O gün hava çok güzel idi.Disariya çıkmıştım. O sırada Aytu da çıkmıştı.Onu öyle özlemiştim ki gidip boynuna sarılasim geliyordu.ona uzun uzun bakıyor bir türlü doyamiyordum. O sırada Beyza da dışarıya çıkmış Aytu nun yanına gidip onunla konuşuyordu.Bende yanlarına giderek Oyun oynayalim mi diyerekten ortaya laf atmıştım.Aytu kabul etmişti. Ve saklanbac,stop,ya
Kan top,sislemece ve yakalambac oynamistik ama en eğlenceli oyunda yakalanbac idi. Çünkü Aytu nun hep beni yakalamaya calistigini fark etmiştim. Beyza ise bu duruma kiskanclikla bakıyordu. Aytu nun onu yakalamaya çalışması için laf atıyordu. Ama nafile Aytu beni yakalamaltan vazgeçmiyordu.
Aksam olmuş herkes evine gidicekti .
Evin kapısından girerken bana
IYI AKŞAMLAR demisti☺
Ve cok heyecanlan mistim. Bende ona aynı karşılığı vererek içeriye girmistim.Sanki heyecandan oluyordum.Onu belki görürüm diye balkona çıkmıştım. Tam o sırada da oda balkondaymis.Benim ona baktığımi görünce slm vermişti.
Kalbim kut kut atmaya başlamıştı. Utanmis ve hemn içeriye girmiştim.
Ilk defa bu kadar heyecanlaniyordum. Ertesi gün sabahi kalktığımda dışarıdan gelen seslerin birinin Aytu olduğunu farketmistim. Yavaşça balkona çıkmış ve onu seyrediyordum
Ki birde ne duyayim Aytu nun arkadaşları Aytu Nilay i seviyor diye bagiriyorlar ve Aytu da onları susturmaya calisiyordu.
Hemn içeriye girerek evde kendi kendime gülmeye ve ordan oraya kosuşturmaya baslamistim.Ve süslenerek dışarıya çıkıp bu haberi Beyza ya iletmem lazım idi.
Hemn dışarıya çıkip ve Beyza yi cagirmistim .
Ve o da dışarıya gelmisti.Biliyorum belkide bu habere üzüle
çekti ama yapıcak birsey yoktu.
Aytu yu göz göre göre ona teslim kaptiramazdim.Olanları yani duyduklarimi Beyza ya soylemistim.Cok üzülmustu.Ama belli etmemeye çalışıyordu.
Aradan 1 hafta geçmişti.Beyza artık onu sevmediğini ve başka bir çocuktan hoslandigini söylemisti.
Bunun üzerine çok sevinmistim.Artık hiçbirşey beni mutsuz edemezdi.
Artık sıra Aytu yla beraber olmaya gelmisti.Ama nasıl olacaktı ki
Birbirimizden utanıyorduk.Aradan 1 ay geçmişti.ve hala birbirimize duygularimizi ifade edemiyorduk derken bana çıkma teklifi etmişti. Bende senelerce bu günü bekliyordum.ve düşünmeden evt demistim.
Ertesi gün sabahi saat 10.30 da bukusacaktik.Cunku o zamnlarda sokaklar sessiz oluyor ve kimsecikler bizi görmuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluk Askim
RastgeleAnasinifina giden bir kızın o an bir çocuğa aşık olması ve onu bir daha asla görmemesi, takiii 4. Sınıfa gidesiye kadar..