Bölüm 5

16 1 2
                                    

**************************
-Partiden sonra-

Eda'nın ağzından:
Parti bittikten sonra Doruk ,ben ,Pelin ve Seda kalınca bizde otele gitmeye karar verdik .
Kızlar serhoş oldukları için Seda'yı Doruk kucağına aldı ve bende Pelin' i sürükledim.
Odaya geldiğimizde  çantamdan  anahtarı alıp kapıyı açtım. Doruk seda 'yı yatağını bıraktı bende pelin'İ yatağına bıraktım. Dorukla ikimiz kapıya gittik. " Her şey için teşekkürler" " önemli deyil Eda geldiğimizden beri Teşekkür ediyosun etme yeter" Doruk, " tamam pardon dilemem bidaha iyi geceler. Doruk dışarı çıktığında arkasından kapıyı kapatacakken ayağıyla kapıyı kapatmamamı sağladı. Ona dikkatlice  izlerken   Belimden tutup kendisine çekti . " Napıyosun ?" " kızım hastayım sana anlamıyomusun ? " Doruk, " Anla-" sözümü kesip  kendine iyice çekip öpmeye başladı. Dudakları yumuşak ve dolgun. Doruk beni öptüğünde karşılık vermedim karşılık vermeyince dudaklarını dudaklarıma iyice bastırdı bende karşılık verdim.Dudaklarım acımaya başlamıştı onun için kendimi geri çektim . Odaya gircekken Doruk kolumdan tuttu." Seni seviyorum." Doruk, cevap vermeden odaya  girip güldüm  oda bana göz kırptı . Odasına gittiğinde arkasından baktım  bizim odaya baktığında hızlıca kendimi çekip odanın kapısını kapattım. Bir bardak su içtikten sonra dolabımı açıp pijamalarımı alıp ,üstümü deyiştirip  pijamalarımı  giydim .Yatağıma kendimi attıktan sonra Doruk'u düşünüp kendimi uykuya teslim ettim.

Doruk'un Ağzından:

.Eda'yı öptüğümde ilk baştahiç bir teğki vermese de sonradan karşılık verdi. Ve bu benim mutlu olmama sebep oldu.Bana baktığında ona sırıttım ve kıvançla kaldığım odaya ilerlemeye başladım.Yüzümde halen daha çarpık bir gülümseme vardı .Kıvanç yüz ifademi görürse bissürü soru sorucak ve ben bunları çekemeyeceğim için yüzüzmü eski halime aldım.Odaya hızlıca girdiğimde kıvanç telefonla konuşuyodu." Abi tamam o iş bende halledicem. Ya merak etme sen Eda'ya söylemem gizli numara olduğunu artık kızdan da vazgeç "kıvanç, kapıyı hızlıca çarptığımda kıvanç elindeki telefonu yere düşürdü." Ne haltlar karıştırıyosunuz anlat çabuk" " sanane oğlum karışma sen ." Kıvanç ," Kıvanç sabrımı zorlama kardeşim." " yürü git başımdan " kıvanç," gitmiyorum lan düzgünce anlatacaksın herşeyi adam akıllı." " tamam lan anlatıcam." Kıvanç," Biliyosun melih ve Deniz uzun zamandır arkadaşlar yani Deniz Eda 'nın ağbisi oluyo," kıvanç, " biliyorum zaten devam et." " işte melih de uzun zamandır Eda' dan hoşlanıyo
Sorun Eda ' yı sürekli gizli numaradan mesaj atıyo bende Amerikadayken öğrendim ama Eda melih' in kardeşi olduğumu bilmiyo." Kıvanç ," Allah'ın belası ben şimdi gitsem söylesem ikiniz de ne halt yiyiceksiniz acaba merak etme söylemicem yanlız Eda'yla ilgili ne geçiyosa onu sil en yanlış hareketinde söylerim ona göre." " saol " kıvanç, " hadi zıbaralım kardeşim."

- Sabah 07.00 -
Eda'nın ağzından :
Sabah sabah canım telefonumun canım alarmimle uyandım. Çok gıcık bir ses! Ama uyanmamı sağlıyo . Kızlara baktığımda popolarından pireler uçuşuyo.Saate baktığımda saat tam yediydi. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıktıktan sonra kızlara baktım hala uyanmamışlar en son çağrem su .Bardağa su doldurup selin ve pelin 'in yüzlerine su fırlattım ama nafile . Onları uyandırmak için ara verdim . Dolaptan spor pembe şortumu ve askılı beyaz tişörtümü giydikten sonra tekrar bardağa su doldurup yüzlerine doğru fırlattım.İkiside birden aya kalktıktan sonra üzerime doğru yürümeye başladılar. Kapıya geri geri gidip yavaşça telefonumu şarj dan çıkarttım ve hızlıca kapıdan çıktım .Kafamı çevireyim derken sert bir bedenle çarpıştım.
" Ahh ! Burnum" " önüne baksana prenses" Doruk, Elleriyle çenemi kaldırdıktan sonra burnumu öptü . " napıyosun gören olucak" " görsünler nolcak" Doruk, " Doruk"
" Tamam ya sakin bu arada fena öpüşmüyomuşsun" Doruk, Utançla kafamı yere çevirdiğimde Doruk yanağıma bir buse kondurdu. " Utanma Eda " Doruk, " kıvanç odadamı ?" " hayır niye sordun ?" Doruk, " ya ben böyle rahat edemiyorumda odana gitsek ." " haa peki !" Doruk, Doruk kucağını alır almaz hızlı adımlarla odanın kapısını açıp arkadan kilitledi. " napıyosun ?" " kapıyı kilitledim " Doruk, " işte onu diyorum ben " söyledğime cevap vermeyip yatağına yavaşça yatırdı.Aramızda en az iki santim var dı.ikimizin kalbı  yerinden fırlarcasına  arıyodu. Doruk'un resmen hissedebiliyodum.  " demek rahat edemiyosun Eda kılıç " Doruk, " evet Doruk Kaya ." "  napmak istersin hazır ikimiz baş başayken " Doruk,"kısacık bir oyun oynayalım gerçekten çok sıkıldım söz sen ne istiyosan onu yaparız." " peki tamam söz verdin unutma ." Doruk. Kafamı salladıktan sonra Doruk'un üzerinden kalkıp yerdeki su şişesiyle iki tane bardak aldım .Şişenin ağzını açıp bardaklara kattım. Birini kendime aldım birini Doruğa verdim " şimdi kısaca anlatıcam ikimiz birbirimize soru sorucaz  soruyu cevaplamak istiyosan suyu içiceksin eğer istemiyosan içmiceksin anlaşıldımı?" " anlaşıldı "Doruk, "Ben başlıyorum" "  klasik soru sevdiğin birisi varmı ?" " var " Doruk, "onu ben tanıyomuyum " bardağından bir yudum aldıktan sonra " evet Hemde  çok iyi tanıyosun", " peki bu kız güzel mi ve adı ne ?" Bardağından tekra bir yudum aldığıktan sonra " evet çok güzel bir kız" Doruk , " adında sormuştum " " Eda gerçekten dün anlamadın mı ? " Doruk, Biraz düşündükten sonra " gerçekten mi sen beni Seviyosun sen ?"  " ev-" Doruk. Sözünü yarıda bırakıp öpmeye başladım. İlk başta karşılık vermedi kendimi geri çektiğimde " noldu ?" " beni seviyosun " Doruk , " kuşkun mu va-" Bu sefer sözümü yarım bırakan o oldu beni öpmeye başladı.Kendimi geri ittiğimde telefonuma baktım saat yedi yirmi üçtü . Aramalara baktığımda Pelin 5 ,Seda 7 defa aramış. " noldu?" Doruk, " Doruk kızlar beni merak etmiştir bak zaten saat buçuğa geliyo acıktımda kapıyı açta çıkalım." "Bişey sorcam öyle çıkıcaz " Doruk, " sor"
" ilk başta olduk mu onu bir sorayım işimi sağlam alayım  sonra başıma bela olma " Doruk, " olduk mu düşüneyim hımmm sanırım olduk." " gerçek mi yani biz şey sevgili olduk oley be huhu ." Doruk, " evet sevgiliyiz ama kısa bir dönem bizimkilerden saklicaz itiraz istemiyorum " " tamam kabul  " Doruk. Elini uzattıktan sonra yataktan kalktım kapının kilidini açtıktan sonra merdivenlere döndüğümüzde Pelin ,Seda,Can ve Kıvanç
İkimizi el ele görünce kızgınlıkla bize baktılar .Kıvanç' a göz ucuyla baktığımda sinirli gözlerle bana bakıyodu. Napsam diye düşündüm düşündüm aklıma kavga etmek geldi.
" bırak be elimi pis sapık ya sen ne yüzsüz bir insansın ya" göz kırptığımda bana uydu.
" bana bak kızım çatmiyim diyorum ama sende kaşınıyosun " Doruk, " bana baksana sen bakıyorum da akıllanmamışsın başlamayalım istersen pislik !" " yürü git başımdan bi ya " Doruk, " gitmi-" " Yemedik canlarım ya yemedik çifte kumrular." Selin, " ben bunla hayatta sevgili olmam Pelin asla " " aynen benim ukala bir kızla işim olmaz." Doruk ," ukala ha " hızlıca kızların arasından geçtiğimde Doruk söyliceği şeyi bırakıp " Eda " diye bağırdı. Onu takmadan yürümeye devam ettim . Arkamdan geldiğini hissedince adımlarımı hızlandırdım ." Eda bekle dur lütfen " Doruk, onu takmayıp yürümeye devam ettim . Koşar adımlarla bana yetişmeye çalışınca pes etmeyeceğini anladığım için olduğum yerde durdum. " yeterince gerçekçi oldumu " " oldu sanırım "Doruk, " çok açım  hadi kahvaltıya "Pelin, " tamam hadi"
Pelin koluma girerek kahvaltı yapacağımız yere gittik. " sana bişey dicem yutmadık hiç birimiz ." Pelin, " pelin uzatmada gidelim ayrıca ağzımı açtırmayın isterseniz "
Kafasını salladıktan sonra Doruk' a baktım. " oha ! Abi "  Pelin telefondan kafasını çektikten sonra abime baktı. " oha !" Pelin, Pelin'in kolundan çıkıp abime doğru koşmaya başlarken biri kolumdan çekip duvara yasladı. " kızım amacın ne senin " kıvanç, " kıvanç bırak beni kolumu acıtıyosun ."   Kolumu daha çok sıktığında sinirlendiğini anladım . " sana amacın ne dedim " kıvanç, " salak mısın ne amacım olucak ." " Dorukla çıkıyosun   " kıvanç, " evet onu sevdiğim için çıkıyorum ." Kıvanç elimi yumruk yapıp  tek eliyle arasına aldı.   Kolumu tuttuğu elini kolumdan çekip boğazıma yapıştı. " bana bak sen benimsin tamam mı ? seni seviyorum ." Kıvanç,
" bırak acıtıyosun bırak sakin ol "   Bağazımı sıktığı eliyle boğazımı bıraktı  boğazıma baktığında dudaklarıyla boğazımı öpmeye başladı.

Yorumlarınızı bekliyorum.

YüzsüzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin