Final

7.2K 461 20
                                    

Operation Theatreရဲ႕အ​ေ႐ွ႕မွာငူငူႀကီးထိုင္​ၿပီး​​တခုခုကိုထိတ္​လန္​႔​ေနမိသလိုဂနာမၿငိမ္​ျဖစ္​​ေနသည္​..ကြၽန္​​ေတာ္​​ေၾကာက္​တယ္​..သူ..သူလည္​းOmmaလိုမ်ိဳးကြၽန္​​ေတာ္​့ကိုစြန္​႔ခြာသြားရင္​ဘယ္​လိုလုပ္​မလဲ..Ommaတုန္​းကလည္​းအဲ့လိုမ်ိဳးaccidentမ်ိဳးျဖစ္​ပီးအၿပီးႏႈတ္​ဆက္​သြားတာ..သူ..သူ​ေရာ..​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​...​ေက်းဇူးျပဳၿပီး..သူ႔ကို​ေတာ့​ကြၽန္​​ေတာ္​့အနားက​ေနခြဲထုတ္​မသြားပါနဲ႔.

​ေျခဖ်ားလက္​ဖ်ား​ေတြ​ေအးစက္​ပီးႏႈတ္​ခမ္​း​ေတြလည္​းတဆတ္​ဆတ္​တုန္​​ေနသည္​...မ်က္ရည္​​ေတြလည္​းရႊဲကာငို​ေန​ေသာKrisကိုၾကည္​့ပီးBaekhyunအံ့ၾသမိသည္​..အျမဲတမ္​းChanyeolကိုဒုကၡ​ေပး​ခဲ့တဲ့သူကအခုလိုအ႐ူးတ​ေယာက္​လိုငို​ေႂကြး​ေနတယ္​​ေလ...သူ႔ကိုျမင္​ရင္​​ေဒါသထြက္​မိသည္​..သူ႔​ေၾကာင္​့Chanyeol​ေသ​ေလာက္​​ေအာင္​ခံစားခဲ့ရသည္​..အခုလည္​းကိုယ္​့အသက္​ကိုထည္​့မတြက္​ပဲဒီလူအတြက္​ကိုယ္​စားဝင္​​ခံ​ေပးခဲ့ျပန္​ပီ..အခ်စ္​ကို႐ူးမိုက္​စြာ​ေႏွာင္​တြယ္​​ေန​ေသာသူငယ္​ခ်င္​းျဖစ္​သူအတြက္​မခံထိမခံသာျဖစ္​ရသည္​..အခုလည္​းခြဲခန္​းထဲမွာ​ေသသလား႐ွင္​မလားမသိ​ေသးဘူး..မင္​းသိပ္​ကိုမိုက္​မဲလြန္​းတယ္​Chanyeol...

​​ေတာက္​*

"ဒီမွာ...ခင္​ဗ်ား.."

သူ​ေျပာသည္​ကိုပင္အာ႐ုံရပံုမ​ေပၚ..သူ႔အက်ႌတြင္​​ေပစြန္​း​ေန​ေသာChanyeol​ေသြးစမ်ားကိုၾကည္​့ကာတုန္​တုန္​ယင္​ယင္​နဲ႔အ႐ူးတ​ေယာက္​လိုမ်က္​ရည္​​ေတြက်​ေနသည္​....

"ခင္​ဗ်ား​ေၾကာင္​့..Chanyeolအခုလိုျဖစ္​တာ...ခင္​ဗ်ားဗ်ာ...သူဘယ္​​ေလာက္​ထိခင္​ဗ်ားကိုခ်စ္​လဲ..အခုသိႏိုင္​ပီမလား..သူ​ေသမလိုျဖစ္​​ေနပီ...ခင္​ဗ်ား​ေက်နပ္​တယ္​မလား!!!.."

"အား......မၾကားခ်င္​ဘူး!!!!..jalba..မ​ေျပာပါနဲ႔..T.T.."

"သူသိ​ေနခဲ့တယ္​...ခင္​ဗ်ားသူ႔အ​ေပၚမ​ေကာင္​းဘူးဆိုတာသူသိတယ္​..ခင္​ဗ်ားထြက္​သြားမွာစိုးလို႔..မသိခ်င္​​ေယာင္​​ေဆာင္​​ေနခဲ့တာ..ခင္​ဗ်ားကိုဒီ​ေလာက္​ခ်စ္​တဲ့သူကို​ေတာင္​ရက္​စက္​ႏိုင္​တယ္​​ေနာ္​..လူစိတ္​မ႐ွိတဲ့သူ..."

VictimDonde viven las historias. Descúbrelo ahora