A/N: Nem, még nem az új rész. De nem birtam szó nélkül hagyni @CaufieldLana bátorítását. Úgyhogy neki köszönjétek, hogy kaptok igaz ezúttal csak preferencet. ;) Áj láv júh Lexi béjbi! <3
Stiles: Ő a legmozgékonyabb. Általában az ágya közepén alszik a legnyugodtabban és megvan a saját kis vacka, ahol az ágyának matraca már megviseltebb kissé mivel folyton oda fészkeli be magát. Ám gyakran - főleg ha rémálma van - mozgolódik, ilyenkor nem ritkán szélmalmot játszik a karjaival és össze-vissza csapkod; miközben milliószor vált pózt, igazi izgága kis sajtkukac. Ráadásul még beszél is álmában; sőt nem egyszer arra vetemedett (kizárólag amikor a hátán fekve aludt), hogy mindezt megkoronázza a horkolásával is. Akárki is alszik vele, nagy türelemre lesz Stileshoz szüksége és be kell érnie az ágy szélével meg a kiskifli pózzal, ha nyugtot akar magának éjjelente.
Stuart: A középső iker a leglehetetlenebb pózokban képes úgy aludni, mint a bunda; igazi mélyalvó, aki mellett akár egy ágyút is elsüthetnél, akkor sem ébredne fel. Sokszor éjszakákba nyúlóan tanul vagy készíti a projektjeit, esetleg besegít Stilesnak a természetfelettivel kapcsolatban; így lényegében bárhol képes elbóbiskolni, ha már nem bírja tovább ébren lenni és úgy is marad reggelig ugyanabban a pózban, ahogyan elaludt. Többnyire a számítógépe előtt éri az éjjel, ahol is nyakatekert és nem épp a nyakának ideális pózban tölti az éjjelt; de volt már rá példa hogy a padlón talált rá apja égnek meredő fenékkel, miközben a szobájában a földön mindenféle papírok sorakoztak, hevertek szerteszéjjel ugyanis sikeresen belealudt a kutatásba. Az embernek néha kifejezetten olyan érzése van, mintha Stuart félne az ágyban aludni; ugyanis mindenhol hamarabb elalszik, mint a tulajdon ágyában.
Thomas: Mivel sokat sportol és az idejének maradék részét a tanulás köti le leginkább illetve a barátai; így gyakran a könyvtár az a hely, ahol rajta kaphatod amint épp a délutáni sziesztáját tölti a legidősebb Stilinski uraság. Ő persze nem izgatja magát amiatt túlságosan, hogy a tanulásból veszi el az időt a szunyókálás javára; ugyanis azt vallja, a sportoláshoz kipihentnek kell lennie és különben is minek tanuljon annyit, ha egyszer Stiles és Stuart úgyis meg fogják csinálni az ő elmaradt leckéit is?! Ő csak kicsit szokott mocorogni álmában és amint megtalálta a legkényelmesebb pózt, úgy is marad és hamar elalszik; legfeljebb a horkolása zavarhatja meg az álmodat. Könnyen felébred a legapróbb neszre is, nem úgy mint Stuie; s talán éppen ezért alszik délutánonként is rendszeresen, hogy biztosan eléggé kipihent legyen az edzések vagy a sportversenyek előtt.
YOU ARE READING
Stilinskis (HUN)
FanfictionStilinski Triplets Imagines, Preferences and OneShoots (HUN) Thomas, Stuart és Stiles Stilinski a valaha volt legvásottabb hármasiker, akit valaha Beacon Hills városa a hátán hordott! Valahogy mindig a legnagyobb slamasztikába tudnak keveredni, apju...