Henry incearca sa-si ia degetele din gura lui Luhan, dar nu reuseste deoarece blondul era mai puternic decat el.
Henry: L-luhan t-te rog... spune uitandu-se la el.
Luhan maraie usor lasandu-i mana. Se uita nervos la el si-l prinde de umeri izbindu-l de perete. Henry scoate un geamat de durere la contactul cu peretele. Luhan fiind mai inalt, Henry era intr-o ipostaza neplacuta. Simtea cum obrajii sai deveneau fierbinti, asa ca se uita in jos sperand ca Luhan sa-i dea drumul. Luhan ii ridica barbia cu doua degete privindu-l drept in ochii. Isi apropie fata extrem de mult de a lui. Henry isi mareste ochii. Inima lui incepe sa bata din ce in ce mai repede. In camera era liniste.
Henry respira greu, ii era frica... nu doar de baiatul nervos din fata lui, ci si de posibilitatea ca acesta sa-l raneasca, sau in cel mai rau caz sa-l omoare. Tremura de fiecare data cand ii intalnea acei ochii negri patrunzatori. Cand Henry simtea ca nu mai poate si mai avea putin si incepea sa planga , telefonul blondului incepu sa sune. Luhan loveste nervos peretele de langa Henry si se indeparteaza de el. Il priveste inca o data, apoi iese grabit din casa trantind usa cat de tare putu. Henry tresare si se lasa in jos lipit cu spatele de perete strangandu-si picioarele la piept. Isi da frau liber lacrimilor sa curga.
Luhan iese din casa si se uita in jur. Isi da ochii peste cap cand vede masina neagra parcata pe partea cealalta a strazii. Traverseaza strada mergand spre masina apoi urca.
-Sper sa merite ca m-ai chemat, faceam ceva important, Daesung, spune blondul privindu-l pe baiatul de langa el.
-Daca te joci cu un idiot nu inseamna ca e ceva important si sigur o sa-ti placa, a zis ca o sa plateasca bine, zambeste acesta pornind masina.
Luhan isi intoarce capul spre geam si se face comod in scaun.
-"Idiot", sopteste blondul imitandu-l pe Daesung.
Daesung zambeste in coltul gurii auzind. Dupa cateva minute de tacere cei doi ajung pe o alee iar Daesung parcheaza masina. Cei doi ies din masina si inainteaza spre o usa. Luhan o deschide si intra. Fumul si mirosul de bautura se izbesc imediat de fata lui si asta il face sa-si scoata si el o tigara. Urca grabit scarile si intra intr-o camera. Zambeste cand o vede pe roscata si se aseaza pe un scaun in fata biroului. Roscata ii zambeste si ii arunca o poza. Luhan ia poza si se uita atent. Isi ridica o spranceana apoi zambeste in coltul gurii uitandu-se in alta parte.
-Treaba ta e foarte simpla.... Incepe fata sa spuna.
-Mai intai cat dai, eu nu-s ieftin, spune acesta tragand din tigara.
Roscata rade apoi spune:
-Mi s-a spus ca esti cel mai bun, asa ca o sa am grija sa te platesc bine.
Luhan da din cap apoi asculta ce are de facut. Privirea i se muta pe ea fiind serios cand aude.
***
Luhan parcheaza masina langa niste pubele apoi isi pune gluga si masca pe fata. Se da jos din masina si merge spre intrarea din spate. Scoate o cheie si descuie usa cu atentie. Intra si se uita in jur. Zambeste cand nu aude nici un zgomot. Urca [,] cateva etaje apoi merge spre o usa. O deschide la fel de incet si intra, privind-o pe fata care dormea. Isi scoate pistolul si il indreapta spre ea. Sta pe loc cateva secunde apoi fara sa ezite trage. Ofteaza cand treaba e facuta apoi se intoarce spre usa unde ramane nemiscat. Isi mareste ochii cand il vede pe brunet stand in tocul usii socat si cu cateva lacrimi in ochii. Acesta se uita apoi la Luhan si ii intalneste ochii, dar Luhan se intoarce repede si merge la geam unde il sparge si sare chiar inainte ca doctorii sa apara in camera. Se uita inca o data inapoi apoi se face nevazut.
CITEȘTI
Bar Feelings
RomanceHenry e un simplu barman pana cand, intr-o seara, in timp ce se indrepta spre casa, il intalneste pe el. Transmitea o aura negativa, iar prietenii ii spuneau sa stea departe de el deoarece e periculos. Desi, acesta incepea sa vina din ce in ce mai d...