Özlem ve Sabır

97 1 0
                                    

Ben Nilay,onca seneden beri dış ülkede Newyork ta yasiyordum.Vatanim toprağım olan güzel ülkemi yani Turkiyem i özlemiştim ama en çok ta  sarı saçları olan ve cok yakisikli çocuğu yani Aytu yu özlemiştim. Çünkü onu senelerden beri göremiyor hiçbir şekilde iletisim kuramiyorduk . Onunla ilk anasinifindayken tanismis-
tık.Tanisma şeklimizde daha küçücük çocuk idik.Beraber kelebek yakalayıp dilek tutarak birakiyorduk.Ve ben ona o an aşık olmuştum ama onun bun-
dan haberi yoktu.ona gidip seni sevi-
yorum diyemedim çünkü çok utani-
yor,ne yapacağımı bilemiyordum. Onu gördüğüm her yerde elim ayağıma dolaşıyor sakalarlasiyor dum. Ve ben bu duygularim üzerine Türkiye den ayrılmak zorunda kaldim Çünkü babamın taini dış ülkeye çıkmıştı. Bu duruma çok uzulmus ve aglamistim ama yapıcak birsey yoktu.Artik sadece o hayallerimde ve bir anı olarak kalmıştı. Herkesi herşeyi geride bırakıp,yeni hayatıma bakmak zorundaydim.Bir kaç gün sonra dış ülkeye gittik  hersey cok değişik ve farklıydı. Ben hala onu düşünüyor ve ağlıyordum. Acaba o beni düşünüyor muydu?diyerek aklımda hep bu soru işareti vardı.
Sonra babam beni sevindirecek bir haberle yanıma gelmisti. Ve 3 sene sonra geri Turkiyemiz e gidebilecegimizi söylemisti. Ben bu geri gidebileceğimiz için çok sevinmistim.Ama daha önümüzde 3 sene vardı ve ben bu seneleri nasıl asabilecegimi düşünüyordum.
Birkaç ay sonra 1. Sınıfa başladım ve okul güzel geçiyordu.Sinifta bi erkek vardı ve gözüme kestirmistim siyah saçları ve kahverengi gözleri vardı.
Adı Umut idi.Sanki o çocuktan hoşlanmaya başlamıştım ve onunda benden hoslandigini biliyordum.Ama çıkmadık çünkü birbirimizden utanıyorduk. 2.sinifa başladığımda  ise sinir olduğum bi kız vardı adı İrem idi.Umut u elimden almıştı.
Sonra diğer  erkek arkadaşım  olan Hüseyin i  gözüme kestiemistim onunda sarı saçları ve ela gözleri vardı. Ondanda hoşlanmaya  başlamıştım ve o da benden hoşlanıyordu.Bunu nerden biliyorsun diye sorarsanız da söyleyeyim hep komiklikler yapıp beni gulduruyor  ve benim yanıma oturuyordu. 3.sinifa basladigimda babam artık Türkiye gidebilecegimizi söylemişti. Ben sabirsizlikla hemn valizimi toplayip yola çıkmıştık. Ve burada da geride bırakacağım sevdiceklerim olmuştu.
Ve 1-2 saat sonra uçağa binmiş ve yola koyulmustuk.

Çocukluk AskimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin