Roommate

815 8 0
                                    

Zaman moden penuh teknologi ini. Rugi kalau kau masih menggunakan duit untuk menghantar pesanan. Membazir. Sekarang dah ada What's app, Wechat, Kakao Talk and so on. Aku malas mahu mengulas. Aku ringkaskan lah perkataan What's app tu jadi ws. Takkan korang tak tahu. Ya tak? *tersenyum sumbing* Sejak-sejak ada group ws ni. Handphone aku tak pernah bebas dari pesanan-pesanan ringkas tidak berbayar ini. Oh, ya. Ws berbayar. 3 ringgit setahun.

Bip! Bip!

Kan aku dah kata. Ada pesanan masuk. Nana the Bitch. Kemain nama.. Haha. Aku yang letak. Perangai dia memang celaka. Dengan dia ni je aku boleh sembang dewasa sikit. Lebih kurang mencarut gittew.

Weyh, baca ni. Ws dari rm aku

Mana duh? Tak dapat lagi.

Sabar lah hanat. Internet ni pun alahhh. Macam siput babi.

*image*

Aik? Tidur sama? Bukan roommate? Kalau roommate memang lah tidur sama.

Sabor jap. Ada lagi satu. Dia ni baru je clash. Frust

*image*

Bhahahahahaa. Kau kena tahan diri ni duh. Tahan nafsu.

Buto. Aku takut aku kecundang je ni.

HaHa. Dah ah kau. Gi sana ngan roommate kau.

Fine Mir, fine.

Berakhir conversation itu dengan bluetick dari aku. Bahaha. Nasib kau lah Naaa. Ada roommate frust menonggeng. Takut roommate kau jadi mangsa kau. Kau pun bukan straight sangat.

Nana ni. Kewanitaan dia tenggelam habis. Nama je nama gedik perangai macam nokharam. Dengan rambut pendek. Berseluar sentiasa. Dada tak ada. Aku kalau tak kenal dia boleh pikir dia ni jantan mana lah yang bantut ni. Hensem ko.

Taklah bantut mana. Saja aku cakap. Tinggu dia lagi tinggi dari aku yang rendah ni. Aku 165 cm. Dia dalam 168 ke 170. Macam gitulah.

Bip! Bip!

Ada lagi. Masih Nana the Bitch.

Serious weyh. Aku tak tahu macam mana nak cakap.

Kenapa?

Dia. Aish. Aish.

Cakap lah. Apahal? Dah balik dah roommate kau?

Wangi gila malam ni.

Fuck kaulah Nana.

Relaks lah Mir. Bukan selalu mangsa menyerah diri. Bahahahaha.

Dah lah kau. Aku nak tidur.

Oh ya? Kau nak tidur?

Apahal buat muka gitu?

Takde apa. Kirim salam partner kau tu.

Okay. Night Nana. Selamat berjuang diranjang.

Bodoh.

Bluetick.

Ah. Nana. Aku letak handphone diatas meja belajar. Dan bergerak ke katil. Farah menunggu disitu.

"Heyh, baby. Come here," peh. Suara dia. Menggoda beb. Tercabar aku dibuatnya. Aku duduk dikatil. Farah datang dekat. Terus memelukku.

"Mir, jom tidur. I dah penat sangat ni. Satu hari kelas,"

"Okay. You tidur dulu. I nakk.."

"No. No. No. You kena tidur sini dengan I,"

"Okay,"

Aku dan Farah baring. Sambil tangan aku melilit pinggangnya. Erm.. Wangi.

Aku cium pipinya. Sebagai ucapan goodnight. Dia hadiah kan kiss ke bibir aku. Erm. Aku tersenyum didalam tidur.

Aku Amira dan dia Farah. Selamat malam guys mimpi indah.

CERPENWhere stories live. Discover now