Bab2

3 0 0
                                    

Pagi yang indah

*haaaaa* Edward menguap!

Selepas dia bangun dari tidur,terus dia mengambil card yang diberi oleh Yunana semalam.

*Aku nak wish morninglah kat dia*kata Edward dgn sedikit senyuman di wajahnya.

"Tiktiktiktik"dia menaip mesej untuk dihantr kepada Yunana . Dalam masa yang sama, hatinya tiba² berdebar .

"Dub-Dab-Dub-Dab"bunyi degupan jantung Edward

"Eh,kenapa dgn aku ni?Just nak hntr mesej ja!"kata Edward perlahan

Selepas itu, mesej itu terus dihantar kepada Yunana

*new messange*bunyi di telephone Yunana

Yunana membukanya lalu baca .
Selepas membaca, dia terus tersenyum lebar dan dia membalas mesej itu dengan pantasnya.

Petang sudah

Edward menelefon Yunana

"Hye Yunana!What are you doing?

"Hye Edward! Saya baru saja bersiap.

Selepas mereka berbual panjang, akhirnya perbualan ditutup. Edward memberitahu lokasi perjumpaan mereka . Edward tidak pergi seorang diri . Dia membawa kawan²nya untuk diperkenalkan kepada Yunana ..

Edward dan kawan²nya tiba di lokasi untuk berjumpa.

Hampir 15minit mereka menunggu kedatangan Yunana. Yunana lambat kerana kesesakan lalu lintas.
Dalam masa yg sama, Edward berbual dengan rakannya yg berambut panjang iaitu Rash . Rash seorg yg kacak .

Yunana telah tiba.Dengan sekali pandang dia ternampak Edward membelai rambut Rash . Tetapi Yunana tidak tahu bahwa Rash seorang lelaki, dia menyangka Rash seorang girl.

*Adakah dia nak sakitkan hati aku?* kata Yunana sambil berlari menuju ke keretanya .

"Arghhhhhhhhhh"!!! Kenapa dia buat aku macam ni ? Kenapa perasaan aku bertukar ? Adakah aku telah menyukai dirinya? Tanya Yunana seorang diri .

Tanpa membuang masa, dia telah pulang ke rumah.

"Mana Yunana ni?" Tanya Marco kepada Edward.

...........

*Edward hanya mendiamkan diri*

Hampir setengah jam mereka menunggu kedatangan Yunana,tetapi dia tidal datang. Tanpa membuang masa, Edward mengajak kawan²nya pulang . Dalam perjalanan, Edward menelefon Yunana,tetapi Yunana tidak jawab.

*yunana please jangan buat aku macam ni*
kata Edward dalam hati.

Muka Edward terus berubah menjadi tidak senang hati .

Boring tak? Idea takde .
Kalau ada apa² nak tambah, share ye;)

Oppss! My Boyfriend from Korea ?Where stories live. Discover now