Babamın ölümünde tam 1 ay geçmişti. O günü unutamıyordum fakat unutmam lazımdı. Sürekli aklıma geliyordu o gün ama bir şekilde unutmalıydım. Aksi taktirde hayat yaşanmaz, durma noktasına gelebilirdi benim icin...
(1 YIL SONRA)
Annem ingiltere de kaldığı sürece o günün aklından çıkmayacağını düşünerek, iyi bir dostu ve iş arkadaşı olan Cansunun yanına gitmeye karar verdi. Ben de burada kalmak istemiyordum artık.
Annem tekstil sektörüyle uğraşıyor Ingiltere'de ki malları Türkiye ve birçok yere ihracat ediyordu. Cansu da Izmir'de aynı işi yapıyor ve ordan annemle çok samimi bir arkadaşlıkları olmuştu.
Artık biran önce Izmir'e gitmeye karar vermistik annemle. Annem gitmek icin herşeyi ayarlanmış geriye bir gitmek kalmıştı...
Sonunda o gün geldi. Henüz 6 yaşındayken böyle bir acı yaşayıp doğduğum yeri bırakıp Izmir'e gidecektim. Annemin tek tesellisi küçük bir çocuk olarak bunu kaldırmış olmamdı.
(9 YIL SONRA)
Izmir'de 8 sene kalmıştık. Hem ingilizce, hem Türkçe biliyordum. Bu benim için okulda çok iyi bir avantajdı...
Hayat tekrar eskisi gibi güzel geliyordu artık. Çevremde çok iyi arkadaşlarım ve birde hoşlandığım çok guzel bir kız vardı. Adı da en ez kendisi kadar güzeldi:Seda. Benim gittigim okulda okuyordu. Onunle pek konuşmam olmamıştı fakat bir sekilde onunla konusmalıydım.
Aksam olmuştu eve geç gitmistim .Devamı ileri bir zamanda takipte kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaşam Savaşı
Teenfikceİlk yıllarında çok güzel günleri olan Bret in gençlik yıllarında bir anda yaşadığı monoton hayat yüzünden cok zor dönemler geçirdiği ve bu zor dönemlerde baş ettiği olayları anlatılıyor