Henry se plimba de colo-colo pe holul spitalului. Nu-i venea sa creada ceea ce s-a intamplat cu cateva ore in urma. Nu l-a putut vedea bine pe cel care a impuscat-o pe Nuri, dar era foarte sigur ca i se parea oarecum cunoscut.
-Henry! Aude o voce ca-l striga si imediat doua brate sunt in jurul lui. Era Tiffany.
Acesta isi sprijina fruntea pe umarul ei, fata imbratisandu-l mai strans. In spatele ei vin Areum si Chul.
-Nu-ti face griji, totul o sa fie bine, Nuri e o fata puternica, spune Chul batandu-l usor pe umar.
-S-sper... Sopteste zambind scurt.
Dupa alte cateva minute de asteptare, doctorii ies din sala de operatie cu Nuri, pe care cateva asistente o duc inapoi in camera. Henry merge imediat la doctor.
-Au fost sanse foarte mari ca Nuri sa moara... Glontul a fost foarte aproape de inima, spune privindu-l serios.
-D-dar...ea e bine acum?
-Din fericire da, am reusit sa o salvam la timp, doar ca va dura pana ii va trece durerea de aia te rog sa nu o misti brusc si sa o lasi sa se odihneasca, spune oftand.
-Desigur, multumesc mult, spune aplecandu-si putin capul, fugind apoi spre camera lui Nuri.
Intra incet si zambeste cand ii vede pe ceilalti ca erau deja aici. Merge direct la ea si o i-a de mana strangand-o usor apoi sarutand-o.
-Imi pare rau... Spune incepand sa planga. Promit... Promit ca o sa-l gasesc pe cel care ti-a facut asta... Si o sa-l omor.
Fetele si Chul se uita unii la altii ingrijorati.
-Henry... Sopteste Tiffany atingandu-l usor pe umar.
Dar acesta nu o baga in seama si continua sa se gandeasca cum ar putea sa-l gaseasca... Stia sigur ca l-a mai vazut undeva, dar trebuia doar sa-si dea seama unde.
***
Intra in camera si desi era intuneric il putea vedea pe Luhan sprijinit de geam uitandu-se la cer datorita lunii. Luhan cand aude usa se uita spre Henry si ii zambeste. Acesta se uita in jos si merge asezandu-se pe pat.
-Esti ok? Ai o fata de zici ca te-ai despartit de cinci iubite, in acelasi timp, am trecut prin asa ceva, nu mai vreau, spune mergand spre el.
-N-am chef de glume... Spune acesta nervos.
-Cineva e nervo~os, rade privindu-l atent.
Henry isi ridica nervos capul spre el si il prinde de tricou trantindu-l pe pat, el punandu-se peste el. Luhan se uita mirat la el apoi ranjeste, dar imediat zamnetul ii dispare cand il vede pe Henry plangand. Luhan isi pune mainile pe obrajii lui stergandu-i lacrimile.
-Henry nu are rost sa plangi...
-Ba da! Nici macar nu stii motivul, spune plangand mai tare.
Luhan ofteaza si se ridica in fund punandu-si bratele in jurul lui Henry imbratisandu-l. Henry imediat isi pune bratele in jurul gatului sau imbratisandu-l strand. Luhan se uita cu coada ochiului la el si ii pune picioarele in jurul lui plimbandu-si apoi mainile pe picioarele lui.
-C-Ce faci? Intreaba Henry inghitind in sec.
-Henry uita-te la mine, sopteste ducandu-si o mana la obraul lui.
Henry se uita la acesta, ochii lor intalnindu-se. Luhan isi apropie capul de a lui Henry si imediat isi lipeste buzele de ale lui.
CITEȘTI
Bar Feelings
RomanceHenry e un simplu barman pana cand, intr-o seara, in timp ce se indrepta spre casa, il intalneste pe el. Transmitea o aura negativa, iar prietenii ii spuneau sa stea departe de el deoarece e periculos. Desi, acesta incepea sa vina din ce in ce mai d...