Part:3

183 11 2
                                    

Harry P.O.V

Mokykloje...

Priėjau prie Anos ir tariau.
- Labas...- pasakiau  pajautes kaip iš raudonavau.
- O labas, gal gali paskolinti parkelį, užmiršau namuose - tarė Ana.
- Žinoma .- tariau ir greitai iš kuprinės išsitraukiau parkelį. Padaviau Anai į ranką.
- Aš grąžinsiu po pamokų...- tarė Ana.
- Ne, ne reikia- pasakiau.
- Ačiū - tarė Ana ir greitai pabučiavo mano žandą.
Išsižiojau ir likau stovėti kaip mėmė.
-Harry, jeigu tu įskaudinsi Ana, aš tave užmušiu. Kūną pasakndinsiu o galvą pasikabinsiu kaip trofėju.- sušuko iš mano galo Ariana.
- Kas sakė, kad aš su ja bendrauju.  Ir jeigu bendraučiau tikrai neįskaudinčiau.- pasakiau atsisukęs į ją.
- Tikiuosi.- pasakė Ariana ir praėjo pro mane į klasę.
Pavarčiau akis ir nuėjau link matematikos kabineto.
Atsisėdau i suolą ir prie manęs prisėdo Niall.
- Ko toks surūges?- paklause jis.
- Ai, nieko... Tik taip su Ana kažkas vyksta, o Ariana pyksta.- pasakiau ir pradėjau paizioti sąsiuvinį.
- Prie ko ta Ariana?!- nustebo Niall.
- Kad jinai rėkia jog neįskaudinčiau Anos, nes jinai mane užmuš.- pasakiau tai lyg faktą.
- Juk paskutiniai metai- tarė Niall 'Dah' tonų- Galime daryti ką norime.
- Žinau, bet aš net nežinau ką daryti.- pasakiau kažkokią nesamonę.
- Žmogau, tau reikia prasiblaškyti. Šiandien vakare pakviesiu visus į vakarėlį. Susipažinsi su mano draugu nuo vaikystės, jisai draugiškas bei truputi mergišius.- pasakė jis.
- Gerai gerai.- pasakiau.

~Po pamokos~

Greitai usidėjau daiktus ir puoliau eiti link Anos.
- Ką reiškė tas bučinys?!- tariau griežtai.
- Nusiramink, garbaniau... Tai tik draugiškai- tarė ji.
- Sori, tiesiog prisigalvojau ko nereikia.- pasakiau pats nesuprates kam aš rėkiau.
- Matosi, ateisi į Niall vakarėlį?!- pakaausė ji jau šaukdama nes besibraunantys mokiniai sukėlė daug šurmulio.
- Taip, o tu?- paklausiau nors ir žinojau jog ji ateis.
- Harry, Harry, Harry. Kaip aš, Ana. Galėčiau neateiti į vakarėlį?! Man net gėda girdėti tokius klausimus.- pasakė ji erzindama mane.
-  Amh... Taip, tu nepraleistum vakarėlio- pasakiau šiaip.
Ana nuėjo namo, o aš įsėdau į mašiną. Kadangi mano namai buvo pakeliui Anos sustojau prie jos.
- Sėsk, pavežiu.- pasakiau.
Ana nieko nelaukusi įsėdo. Matosi jog jai nerūpi kur...
- Amh... Ačiū kad pavežį..- pasakė ji..
- Nera už ką juk pakeliui- pasakiau.
- Gal norėtum penktadinei ateiti pas mane pasikartoti matematikos kontroliniui?!- paklausiau ir tikėjausi "Ne".
- Žinoma, ateisiu 6...- pasakė ji.

Omg Harry Ana sutiko ateiti pas tave... Pabučiuok ją! Pabučiuok ją! Nors gal ne... Ji supyks.

- Ką čia taip galvoji?- nuisjuokė Ana.
- Nieko...- tariau.
Ana nusišypsojo..
Kodėl ji man atrodo tokia graži kaip šypsosi... Kai ji šypsosi ji tiesiog....Tobula.
- Čia!- tarė Ana...
- Oi, atsiprašau užsigalvojau apie...kontrolini- melavau.
- Ačiū kad pavežei- tarė Ana.
- Nėra už ką...- pasakiau.
Nespėjau sureguoti kai Ana jau bučiavo mane...Tai buvo taip... Nuostabu.
-Aš jau turiu eiti, susitiksime mokykloje!- tarė Ana ir greitai nubėgo namo, o aš likau stovėti kaip kvailys...
Tai buvo  taip Perfect!!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Cha, dalis nekokia bet pom.... Žinau kad kurti nemoku :') Skaudi tiesa :') Tai jo, nuomonės ir Vote ant šitos the best(the worse) istorijos...
:*
Keista kad kažkas dar skaito :'() Ai jo, kelsiu nelabai dažnai... kas savaite arba porą dienų. Nu žodžiu kaip išeis.
- Nini9304

•Other side of me•Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon