Nová kapitola

998 59 4
                                    

Bola som ešte stále v podprsenke. Ale nevadilo nám to. Nič iné nás nezaujímalo len ten druhý. Zodvihol ma a ja som automaticky obmotala nohy. Potom som zletela na zem. Otec vošiel do mojej izby. Callum bol tak v šoku až ma pustil na zem. Bolo to dosť divné. Ja len v podprsenke sedela na zemi a Callum stál pri mne bez trička. Otec sa na nás pozrel tým AKOŽE ČOŽE? výrazom. Už som ho videla veľakrát. Teda ten výraz myslím. Odišiel. Za dverami sme už len započuli "Konečne!" zakričal asi na celý dom. S Callumom sme sa asi okamžite začali smiať. Ako som sa smiala strčil do mňa a skončila som na posteli. Hodil sa na mňa a vyzlikal ma. Jasné, že som mu to opätovala. Bolo to krásne. Taký sex som už nezažila ani nepamätám. Ležali sme vedľa seba, zakrytí perinou avšak úplne nahý. Odfukovali sme po tom úžasnom sexe. Potom sa však stalo niečo nečakané. Do izby vtrhli Kevinovi muži. Potom aj Kevin. Namieril na mňa zbraň...

Nechám vás napätých ako strunu (pozdravujem Zuzku). Nwm ešte sama čo sa stane a hlavne mi píšte do comm či chcete aby príbeh pokračoval alebo ho ukončím. Ak chcete aby sa tam ešte niečo "zvrtlo" tak napíšte mi čo by tam tak sa mohlo stať. Možno ma samú niečo napadne. A hlavne ďakujem za všetky comm od Zuzky (ona je jediná ktorá mi občas niečo napíše a ešte raz aj Vava mi napísala) za všetky vote a ready. Táto kniha má skoro taký úspech ako Lóve. Už asi len 6 readov a vote už presiahla dávno. Zachvíľu to bude 500 read. Pre mňa je to riadne veľa (osobne by som sa ohodnotila tak asi na dva ready)
Ale každý comm, vote a read ma poteší a dúfam, že vás moja story baví. Vaša LauraMerryTermopolis:-*

Mafiánova dcéraWhere stories live. Discover now