gitmedim koseyi dondum onlari izledim betulun sesi buraya kadar geliyordu
-sen naptigini saniyorsun bikmadin mi artik insanlara acı cektirmekten o daha 8 yasindayken anne babasi kaybetti Betulu umursamayip sapkasini takip yurumeye basladi betul onu kolundan tutup -bunun hesbini vericeksin dedi emre ise kolunu cekip tekrar yurumeye basladi beni gordu hicbisey soylemedi gitti.    

Ne mi olmustu
Cografya sinavi olmustuk guzel gecmisti ona bakmiyordum ama onun bana baktigini biliyordum cunku betul iki de bir soyleyip duruyor Neden mi bakmiyorum cunku kendime soz verdim seni seveni sende seviceksin seni sevmiyeni sende sevmiyceksin bu kadar basit niye kendimi uzeyim dimi ve dersimize okula yeni gelen rehberlik hocasi girmisti kendimi tanitma sirasi bana gelmisti
Ben ceren güneş 17 yasimi doldurmak uzereyim anne ve babami 8 yasindayken trafik kazasinda kaybettim o gunden beri teyzemde kaliyorum teyzem  ise eşi ile bosandi 4 yasinda bir oglu var ve en yakin arkadasim betul dedim betule bakip artik herkes biliyor anne babamin olmadigini anlatmistim hem de kimseyi umursamayip.
 

  Merhaba arkadaslar umarim begenirsiniz hikayenin karakterleri belli  değil bne karar verdiğimde multiye koyacağım sizi seviyorum bide kapak fotosu yapabileniniz varsa yapabilirmi?

Beni SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin