Derin;
"Sana karşı birşeyler hissettiğimi düşünüyorum seninle yeni tanıştığımızın farkındayım ama seni seviyorum benimle çıkar mısın?""Derin, açıkçası ben şaşırdım ne diyebileceğimi bilemiyorum. üstelik biz daha yeni arkadaşız... "
Derin;
"Ama deneyebiliriz dimi?"Me;
"Bunu daha sonra konuşsak olur mu?"
Derin;
"Peki ne diyebilirim ki . Ama cevabını bekliyorum."Hızlıca tuvalete yürüdüm. Elime yüzüme su tuttum. Derin ne kadar yakışıklı olsada ben yeni bir ilişkiye hazır değildim ve korkuyordum.
Zilin çalmasıyla irkildim. kafamdaki düşünceler bir anda uçu verdi. Sınıfa geçtim sıraya oturmamla yanıma yaklaşan Aras'ı fark edememişim
Aras;
"Bişi mi oldu cici kız bu yüzün ne? "Bana bakan gözlerine hafif irkilerek;
"Bi sorun yok dalmışım."
Aras;
"O eski sevgilinle mi ilgili bak onunla ilgiliyse söyle Derin'le gider konuşuruz."Derin'nin ismini duyar duymaz irkilen gözlerimi, yalanlayarak bi sorun olmadığına ikna etmeye çalıştım.
Aras'ı ikna edermiş gibi olunca rahatlayıp arkama yaslandım.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Son dersdi ve sıkılmamak elde değildi.Bir yandan beni takip eden Derin'nin gözleri diğer yandan son dersin İngilizce olmsı beni gerçekten bunaltmıştı.
"Evet arkadaşlar son 25 dk kaldı bugünlük bu kadar bundan sonraki zamanı size bırakıyorum."
Sonundaaa ölüyodum resmen
Aras Mira'nın yanına zıplarken bana sıra kaldı diye sevinemeden Derin'nin yanıma geldiğini fark ettim. Ben uzaklaşmaya meğillenirken kolumdan tuttu;
Me;
"Napıyorsun Derin bırak kolumu biri görücek."Derin;
"Pardon üzgünüm 2 dakika konuşabilir miyiz?"Me;
"Sadece 2 dakikan var seni dinliyorum.""Bak Eylül birbirimizi tanımadığımız ortadaysa bizde tanışalım bize gerekli olan şey bu, cumatersi günü buluşalım konuşalım olmazsa olmaz olursa çok güzel olur"
"Derin ben yapamam."
"Neden?"
"Benim iyi bi geçmişim yok ve bi ilişki konusunda ben bir daha hata yapmak istemiyorum onu geçtim denemek bile istemiyorum üzgünüm ama ben senden bi çaba beklemiyorum zorlama..."
"Senin iyi bi geçmişim yok tamam ama bunu neden geleceğe vuruyorsun ki belkide seni iyileştirici kişi benim nerden biliyosun?"
Suskunluğa boğulmuştum. Yaşadıklarım gözümün önünden şerit gibi geçiyordu acıydı ama aynı zamanda gerçekti.
Suskunluğumuzun arasında Aras yanımıza yaklaştı;
Aras;
"Hayırdır gençler"(gözleriyle ima yaparcasına sırıttı)Derin;
"Konuşuyoruz bişi yok :D"Mutsuz ama mutlu gibi davranıyodu onu kırmak istememiştim ama bunu yapamazdım.
Derin sıradan yavaşça kalkıp Aras'ın omzuna dokundu daha sonra sırasına geçti.
Aras;
"Ne yaptın lan çocuğa :Dd"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süper Kız
RomanceVe sonrasında “Sorun değil” der “Kaybolurum” “ ben bir süper kızım” “Ve süper kızlar ağlamaz”