Part:5

101 6 0
                                    

Niall P.O.V

Atsisukau atgal.

- Amh... Nina?- paklausiau.

- Taip, aš čia atsikrausčiau ir gyvensiu iki dvyliktos klasės pabaigos, tai nepabėg kaip praeitą kartą!- tarė Nina.

Nina- mano buvusi geriausia draugė, simpatija... Aš turėjau išsikraustyti ir nuo tada vienos kito nematėmė, iki dabar!

- Kaip... Nuostabu!- truputį melavau.

- Kaip tu pasikeitei, į gerają pusę!- nusišypsojo Nina.

- O tu taip pat!- pakilnojau antakius ir nusijukiau.

- Vis dėl to tu likai pošlas kaip ir seniau...- tarė Nina.

- O matau tau patinka vampyrai!- tariau.

- Nu tai vat, tu vampyras ir aš... Vis dėl to Louis melavo jog jūs vieninteliai vampyrai.- tarė ji tyliai, kad neišgirsčiau, bet išgirdau.

- Iš kur žinai?- paklausiau..

- Taip sau nugirdau, o kaip tu sustambėjai ar čia raumenys?- keitė kalbą Nina.

- Nina!- tariau jau pikčiau.

- Nu gerai, Louis man viską sako apie tave... Jis mano brolis!- tarė ji.

- Kaip?- pakėliau antakį.

- Mama su tėčiu išsiskyrė, tėtis susirado merginą ir taip atsiradau aš... O Louis buvo mano ,,Mamos" biologinis sūnus!- paaiškino ji.

- Keista...- išlemenau.

- Na taip... O kelintokas tu?- paklausė Nina.

- Dešimtokas!- tariau ir tikėjausi jos kitoje klasėje.

- Yay, aš taip pat!- sušuko Nina.

Man tai nepatiko, nenoriu jos ir vėl įsimylėti... Dabar man patinka Ariana ir nenoriu kitos. Bet deja savo jausmams neįsakysiu. Taip, aš kažką jai jaučiu!

-Puiku!- nusišylsojau dirptina šypsena.

Netrukus suskambo skambuti ir mes nuėjome į mokyklą.

Atsisėdau į savo suolą. Šalia prisėdo Ariana, bet ne dėl to jog nebuvo suolų.

- Kas ji?- paklausė ji lyg paviduliaudama.

- Ariana, tu pavydi?!- paklausiau.

- Ne!- pasipriešino ji.

- Juk tai banalu!-paskėsčiojau rankomis.

- Gyvenimas banalus!- sušuko ji ir nusisuko.

Netrukus pajutau kaip ji sukryžiavo mūsų rankų pirštus.

- Ką tai reiškia, visą laiką tu mane ignoruoji o kai atsiranda kita tu jau mano mergina!?- sušukau.

Ji suraikė nosytę ir nusisuko. Negaliu meluoti, tai atrodė labai mielai... Ypač kai ji dar buvo nusidažiusi nosytę kaip katės.

- Tai miela!- tariau.

- Padlaižys!- iškišo ji liežuvį.

- Oh! Mat kaip!- pasakiau.

Aš jos nesuprantu vieną kartą ji gera, meili katytė o kita jia jau pikta ragana! Bet tuo ji man ir patinka!

Mokytoja įėjo į klasę nešina daug popieriu.

- Katik vyko dešimtos klasės pravardžių rengimas, pranešu, yra ir N-13...Nors jums ir šešiolika- nusijuokė mokytoja.

- Ariana Grande! Miela pikčiurna!- sušuko mokytoja, Ariana atsistojo ir nuėjusi pasiėmė ,,Diplomą".

- Niall Horan, sexius!- nusijuokė mokytoja.

Visa klasė pradėjo užti. Nežymiai šyptelėjau jr nuėjah prie mokytojos...

~Po pamokų~

- Niall!- sušuko Nina.

- Taip?- paklausiau.

- Gal galėtum padėti pasiruošti matematikos kontroliniui, nes merginų grupėje sunku kanors išmokti!- tarė ji.

- Žinoma, galėsi ateiti pas mane aštuntą!- tariau.

Nina nusišypsojo ir nubėgo į priekį.

- Ko jai pas tave!- sušuko Ariana.

- Matematikai pasiruošti, sajė nemoka...- tariau.

- Bet juk ji mokosi puikiai ir jai tikrai nereikia tavo pagalbos, gal geriau gakėčiau aš pas tave ateiti?- paklausė Ariana ir pažvelgė į mane su savo tamsioamis, bet mielomis akimis.

- Amh... Gerai!- tariau sutrikęs.

- Ok, ateisiu vakare!- tarė Ariana.

Likau nesupratęs...

Aš: Nina, atsiprašau bet šiandien negalėsiu pasimokinti, jaučiuosi nekaip :0

Nina: Nieko :)

Įsidėjau telefoną į kišenę ir nuėjau mašinos link...

------------
Sori kad maža, tiesiog skubu ir rytoi gausite tris! :0
Ačiū viktoriuxxx kad skaito istorija bei palieka nuomone, ačiū lav ya:*
Vote:*Com:*
-nini9304

•Other side of me•Where stories live. Discover now