Δεν μπορώ να περιμένω άλλο

2.4K 234 9
                                    

Ανέβηκα στον όροφο που νοσηλευόταν ο Ανέστης μέχρι πριν λίγες ώρες και στάθηκα στον πάγκο των νοσηλευτριών.

-Καλησπέρα σας, είπα στην κοπέλα που βρισκόταν εκείνη την ώρα εκεί

-Παρακαλώ;

-Θα μπορούσα να δω την Κατερίνα; Έχει έρθει;

-Ναι αν έχετε τη καλοσύνη να περιμένετε λίγο, γιατί κάνει τη νοσηλεία αυτή τη στιγμή. Όπου να' ναι τελειώνει.

-Ναι φυσικά. Ευχαριστώ πολύ. Κάθισα σε μια από τις καρέκλες που προορίζονταν για τους επισκέπτες.

Λίγα λεπτά αργότερα άνοιξε η πόρτα του τελευταίου δωματίου και βγήκε η Κατερίνα με μια ακόμα νοσηλεύτρια σέρνοντας το τροχήλατο νοσηλείας. Όταν έφτασαν στον πάγκο σηκώθηκα και πλησίασα.

-Καλησπέρα Κατερίνα τι κάνεις; Μόλις με είδε με αναγνώρισε και είδα την έκφραση της να αλλάζει και να φωτίζεται το πρόσωπο της. Δεν έχω παρά να υποθέσω ότι κατάλαβε πως έφερνα κάποιο μήνυμα από τον Ανέστη.

-Γεια σου. Ο Ανέστης βγήκε σήμερα, με πληροφόρησε.

-Ναι το ξέρω απλά ήθελα να σε ρωτήσω κάτι γι' αυτό ήρθα. Μπορείς να μιλήσουμε δυο λεπτά;

-Φυσικά, είπε και αφού ζήτησε την άδεια από την προϊσταμένη της με οδήγησε στο κουζινάκι του ορόφου. Βεβαιώθηκα ότι δεν θα μας έβλεπε κάνεις, έβγαλα το φάκελο και της τον έδωσα.

-Ήθελα μόνο να σου φέρω αυτό από τον Ανέστη. Πήρε το φάκελο και τον έσφιξε στην αγκαλιά της.

-Σ' ευχαριστώ. Κόντεψα να τα χάσω όταν ήρθα και διαπίστωσα ότι είχε πάρει εξιτήριο χωρίς να προλάβω να τον χαιρετήσω και να του δώσω το τηλέφωνο μου.

-Κι εκείνος το ίδιο. Γι' αυτό με παρακάλεσε να σου φέρω ένα μήνυμα από' κείνον.

-Τι λέει; Ρώτησε ανυπόμονα.

-Ειλικρινά δεν ξέρω. Ούτε μου είπε ούτε άνοιξα το φάκελο για να μάθω. Εύχομαι μόνο να είναι τα νέα που λαχταράς, είπα και αφού την χαιρέτησα έφυγα θέλοντας επιτέλους να βρεθώ στο σπίτι μου και στην αγκαλιά του ανθρώπου που αγαπούσα.

Ο καιρός περνούσε και όλα φαίνονταν να έχουν πάρει το δρόμο τους. Ο Γρηγόρης και η Ξένια είχαν νοικιάσει ένα σπίτι μαζί και προετοιμάζονταν για το γάμο τους. Με την Ξένια τρέχαμε καθημερινά στα μαγαζιά για να βλέπουμε μπομπονιέρες, στέφανα και νυφικά. Τη μέρα που βρήκε το τέλειο φόρεμα για εκείνη ήμουν κι εγώ μαζί της.

Υπήρξες.Where stories live. Discover now