Part:7

107 7 0
                                    

Netrukus filmas pasibaigė.

- Tai ką, jau miegoti?- paklausiau.

- Nu taip- atsakė Ariana.

Ji atsistojo iš lovos ir iš stalčiaus išsitraukė mano marškinius. Ji tokia... Drąsi?! Net nežinau kaip tai pavadinti?!

- Ei, kas leido?!- sušukau kai ji jau ėjo vonios link persirengti.

- Aš!- atsakė ji pati ir nuėjo.

Sėdėjau be žado, dar tokios merginos nesu turėjas.

Netrukus Ariana išlindo su mano marškiniais.

-  Tau tinka!- tariau.

- Padlaižys!- iškišo lėžuvį.

- Eik eik!- tariau.

Išgirdau atėjusią sms. Grietai atsistojau nuo lovos ir nuėjau prie staliuko.

Harry: Bro, prisidirbau... Ne aš vienas o Jade, Louis ir dar Ana... Labai reikia tavo pagalbos!

Ši žinutę man davė ilgų apmastymų. Kas galėjo nutikti. Nužudė žmogų- gali būti, ir  tikrai yra galimybių labai daug.

Niall: Kas buvo?

Harry: Ana ir Jade mus pabučiavo!!!

Niall: Neišsivystes debilas!

Mestelėjau telefoną ant spintelės ir nusirenges(iki apatinių, ne nuogas 0.0!) nuėjau į lovą.

Apsikabinau Ariana.

- Patrauk savo rankas nuo manęs, leidau tik dėl to jog tu mane kutenai, bet tai nereiškia jog gali mane liesti- ir vėl jos piktoji pusė prabilo.

Ji jau pradėjo snausti, o aš net nesiruošiau...

Staiga Ariana susirangė į kamuoliuką ir padėjo galvą ant mano krutinės.

- Va ką reiškia neliesk manęs?!- tyliai nusijuokiau sau.

Netrukus vis dėl to užmigau. Buvau gan pavarges todėl...

~Ryte~

Išlipau iš lovos pirmasis. Apsirengiau ir pažvelgiau į laikrodį.

O.O 9.30!!!! Tėvai užmuš mane ir Ariana. Kodėl mano žadintuvas nesuveikė?!

- Mam! Tu išjungei žadintuvą?!- sušukau įlėkęs į virtuvę.

- Taip, nes jūs atrodėte labai mielai todėl pagalvojau jog šiandien galite pasidaryti mažas atostogas ir nueiti į naujai atsidariusį pramogų parką!- tarė mama.

Va dėl ko aš ją myliu!!!

- Myliu tave, Mam!- sušukau ir pabučiavau jai į žandą.

Pradėjau lipti viršun į savo kambarį. Pakeliui pasiėmiau gitarą. Ariana vis dar miegojo.

Atsisėdau ant lovos krašto ir lėtai ir tyliai pradėjau groti.

- Morning is coming! You need to woke up! I have you the breakfast! And you need to eat! But you got to woke up! - dainavau tyliai, o Ariana lėtai kėlėsi. Tada užšokau ant lovos ir pradėjau garsiai šaukti- But you got too woke up!!! But you got to woke up!!! And go to eat!!!- šaukiau...
- The sun is up in the sky! You need to woke up! And go for brekfast!- ir vėl tyliai dainavau.

- I'm ready to woke up!- sušuko atsikėlusi Ariana.

- Kaip miela!- sušuko mama ir stovėjo su kamerą.

- Mam, negi filmavai?!- tariau.

- Nuo pradžios iki pabaigos!- tarė mama.

Ugh... Dabar pėnkis metus giminėms rodys!

•Other side of me•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora