Bölüm 4

18 0 0
                                    

Eda'nın Ağzından:

Bugün kamp günü ! Kampta iki hafta kalacağımız için bavuluma gerekli eşyaları koydum."kızım bune?! Ağzı kapanmıyo bunun! Seda, "Bavuull..."
"Ne koydun içine mal!?"Seda, "hımmmm ...  İçinde bir adet güneş kremi, dört tane deniz  havlusu ,iki haftalık kıyafet, yede-..." " tamam tamam sus!" Seda,"offff!"
Valizimi hazırladıktan sonra dolaptan kendim için kıyafet seçip saçımı düzleştirdim.
Seda ve Pelin çoktaaaaan hazırlanmışlar bile ! Bavullarımı alıp hemen aşağıya  indim. Daha sonra mutfağa gidip yolda  yeriz diye atıştırmalık bişeyler hazırlayıp bahçeye çıktık.Çıktığımızda  otobüs gelmişti bile .Valizlerimizi bagaja koyup  otobise bindik.

Uzun saattir yoldayız  ve hepimiz çok sıkıldık.Yolun nekadar kaldıpını sordupumda daha 2 saat vardı.Ayağa kalkıp bindiğimde düşürdüğüm bilekliğimi alıcakken otobüs biranda fren yaptı . " ah başım !" " kolum gitti amcaaaaağğsğsğğ" Seda, " benimde götüm gitti ben bir şey diyomuyum?!"
Üçümüz gülmeye başlayınca herkez bize baktı. Otobüsün sahibi kapıyı açıp arkaya gitti ve arkadan üç hoca indi. Daha sonra hocamızın biri otobüse binip eşyalarımızı toplayıp aşağıya inmemizi söyledi .Bizde eşyamızı toplayıp aşağıya indik. "Arkadaşlar otobüs bozulduğu için sizde arkadan gelen otobüsle yolunuza devam ediceksiniz arkanızdan bizde geleceğiz." Hoca.

En sonunda beklediğimiz otobüs gelmişti. Otobüse yaklaştığımızda çarka kapıdan inen erkeklere baktık . İç ses "oha kaslara bak ". Ben otobüse göz attığımda nerdeyse  otobüsün  yarısından fazlası kızdı. "Kızlar farkettiniz mi 6 erkek var ve biz bu kadar kızız." " Eee  nolmuş bunda " Pelin , "  bişey yok arkadaşım ilerle hadi."
Arkaya doğru ilerlediğimizde Selin ve Pelin her zamanki gibi tekli koltuklara oturdular.Gıcıklar! Koskoca otobüste birtanecik yer kaldığı için bende o boş yere oturdum ve yanımda doluydu.  Yerdeki çantamdan müzik dinlemek için telefonumu  alıcakken siyah pantolonlu birisi başımda dikilip beni izliyodu.Çocuğu fark edince  gözlerim direk  karın kaslarına kaydı. " Baklavalarımı izlemeyi ne zaman bırakacaksın?" Kaslı Çocuk, " hı ? Şey ya ben öyle gözüm kaydı . Niye sana açıklama yapıyorum Alla Allah!  Öküz ." " sen hep düşüncelerini  sesli mi söylersin ?" Kaslı çocuk,
Dudağı kıvrıldı.İç ses: "tamam Eda tamam çocuğı incelemeyi bırak!"
Pelin ve Seda şaşkınca kaslı çocuğa baktı öyle bir baktılarki sanki tanışıyoşarmış gibi kızlara döndüğümde kaslı çocuk pelin ve seda ya hareket yapıyodu tam kendimi ona çevirdiğimde yaptığı hareketi bozmak zorunda kaldı. Seda ve Pelin gülmeye başladılar.
"Gülmeyi kesin canım arkadaşlarım benim!!!!" " sen hep huysuzmusun ? Çok ayıp çok? Kaslı çocuk," sanane be uyuz!" " seninle uğraşamicam bücür" kaslı çocuk," sen kime bücür diyosun ?" " sana" kaslı çocuk, " bana baksana sen lafını bilde konuş karşında popüler bir kız var öküz popülerliği geçtim bir bayanla nasıl konuşacağını sana öğretmediler mi ? " " offff sen nasıl bir bela çıktın ya sarı kafa " kaslı çocuk, " benle uğraşacağına yerine geçsene sen !" " kalkarsan sevinirim bücür" kaslı çocuk,
aptal smile yapıp göz kırptı nerden çıktı bu benim karşıma ? " yok artık burda oturuyorum deme "" bir etrafına bak sence başka boş koltuk kaldımı Allahım ' ya .Bak bayan baş belası ilk ve son defa söylüyorum ya yerime geçerim ya da seni otobüsten aşağı atarım." Kaslı çocuk.

Yüzünde çarpık bir gülümseme oluştu pislik! Benimle resmen dalga geçiyor.
" yapamazsın" " öyle bir yaparım ki yalvarırsın  emin ol " kaslı çocuk, " sıkıysa yapsana !"
Hayır hayır hayır  yerinde dur nalet olası pislik !  Sakıııın!  Beni kucağına aldı .
" dur tamam tamam kalkıcam  offf !oppp! ""  ha şöyle baş belası" kaslı çocuk.
Otobüs hareket etmişti . Diğer erkeklere baktığımda  yerlerine oturmuş ama  kaslı çocuk ve bir kişi daha halen ayaktaydı. Otobüs aniden fren yapınca kaslı çocuk üstüme düştü.
" oha ezdin hayvan. Kalk çabuk üstümden " " tamam  sana meraklı deyilim sarı kafa"
Kaslı çocuk ,"kalk dedim sana koca öküz" " tamam dedikya daracık yerden nasıl kalkmamızı bekliyosun ayrıca sen nerenle dinliyosun ?" " offffffff! Sıktın ama  ya sen ne kada-"
Sözüm yarım kaldı. " kıvanç bir gelse- ohaa Eda? Kıvanç? Siz iki- yuh" Doruk, " yok artık devenin dama attığı papucu." Üçümüzde birbirimize mal mal bakıyoruz Doruk yüzüne öyle bir ifade takınmış ki sevgiliyiz desen giderdi kalpten ." Siz tanışıyomusuz bu belayla?"  Kaslı çocuk, " malesef okuldan tanışıyoruz " Doruk, " şimdiden söylim sakın benimle uğraşma" "bakarız  çok sıkılırsam neden olmasın ?"Doruk.
Piç smile yaptı .
" piç smile yapma .çok tipsiz oluyorsun " " demek beni yakışıklı buluyorsun ha ? "Doruk, " ben öyle bişey demedim " "Doruk yeter zaten elimden bir kaza çıkmadan yer deyiştirelim " kıvanç. Doruk kafasını olumsuz şekilde sallayarak Doruğa saydırdı." Bana bak kızım güzel müzel dinlemem güzelliğin gider " öyle bir kükrediki kükremese olmuyodu zaten .Neyseki gizemli kişinin. adını öğrendim " kıvanç" . Ne kadarda iğrenç " asıl sen iğrençsin kızım !  "İç ses bir kaybol hadi !.
Doruk arkasına döndüğünde " kıvanç tavsiyem Edayla uğraşma  kız bildiğin CADI !!"
Cadıyı o kadar sert söylemiştiki sinirlenmemek için kendimi zor tuttum . " kim cadı? Ben mi ? Ne cadısı be?"

*************************************

Bütün yol boyunca İki baş belasıyla uğraştığım için etrafı izleyemedim.Kızlar çoooktaan inmişler bile . Onlara yetişmek için valizimi alıp koşmaya başladım ve bir  yandanda söylendim. "Laan! Beni bekleyin dedim!" Koşarak kızlara yetişmeye başardım."neden beklemediniz?" " çok meşguldün yanii ..." Pelin, " aynen rahatsız etmek istemedik " seda, " bunun bir bedeli var biliyorsunuz. Hainler!

Konuşmamız bittikten sonra kampın kapısına gittik. Hoca kapıdan çıkarak etrafında toplanmamızı istedi.Kesin kimle kalacağımızı söyleyecek .İnşallah şu mal varlıklarla aynı yerde kalmayız. " Eda ,selin ,pelin 14 nolu odaya ; Doruk ,kıvanç ve can 15 nolu odada kalıcaksınız." Hoca, " hocam onları başka biyere koysanız niye yanımızdalar "
"Noldu beyenemedin mi? " kıvanç," sen olunca beyenemedim sen sussana be öküz!"
" ya sabır" kıvanç , " Eda ! Öyle kelimeler sana yakışmıyo aaaa! Hoca, " hocam ayıp ettiniz ben ! Ben hiç ÖKÜZ dermiyim?"

Kıvanç'a baktım ve öküz kelimesini bastırarak söyledim .Sonra da yüzüme çarpık gülümsememi taktım."kıvanç bana niyr öyle bakıyosun yavrucum? Aaaaaa!" İç ses sen gene mi geldin ! Git şurdan!

" Doruk eylence başlasın kardeşim ?" Kıvanç," tavsiye etmem kardeşim eğer eylence dediğin iyi bişey deyilse sonunu ben düşünemiyorum." Doruk, " görcez bakalım .Bence çok eğlenceli olucak ." Kıvanç, " düşünüğüm şey mi kıvanç " Doruk , "Aynen öyle " kıvanç ," bak oğlum  kızı kendine aşık edipte onun duygularıyla oynayamazsın hele konu Edaysa olmaz." Doruk, " sana noluyo oğlum aşık mısın Eda-" kıvanç.

Herkes kendi kafasından konuşunca hoca bağırmak zorunda kaldı." Herkez odalarına hadi  ,kapının arkasında asılı yazı var o iki hafta boyunca ne  yapıcağımız asılı .hadi odalarınıza." Hoca. Herkez valizlerini alıp odalarına çıktı. Sonunda odalara çıktık ilk işim kendimi yatağa attım.Akşam parti olduğu aklıma geldi. Valizimin ağzını açıp kıyafetlerimi dolabıma koydum.Sıra havlularımı banyoya asmak için banyoya giderken kapı çaldı.Kızlar içecek bir şey almaya gittikleri için kapıyı ben açmak zorunda kaldım , Allah' ım !  Sallana sallana kapıya gittim. " sonunda gele-  senin ne işin var burda?!" " bir şey söylicem  sonra gidicem sana meraklıyım sanki Cadı kızı Cadı."kıvanç," " sinirlenmicem tamam ne söyliceksen söyle seni dinliyorum katkısız dana" "dana? " kıvanç, " o kadar şey dedim danaya mı takıldın ?!" " yani " kıvanç, " bak. İşte öküzden bir farkın yok ne söyliceksen söyle git " " akşam ki partiye çok süslenme , güzel giyin ,kısa giyilmicek ve partiden sonra sahile gelinecek" kıvanç," niyeymiş o?"
" gelinecek eğer gelmezsen kampın önüne sürükleyip baştan aşağı ıslatırım kısacası rezil ederim.sıkıyosa gelme ."kıvanç.

Göz kırpıp odadan çıktı. Boşuna demiyorum valla katıksız öküz.inadına kısa giymezsem... Eda değilim...

Yorumlarınızı bekliyorum.

YüzsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin