2

1 1 0
                                    

Sonunda okul bitmişti.Etüte kalmayacaktım. Çantamı alıp çıkacaktım ki. Birinin bana seslendiğini duydum. "Ceren biraz konuşabilir miyiz?". Arkamı dönmedim ama kimin seslendiğini anlamıştım. B-bu Emreydi ama ama bunu yapamazdım. Hayır Ceren sen kendine bir söz verdin. Seni seveni sende seveceksin seni sevmeyeni sende sevmeyeceksin .Bu kadar basit ama ben ona hala aşıktım. Hayır hayır Ceren bunu kendine yapma sabah ki söylediklerini düşün. "Ceren" dedi ve gittim. Ohh be gitmiştim. Ama arkamdan tekrar seslendi. "Ne var Emre" dedim. Hızlıca arkamı dönerken. Hayır hayır ağlamayacaktım ,ağlamayacaktım bunu yapmayacaktım. Ben güçlü bir kızdım. "Biraz konuşalım."
"Oldu Emre bey başka bir şey ister misiniz?"
"Ceren geç şu sınıfa"
"Geçmeyeceğim."

Bir kaç adım atıp gözlerime bakıp.Elimi sertçe tutup sınıfa çekti.
"Emre bırak beni" dedim ve sınıfa girmiştik bile beni kapının yanındaki duvara fırlatıp bana yaklaşmaya başladı. Korkuyordum. Ama belli etmeyecektim.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun?"
"Özür dilerim." bu ne diyor ya önce kalbimi kıracak hatta parçalayacak sonra özür dilerim. Olduu.
"Senden özür isteyen olmadı."
"Ceren yeter artık."
"Yeter artık mı? Bunu benim söylemem gerek biliyor musun? Soğuk davranmalar,takmamalar. Bıktım artık. Sen böyle birisi değilsin. Gözlerinden belli.Lütfen,kalbinden geldiği davran aklından değil. Kalbin seni hep doğru yola götürecek emin ol" dedim. Ve gidecektim ki, kolumdan tutup direk kendine çevirdi ve dudakları dudaklarımdaydı. Gözleri kapalıydı. Onu ittirdim. Ve koşarak okuldan çıktım. Yüzümde gülümseme vardı. Ve elim dudaklarımdaydı . O-o beni öpmüştü ve ben onu ittirmiştim. Dalgın dalgın yürürken çarptım. Off yine çarpmıştım kahretsin.
"Bu kadar mutlu olduysan tekrar öpebilirim." hayır hayır Allah'ım lütfen bu bir rüya olsun.
"N-ne alakası var be ka-kaşındı sadece dudağım."
"Hala tokat atmayacakmısın?"
" Bu kadar meraklı olduğunu bilmiyordum yarın herkesin içinde atmayı düşünüyordum amaaa"dedim ve tokatı yapıştırdım. Çok sert atmamıştım. Çünkü canının acımasını istemiyorum.
"Sağol prenses"

Beni SevHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin