Semua orang ada crush. Aku rasa. Tak terkecuali aku. Aku pun ada tau. Nama dia.. Eh? Haha. Mana boleh bagitahu. Itu rahsia.
Dia ni putih jambu. Tinggi. Handsome. Pandai pun pandai. Standard lah kan? Aku dah lama crush kat dia ni. Dia pandai ambil hati orang. Haaa. Dia dah amik terus dah hati aku. Pastu tak pulang. Shit betul.
Dalam suka punya suka. Rupanya dia pun menaruh hati. Mana tahu? Alah. Kau kalau suka someone, sampaikan spender yang dia pakai semalam warna apa pun kau tahu. Kau tak payah nak temberang aku lah.
Kiteorang pun menyemai ikatan cinta. Tak mungkin kasihku hilang. Ku kunci hati untuk mu. Kau nyanyikan? Tak payah bohong. Pastu senyum. Brrr *eyes roll*. Sampai ke katil pun masih menyemai.
Bhahaha.
"Heyh baby. Come here," aku memanggilnya apabila melihatkan dia meletakkan phonenya diatas meja. Ws sape pun aku tak tahu. Ah kisah apa aku. Dia ni setia kot.
Dia duduk atas katil. Aku dekat dan aku peluk manja.
"Mir, tidur jom. I penat sangat hari ni,. Satu hari kelas,"
"Okay you tidur lah dulu. I nakk...,"
"No. No. No. You kena tidur sini dengan I," aku memujuk dia. Aku nak tidur dengan dia bukan aku nak tidur dulu.
"Okay,"
Aku pun baring tak ngadap dia. Dia belakang aku. Tangan dia peluk pinggang aku. Dia cium pipi aku. Seperti malam-malam sebelumnya. Aku kiss bibir dia. Sekejap je. Kang melarat. Payah.
Lupa nak cakap. Aku ni Farah. Crush aku ni roommate aku.