9. BÖLÜM

3 0 0
                                    

Phobe ve Anna iyi arkadaş olmuşlardı. Joe ve Elizabeth bir köşeye geçmiş olanların şokunu atlatmaya çalışıyorlardı. Albert Erik'le dolaşıyor ona bir sürü soru soruyordu. Gece olduğunda da minik çadırlarda yatıyorlardı.

"Hey millet herkes buraya gelsin." Cindy yerde eski püskü bir kağıt bulmuştu. Üstünde 7 harfi yazılıydı.

"Bunu nerede, nasıl... Aman tanrım... Onu bana verirmisin?! Bunu nasıl buldun?" Eric çıldırmışa benziyordu. "Ben buraya geldiğimden beri bunları arıyordum arıyordum. Bundan başka gördün mü?Nasıl buldun bunu?"
Cindy şaşırmıştı " Burada, yerde duruyordu. Ve ondan başka da görmedim."

Albert olanları hayretle izliyordu.
"Bu ne işe yarıyor?"
Eric ona cevap vermek yerine onu büyük bir çadıra götürdü.
"Bu harita buradan çıkmak için yol gösteren bir harita ama bu haritanın tamamlanması için on beş parçaya ihtiyaçımız var. Bu yüzden bunları bulmamız gerekiyor. Bak biz buraya Anna ile geldiğimiz zaman bir televizyon bize bunları anlattı. Biz Anna'yla bu haritayı bulduktan sonra bu on beş parçayı aramaya koyulduk. Şu anda bizde bu parçalardan iki tane var; bir ve Cindy'nin bulduğu yedi numarası."
"O zaman daha on üç parça var." Albert olayı anlamışa benziyordu.

***********
"Cindy onu yerde bulduğuna emin misin?"
Anna Cindy'den şüphelenmeye başlamıştı. Çünkü onlar bu parçayı bulmak için aylarını harcamışlardı ama Cindy geldiği gün onu yerde bulmuştu. Bu Anna'ya çok garip geliyordu.
Cindy Anna'nın ondan şüphelendiğini anlamıştı ama o bunu sadece yerde bulmuştu. Bu onun şansıydı. Anna onu kıskanıyordu Cindy'ye göre.
"Evet," dedi Cindy küstah bir tavırla. Anna onu takmadı ve yattığı yere doğru yürümeye koyuldu.

************
"Tamam o zaman Eric. Bende bu parçaları arayan gruba katılıcağım. Eminim yeni yerler keşfedip parça bulacağıma inanıyorum."

"Tamam o zaman. Sana güveniyorum."

KORKU TÜNELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin