2. BÖLÜM

9 1 0
                                    

Elizabeth telefonun sesiyle arayanın Anna olduğunu gördü. Telefonu açtığında Anna ona " N'aber Elizabet iyi misin?" dedi. Elizabeth de ona "İyiyim sen nasılsın?" diye cevap verdi doğal olarak.Joe Elizabeth'i arkasından dinliyor ve sessizce "Kim arıyor?" dedi. Elizabeth'de telefonun ahizesini eliyle kapatarak "Anna arıyor." dedi.

Elizabeth daha çok telefon görüşmesini kesmeden Anna'ya "Ne oldu Anna? Niye aramıştın?" dedi.
Anna direk konuya girdi ve " Biz saat birde Cindy'lere gidiyoruz. Cindy sizi de çağırdı hem bu bahaneyle beraber görüşmüş oluruz. Hasret de gideririz. Ha ne dersin olur mu?"

Elizabet'de sessizce Joe'ya sordu ve Joe'da "Olur tabiki!!" dedi.
Elizabeth'de Joe'nun bu cevabıyla Anna'ya "Olur geliriz." dedi.

***********

Saat 12.30

"Albert her şey hazır mı?" Cindy evin içinde koşturuyordu. Herşeyin en iyisini yapmaya çalışıyordu. Çünkü Cindy çok mükemmelliyetçiydi.Albert Cindy'ye " Evet Cindy her şey hazır." dedi.  "Hazırız."


************

"Steve güzel görünüyor muyum??"Anna güzel olduğunu biliyordu ama bunu Steve'den duymak istiyordu. Steve Anna'ya "Evet Anna. Çok güzel görünüyorsun."
dedi. Bu cümle Anna'nın içini biraz olsun rahatlatmıştı.
***********

"Elizabeth üstünü değiştirmeyi düşünüyor musun?" Elizabeth hala pijamalarıyla duruyordu. Çünkü üstünü değiştirmeyi sevmezdi.
Elizabeth Joe'ya bıkkın bir şekilde "Ufff tamam tamam değiştiricem sen merak etme." dedi ve üstünü değiştirmek için odasına çıktı.

SAAT 13.00

"Merhaba Cindy nasılsın?"Anna çok mutluydu. Çünkü ortaokul, lise ve üniversitede her zaman birlikte olduğu arkadaşlarıyla birlikteydi artık.

Erkekler de merhabalaştıktan sonra hepsi birlikte salona geçtiler. Cindy yaptığı pastaları tabaklara koymak için mutfağa gitti. Pastaları tabaklara koyduktan sonra arkadaşlarına "Ne içmeyi düşünüyorsunuz?" diye sordu. Erkekler kola,bayanlar ise fanta içeceklerdi. Cindy herşeyi hazırladıktan sonra misafirlere sundu. Herkes konuşuyordu.

KORKU TÜNELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin