☼1_Part ►Co se to děje

94 5 3
                                    

..Pomalu jsem se probouzela. Bolí mě hlava a je mi špatně.. Řekla bych, že s toho alkoholu, co se včera pilo. Ale až na to, že já žádnej neměla. Leda že by mi někdo nalil, aniž bych o tom věděla. No, to spíš.. Chtěla jsem otevřít oči, ale jak mile jsem je pootevřela, začalo mě štípat bílé světlo, tak jsem je nechávala zavřený. Pro jistotu. Chtěla jsem si promnout oči, ale ruce se mi zasekly, jako bych byla přivázaná. A čim víc jsem s nima pohybovala, tlačilo to čím dál víc. Co je zas tohle?..

,,Co se děje?'' zeptala jsem se do prázdna, i když jsem nevěděla, zda mi někdo odpoví,.

,,Carry konečně jsi vzhůru'' ozvalo se. Podle hlasu jsem poznala mojí nejlepší kamarádku Tinu. Pomalu jsem otevírala oči. Dost to teda štípalo, ale nakonec jsem to zvládla.. Začala jsem se rozhlížet. Byly jsme v nějaké prázdné, špinavé místnosti, kde byly pouze dvě kovové postele. Co to sakra je? Jedeme se školou na výlet a ono tohle? Jestli je tohle nějakej rádoby vtípek kluků, tak se jim nepoved. Je to spíš trapný.

,,Určitě zase něco zkouší Caleb s Geretem Tinco, neboj, za chvíli se tady určitě ukážou. '' povzdechla jsem si.

,,Carry-mě se tohle nelíbí kurva. Jo, kluci maj dost blbý vtípky, ale myslím že do tohohle by se nepustili! To je i na ně moc nemyslíš? '' vyjela na mě a v jejím hlase byl poznat strach. Nedivím se jí. Taky mi to přídě dost divný.

,,Jo, to máš pravdu. Co budem dělat?'' zeptala jsem se a snažila se vypadat že se nebojím. Ale bojím se. Strašně. Než stihla něco říct, vrzly dveře a v nich stál nějaký chlap v černém s nožem v ruce. Byly vidět jenom oči. Jestli je tohle Caleb nebo Geret tak to dost trapný, a jestli né, tak jsem právě dostala infarkt.

,,Která půjde první?'' řekl hrubým hlasem. A pomalu se k nám přibližoval. Na co první sakra?

Obě jsme na sebe vystrašeně zíraly.

,,Na něco jsem se ptal kurva'' zařval a napřáhl se. A já pocítila štípavou bolest na své tváři. Au! Ten hajzl mi dal facku! Hned se mi začaly kutálet slzy. Jak to Tinca zbystřila, neváhala a chtěla mu to oplatit. Napřáhla se, a byla připravená mu dát pěstí, jenže, on měl nůž.

,,Tino!'' zařvala jsem, když jí bodnul do břicha. Tak ted je jasno, že to Caleb ani Geret nejsou. A tím je to horší.. On ji bodnul! On ji kurva bodnul..

,,Doprdele'' zaklela jsem nahlas. Tinca se skácela k zemi a ten psychopat si mě začal prohlížet.. Díval se na mě, jako na kus masa.

,,Tak pojď ne, zabí mě! '' vyzývala jsem ho. Jako by mě všechen ten strach přešel. Byla jsem tak seběvědomá. Nevím co se to stalo, ale rozhodně jsem se nepoznávala. Tohle bych za normálních okolností neřekla. Normálních okolností? Právě ti pobodal kamarádku? To rozhodně neni normální situace! Ozvalo se mé podvědomí. A má pravdu..

,,Drzá kočička''.. řekl a podepřel mi bradu ukazováčkem a palcem. To mě donutilo se na něj dívat. Do jeho očí přímo.. ,,Potřebovala bys ukázat, jak se má taková holčina chovat. Ale myslím, že to nebude problém. '' přejel mi palcem po rtu. Je tak blízko.. ale nějak se nebojím. Zdá se mi to divné. Uplně mě zmanipuloval. To ty oči, má tak krásný oči. Mužeš mi říct cos si to právě myslíš? Nezabil ti nahodou kamarádku? Ozvalo se zase mé podvědomí.. A má zas pravdu.

,,Nesahej na mě.'' trhla jsem hlavou a tím mě pustil. Uff..

,,Něco jsem ti snad řekl ne, budeš se chovat tak jak chci já, jinak dopadneš přesně jak tvoje kámoška'' zvýšil jeho tón hlasu.. ,,Ale ona je na tom ještě dobře, nezabil jsem jí, překvapivě, odnesla to jenom slezina...'' zasmál se.

On se tomu ještě směje? Začíná mě dost srát!..

,,Ale neboj, když budeš poslušná, nic ti neudělám.'' odkašlal si.

,,Slezina?'' špitla jsem. On ví i kam jí bodnul sakra?

,,No buď ráda, přežije to, když dojede včas do nemocnice teda, což by mohl být problém'' řekl ironicky.

,,Ty jseš strašnej hajzl.'' řekla jsem s nechutí.

,,Tak dobře,. Nějak moc si dovoluješ lásko. Jestli chceš bejt drzá, buď, ale ona to nepřežije. '' ukázal na Tincu. V krku se mi začal dělat obrovskej knedlík. Nejradši bych mu něco řekla, že je to hroznej kretén, nebo tak něco, ale nemůžu riskovat, že by Tinu zabil, už teď je na tom špatně. Moc špatně. Holt ho musíš poslechnout, i když se ti to nelíbí, jde tu o Tincu.

,,Tak fajn, myslim že už budeš hodná'' pohladil mě po vlasech. ,,Svlíkni se.'' rozkázal mi. Co prosím?

Nahlas jsem polkla. Nebudu se slíkat. Před nim ne. Jen jsem mlčky seděla a čekala co bude dál.

,,Dělej ! '' zařval na mě. Znova mi tekly slzy. Vzal do ruky nůž, a položil mi ho na hruď. Zhluboka jsem dýchala. Stačí blbej pohyb, a můžu být hned mrtvá.

,,Dobře'' řekla jsem nuceně a pomalu si vyhrnula tričko. Tak moc si přeju, ať už to skončí. Jestli vůbec někdy.

,,Jseš fakt kus,. ještě ty legíny lásko'' znovu mi přikázal. Musí mě furt tak oslovovat?! Pomalu jsem se chystala sundat legíny, když v tom vrzly dveře a tam stál další chlápek v černém.. Néé, jen to né.


▶Boys don't cry  [CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat