Bana bana prenses demişti. Peki ben şimdi ne diyecektim. Kaçmalı mıydım? Yoksa sarılmalı mıydım? Veya onu öpmeli miydim? Off saçmalama Ceren sana bir prenses dedi diye onu öpecek misin ama o seni öpmüştü. Yaa o-o beni öpmüştü peki beni neden öptü? Herneyse şimdi bunu düşünmemeliyim çünkü karşımda sevdiğim çocuk bana sırıtıyordu. Ve bana prenses dedi ne yani ben onun için prenses miyim? Off ben ne düşünecektim hıhh hatırladım şimdi ne yapacaktım. Utanıyordum ve kesin yüzüm kıpkırmızı olmuştur. Bence daha fazla karşısında durmayayım ve kaçayım. Evet evet kesinlikle kaçmalıyım. Yavaşça arkamı döndüm ve haydi Ceren yapabilirsin prenses. Off prenses ne yaa. Amaa Emre söyleyince çok tatlı oluyor. Neyse ben kaçmaya başlayayım zaten yağmurda yağmaya başladı. Evet Ceren 1--2-- hayır kolumdan tuttu ve beni birden kendine çevirip,dudaklarıma yapıştı. Hayırr şimdi hiç hazır değilim
Sanki biraz önce hazırdım da. Ne yapacağım ben şimdi karşılık vermeli miyim yoksa onu ittirip hızlıca koşmalı mıyım? Ayy şu an sokağın ortasında beni öpüyor ve eminim rezil oluyoruz. Yaa ne yapacağım ben bir dakika yanaklarımda ıslaklık hissediyorum. Ama ama ben ağlamıyorum. Ne yani Emre Emre ağlıyor. Hemen dudaklarından ayrılıp ona sarıldım hemde sımsıkı. Onun içindeki gerçek Emre'yi çıkarttım. Ama şu an önemli olan konu Emre'nin neden ağladığı. Merak etmiştim. Çünkü ben ona aşığım hemde deliler gibi. O da bana sarılıyordu. Ve biranda sarılmayı bırakıp gitti. Hem de arkasına bakmadan belki o da utanmıştır. Artık ben de göz yaşlarımı tutamıyordum. Ama göz yaşlarım,gözlerimden dışarı aksınlar yoksa kalbimin içine akıyorlar ve bu benim canımı daha çok acıttıyor. Kulaklığı telefona takıp şarkı listesine girdim ve gözüme ilk takılan Koray Avcı Sen'i açtım. Ve hızlıca koşmaya başladım. Evin kapısının önüne gelmiştim ki mesaj geldi. Betül " Nerdesin kızım sen iki saattir seni arıyom." diye mesaj atmış. Betül'e anlatmalı mıyım? Evet anlatmalıyım o bana her şeyini anlatıyor çünkü. Ondan saklı hiçbir şeyim yok. Betül'e mesaj attım "Betül bize gelsene anlatacağım çoook önemli şeyler var kanka çabuk gell."
"Tamam yola çıktım." Ne kadar çabuk hazırlanmıştı. Ama bunu düşünecek beynimde yer kalmadı galiba.
******************************
"Kızım hadi anlatsanaaa""Yaa Betül anlatıyorum bak. Ama yaa off anlatmamalıyım."
"Bana bak o egoist pislik herif sana bir şey mi yaptı?
"Beni öptü." dedim ve göz yaşlarım akmaya başlamıştı. Betül'e baktığımda göz bebekleri yerinden fırlayacak sandım.
" Ne ne ne o-o seni öptü ha. Peki neden ağlıyorsun bakıyım." dedi ve bana sarıldı.
Bilmiyorum neden ağlıyorum ben? Beni öptü diye mi? Bana prenses dedi diye mi? Yoksa o ağladı diye mi? Neden? Şu an hiçbir şey bilmiyorum. Düşünmek istemiyorum. Şu an sadece uyumak istiyorum. Ve Betül'ün dizlerine yattım.