Geri Dönüş

63 1 0
                                    

5 gün sonra Türkiye ye gelmiştik. Herşey eskisi gibi güzel duruyordu.Ama eksik birsey vardı o neydi?????

Mahalle eskisi kadar neşeli değildi. Çünkü Aytu ortalikta gorunmuyordu.
O olduğu zamn mahalle civil civil oluyordu. Camlardan hep Bakmistim belki görürüm diye ama nafile ortalıkta yoktu.

Arkadaşlarıma sormustum Aytu nerde neden hiç görünmüyor diye arkadaşlarım onun buradan taşıdığını ve onların yerine anneannesinin tasindigini soylemislerdi. Bu haberi duyunca yıkılmış ve kendimi yanlız hissetmistim.Butun hayallerim kul olmuş durumdaydı.

Arkadaşlarıma peki genelde ne zamanlari anneannesine geldigini sormustum.onlar da okullarin tatil olduğu zamanlarda aydan aya geldiğini soylemislerdi. Sonra hemn eve gidip gizli gizli ağlamaya baslamistim. Çünkü onu ne zamn bir daha sık sık gorebilcektim.

Hayatım 3. Sınıfın sonuna kadar onu beklemekle geçmişti.

Sonunda yaz tatili gelmişti.Herkes dışarıya çıkmış güzel havanın tadını çıkariyorlardi.Bende evde oturmaktan sıkılmış dışarıya çıkmış-
tim arkadaşım Beyza ile birlikte top oynuyorduk.
KI Sonra aniden oyunumuzun arası-
na bir çocuk girip topumuzu kacirmi-
ti.Bizde onu kovalamaya başlamıştık.
Sonra topumuzu geri almıştık tabi.
Beyza arkadasimla aynı anda çocuğa bakıp ayyy çok yakışıklı demiştik. Ama bu cocuk bana bir yerden tanı
dik demişti. Sonra o yakisikli olan çocukla oyunlar oynamaya baslamis-
tık.Ama bi sorun vardı. Hala birbiri-
mizle tanismamistik.

Arkadaşıma çocuğun adını soralim mi dediğim de hemn evt demiş ve ona aşık olduğunu söylemisti.

Aarkadaşim çocuğa senin adın ne demişti ki o cevabı duymaz olaydim.
O an
Kafamdan aşağıya kaynar sular dö
küldü.ve kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başlamıştı.

Meğerse o çocuk Aytu imiş .

Napicagimi bilemiyordum
Hemn eve koşmuştum.

Cesaretimi toplayıp dışarıya cikicaktim. Ama elim ayağım titriyor bir türlü cesaretimi toplaya miyordum.

Ama şu durum da vardı ki en iyi arkadaşım benim aşık olduğum çocuğa yani Aytu ya aşık olmuştu.
Ve napicagimi bilemiyordum.

BIR YANDA SEVDIGIM ÇOCUK
BIR YANDA ISE EN IYI ARKADASIM

vardı.

Beyza ya nasıl Aytu yu sevme diyebilirdim ki !!!!

Desem bile en iyi arkadasimla kavga edebiliriz diye düşünmüştüm

Günler geçtikçe Beyza Aytu ya daha cok aşık oluyordu.Bunun farkınday
dim. Ve sonunda kendimi tutamamis
O çocuğu ben seviyorum bırak pesini demiştim. Beyza bu duruma çok şaşırmış ve sinirlenmisti.
Bana karşı tavırli ve sert davranıyor
du.
Yanıma geldi ve bana

BEN DE ONU SEVİYORUM ASLA DA VAZGECMEYI DUSUNMUYORUM !!!!

Demişti. Ve bi süre birbirimizle konusmamistik.

Beyza günler geçtikçe bir erkek için kavga etmeye değmez diyererek yanıma gelmisti.ve beraber bir karar almıştık. Bu karar Aytu kimi severse o diğer kişi pesini birakacakti.

Çocukluk AskimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin