Ve sonrasında
"Sorun değil" der
"Kaybolurum"
"ben bir süper kızım"
"Ve süper kızlar ağlamaz"Kendimi bildim bileli normal bir kız olmadığımı düşünürüm. Ki ailem, arkadaşlarımda benim biraz uçuk olduğumu bilirler. Etrafımda fazla insan varmış gibi gözüksede ben hep yanlızım. bunu dile getirmektende korkmam.
"Eylül giyindin mi baban hazır."
"Bekle anne geliyorum hemen"
merdivenlerden aşağı doğru hızlı adımlarla koşturdum.Annemin yanağına ufak bir öpücük kondurup dışarı çıktım.
"Hadi hadi Eylül hızlı ol biraz geç kalıcaz!
"Tamam baba ya az bekle"
Arabaya geçtim okula yakınlaşırken babama bi öpücük kondurup çantamı aldım bugün okulun ilk günüydü ve tabiki ufak bi heycan vardı okula yaklaşıp sınıfımı öğrendim sınıfım 12/A sınıfındaydım sınıf listesinde göz gezdirip tanıdık biri olup olmadığını yokladım kimse yoktu bokiko yani neyse yapıcak bişi yoktu sınıfı bulmaya yukarı katları dolaşmaya başladım sonunda sınıfı bulmuştum hemen en arkanın bi önü olan sıraya çantamı koydu ve aynanda bi çanta daha gözlerimin önüne geldi gözlerimi karşıya diktim ve karşımda uzun boylu iri kahverengi gözlü, saçları uzun, havalı bir çocuk vardı.
"Çantanı çeker misin tatlım önce ben geldim."
"Önce ben geldim ve ben senin tatlın falan değilim."
"Bak cici kız fazla konuşuyorsun ve bu beni gerçekten sinir etmeye başladı."
"Sinir oluyosan gidebilirsin."
Sıraya oturup ders kitaplarımı sıranın üzerine koydum.
"Madem gitmiyorsun."
Yanıma oturdu ve cep telefonunu çıkardı yüzümü bi anda suratında buldum ve
"Yanımda oturduğunun farkıda mısın?"
"Bende senle oturmaya meraklı değilim prenses"
Ters bi bakış attıktan sonra hocanın gelmesi bir oldu.Hoca kendini tanıttıktan sonra sırayla herkez kendini tanıtmaya başladı.
Sıra uzun saçlı mavi gözlü bi kıza geldi sınıfa bakıldığında ilk dikkat çeken kızlardandı.
"İsmim Alev Taş 18 yaşındayım bu sene tekrarım zaten tanıyan tanır hocam."
Kız gerçekten çok itici bir tipti sıra yanımda oturan zengin züppedeydi.
"İsmim Aras Bulut, 18 yaşındayım izmirli'yim.Bu okula asım kolejinden geldim ailem iş sebebiyle buraya taşındı yani yeniyim."
Sıra bana geldi ve başladım.
"İsmim Eylül, 17 yaşındayım. Antalya'lıyım.bu okulda 2. Senem daha önce Antalya'da okumuştum sonra buraya taşındık.
"Demek Antalyalısın."
"Evet ne olmuş -_-"
itici bi bakış attıktan sonra kantine indim kantinde sıraya girdim arkamdan bir ses
"Eylül, seni bulduğuma gerçekten sevindim. biraz konuşabilir miyiz?"
"Melih bizim konuşucak bişimiz kalamadı hala ne yüzle benimle konuşuyorsun."
"Bak Eylül ben o günden sonra kendimi hiç iyi hissedemedim. Yani senden sonra hissizleştim ben hatalarımın farkına vardım beni affet!"
"Biraz geç olmamış mı Melih? O tokadı bende sarhoşken atsam bende hissizleşirdim heralde."
Bu salak benim eski sevgilim ve ondan nefret ediyorum canımı acıtan bi geçmişimiz olmuştu hatırlamak dahi istenmez türden...
"Bak Melih bu konuşma hiç olmamış sayıyorum, bir daha karşıma çıkarsan yapıcaklarımdan ben sorumlu değilim."
Bir şey söylemesine izin vermeden oradan ayrıldım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Okul çıkışı yine o zengin çoçuğu gördüm sanırım ismi Aras'tı.o araba ne öyle aman tarnım didim :00 Arabanın ismini bilmesemde pahalı olduğu belli oluyordu, sarı renkte ve iri farları vardı. Gözlerimi oradan ayırıp durağa doğru ilerledim
Durakta beklerken o sarı arabayı farketmemem imkansızda bana doğru yanaştı araba
"Bırakmamı ister misin?"
"Gerek yok."
"Sen bilirsin."
İnsan bi ısrar eder odunnn!
içimden saydırdıktan sonra otobüse bindim tam 1 buçuk saatim otobüste geçti.Kapıyı açıp anahtarları komidine fırlattım.Annem gelir gelmez karşıma dikildi.
"Biraz geç kalmadın mı ilk günden?!"
"Hayır anne otobüs geç geldi biraz."
"Yemek hazır üstünü değiştir sofraya gel."
"Ben bişiler atıştırdım biraz dinlenicem sonra konuşuruz."
Annemin yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra odamın yolunu tuttum. Aynanın karşısına geçip kendime baktım koyu kestane saçlarım düzleştirmeme rağmen kabarmış mavi gözlerimin kenarları kızarmıştı. Dışarda bu şekilde gezdiğime inanamıyorum. Yatağa kendimi atarak hafifçe gözlerimi kapadım.
Gözlerimi araladığımda pjamalarımın içinde ve üzerimde yorganım vardı. Kirpiklerimi kırpıştırıp saate baktım 2 saat uyumuştum üzerimdeki yorgunluğu sirkeleyip aşağı kata indim. Annem kitap okuyordu mutfağa geçip bir bardak süt ve annemin o leziz kurabiyelerinden aldım. Bir iki lokma ağzıma tıkıştırarak salona geçtim telefonu elime aldığım ve 2 cevapsız çağrı ve bir mesaj vardı.
2 defa melih aramıştı ve bir mesaj atmıştı hepsini es geçip telefonu kapattım.
Ilk bölümü bitirdim yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın sizin desteklerinizle büyüyeceğiz yazdığım ilk roman olucak fikir ve önerilerinizi bekliyorum ♡♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Kız
RomanceVe sonrasında “Sorun değil” der “Kaybolurum” “ ben bir süper kızım” “Ve süper kızlar ağlamaz”