Môj koniec?

974 59 0
                                    

-Vieš čo? Rozmyslel som si to. Mám oveľa lepší nápad. *povedal.
-Aký? *zvraštila som čelo.
-Takto by sa tvoje trápenie veľmi rýchlo skončilo. * namieril na Calluma. A vystrelil. Dúfala som, že sa netrafil a ani som si neuvedomila a zavrela som oči. Keď som ich otvorila, boli už preč. Callum vedľa mňa krvácal a každú chvíľu som čakala koniec. Pozrel na mňa, chytil mi do rúk tvár a posledný krát ma pobozkal a potom mi umrel v náručí. Začala som plakať. Ledva som dýchala. Po asi štvrť hodine som sa ukľudnila. Zišla som dole na prízemie a tam som našla Kate, Susan a otca zviazaných. Rozviazala som ich a povedala čo sa stalo.
-Srdiečko, *začal otec, -vieš, ako zomrela mama. No nepovedal som ti to tak ako sa to stalo. Tvoja mama zomrela pár dní po tom ako si sa narodila, avšak to nebola prirodzená smrť. Zabil ju... *nestihol to ani dopovedať a skočila som mu do reči
-Kevinov otec... * povedala som, -že sa vôbec čudujem. *v mysli som mala len nenávisť. Teraz sa mi do mysli vryla ešte jedna vec. Pomstím moju mamu a aj Calluma. A všetkých ľudí ktorých zabil niekto z ich gangu. Nechápem ako som mohla Kevina milovať.
-Pomstím sa za mamu a za Calluma! *oznámila som a zmizla. Išla som si kúpiť zbraň. Aspoň jednu a náboje. Nakoniec som kúpila jednu pištoľ a dva samopaly. Lebo ma dobehli baby. Kate povedala, že mi veľmi rada pomôže a Susan súhlasila. Bola som schopná zabíjať.
-Vieš inak ako sa u teba zjavil Kevin? *zarazila ma Suse.
-Nie neviem. *odpovedala som.
-Ušiel z basy. *dorazila ma Kat.

Kope ma tu múza pod stolom (aj ked sedím na gauči v rožku ale nevadí, či?)
Budete mi musieť kúpiť umelú nohu ak mi ju odkopne. Díki za ready, voty a comm. Dobrú nocku :-*
Vaša LauraMerryTermopolis :-*

P.S.-Milujem vás. :-*

Mafiánova dcéraWhere stories live. Discover now