Gazete köşesinde okumaya başladığım. Bir siteye üye oldum ve beğeni yaptıkça ardı ardına mesajlar geliyordu.
Gün geçtikçe mesajlara cevap vermeye başladım. Fazlasıyla gelen mesajları aza indirip bir kaç kişiyle mesajlaşmaya başlıyorum..Öylesine konuştuğum kişilerden biri hayatım da yavaşça yer almaya başladı. Umrum da bile değildi, internette tanıdığım kişiye güvenilmiceğini biliyordum ama o şekilde olmadı ne yazık ki..
Gün geçtikçe onunla konuşma isteğim arttı. Tabi ona hiç belli etmedim. Görmediğim birini merak ediyordum ve hayattım da ilk defa bu şekil de biriyle konuşuyordum. Çok umursamadığım için hayatıyla alakalı pek bir şey sormuyordum..
Bir süre zaman geçtikten sonra telefonlaşmalar başladı ama yoğun bir şekilde, bir düşüncem yoktu karşımda ki kişiye, sonuçta internette tanıdığım birini, benim ki sadece meraktı...
- Geldim...
-Nasıl yani?
-Çalıştığın yeri söyle, on dakikaya geliyorum.
Başımdan sular döküldü, ayaklarım yerden kesildi. Hiç tanımadığım biri yaşadığım şehre gelmiş. Telefon dışında görüşmediğim birini ilk defa görücem.
"Neden verdim adresi? Kötü biriyse? Ya çok çirkinse? Ama sesi etkileyici"
Saçma düşünceleri kesmem lazım internette tanıştığım kişiyi görücem.Telefonum çalıyor.
- Ben geldim.
-"Tamam geliyorum, ben de". Diyip telefonu kapatıyorum görüşeceğimiz yere gidiyorum.