Sınıfa her dakkada bir yeni insanlar hücum ediyordu. En sonunda "hocamızdır" diye düşündüğüm genç bir adam içeri girdi.İki sıra önümdeki daha ergenlikten çıkamamış bir takım kız yanımdaki çocuğa bakıp kendi aralarında kıkırdaşıyorlardı. Çocuğun bundan rahatsız olduğu her halinden belliydi. Bi an ona baktığımı fark etti ve beni baştan aşşağıya süzdü. "merhaba" dedi güler yüzlülükle. "merhaba" diyip aynı şekilde karşılık verdim. "İsmin ne?" dedi. "Sparkle" dedim. Tek kaşını kaldırıp "ne garip bir isim. Bende Even. tanıştığımıza memnun oldum. Şey bu arada iyi birine benziyorsun" dedi ve yanakları kızardı. Bende bi an şaşırdım "Şey... Telekkürler." dedim ve ensemi ovuşturdum. çok hızlı bir başlangıç olmuştu. "Even"dedim "Efendim?"
"Sen burda yenimisin. Yani ben yeniyimde biraz yabancı geldi burası anlarsınya..." dedi.Dudakları kiraz rengindeydi " hayır. ben liseyide burda okudum. Biliyormusun bilmiyorum ama şu öndeki yeni yetmelerle lisede aynı sınıftaydım. Çok korkunç bişi." dedi ve güldü. bende ona katıldım. Çocuğu çok sevmiştim. çok tatlı ve arkadaş canlısıydı.
Derste hocamız uzun bir süre okuldan bahsetti. O süre boyunca Even'la hiç konuşmadık. Sonra tanışma faslına geçtik. Tüm öğrenciler sırayla ismini söyledi ve zil çaldı. Burayı sevmiştim.sonuçt daha ilk gündü değil mi?