Bez názvu

942 49 0
                                    

Ešte pred tým ako začnem písať táto kapitola sa volá "BEZ NÁZVU" lebo...

Zistíte keď si prečítate:

Zobudila som sa okolo 9:30. Susane s Kate ešte spali. Zišla som z piateho na prvé poschodie a dala som si raňajky. Boli v štýle švédskych stolov. Pri jedení som nemyslela na pomstu ani na Kevina, ani na nikoho podobného. Myslela som na Lea(trošku sa nám to zamotáva). Je to môj...alebo bol najlepší kamarát. Ale odsťahoval sa do Kanady.

Zazvonil mi mobil. Leo.
Ja som čarodejnica alebo čo!? Myslím na neho a v tom zavolá.

L: Ahoj
J: Ahoj
L: Otoč sa za seba.

Bol tam. Sedel za mnou.
Vstala som. On vstal tiež. Rozbehol sa ku mne, objal ma a zodvihol ma. Mal cez dva metre takže so mnou problém nemal. Keď ma položil späť na zem, stále ma objímal a vtisol mi pusu do vlasov.
Bola som do neho zamilovaná ešte dlhšie ako do Calluma či Kevina. Od malička.

-Dlho sme sa nevideli. *usmial sa. Ja som bola úplne ticho a oprela si hlavu na jeho plece. Ani neviem ako rýchlo išiel čas. Porozprávali sme sa a potom sme išli ku mne na izbu (neberte to tak, že išli hneď...veď viete čo). Zobrala som si peňaženku a išli sme k nemu (nič sa nedeje...(aspoň ešte nie)). Len sme tak bavili o veciach, ktoré sa nám stali za posledné roky.

Úplne som pri ňom zabudla na problémy menom Kevin. Až kým nevolala uplakaná Kate, by som prišla do izby. Plakala a zaviedla ma k Susan. Ležala na zemi v jej spálni. Bola mŕtva.

-Ten bastard už prekročil všetky medze! *skríkla som a rozplakala sa. Ani neviem ako, ale zaspala som pri Susan. Okej. Bude to tak ako chcel.

-Posta Jennifer McCarty sa začína. *vyhlasila som a zbehla k Leovi. Povedala som mu o tom. Povedal, že mi pomôže. Bola som rada, že mám v ňom oporu. Keď už nie v Susane tak aspoň v ňom a Kate.

-Ale nájsť ho v New York City, bude jednoducho ťažké. *vyhlásila som pred hotelom.
-To zvládneme. *silene sa usmiala Kate. Stratila svoju kamarátku. Nečakala som, že mi bude schopná pomôcť. Ale som rada, že mám ešte ju.

Toto je predposledná kapitola. Budem sa snažiť, ešte dnes, vydať ďalšiu...teda aj poslednú. Tá už bude asi krátka lebo ju nechcem naťahovať...vlastne...nemám nápady ako ju natiahnuť a takisto už nemám nápady ako celú túto knihu natiahnuť. Takže ďakujem. Ďakujem sa tých vyše 700 read a skoro 90 vote.

Vaša Margo. :-* :-*

Mafiánova dcéraWhere stories live. Discover now