Preference #2: Kedvenc Fandom

500 33 1
                                    

Stiles: Hatalmas Star Wars rajongó, ez a main fandomja; ami mellett azonban számos másiknak is tagja úgy mint, a Star Trek, Doctor Who, Supernatural, Big Bang Theory, NCIS, Criminal Minds, Numb3rs, stb. de még a Vampire Diariest is néha meg-megnézi vagy egy-egy csajosabbnak titulált sorozatot, ha épp olyanja van. A filmekről már nem is beszélve, mivel nagy képregény fan mind DC oldalon - Batman - mind Marvel oldalon - Pókember - megvan a saját kedvenc hőse, akinek szurkol vagy akivel azonosulni tud. Igazi sorozatfüggő és filmbuzi, nincs olyan amit ne szeretne vagy nézne tartósan, ha miután belekukkantott a trailerbe szimpatikusnak találta.

Stuart: Ő épp az öccse ellentéte, Star Trek rajongó inkább ugyanis szerinte az a sorozat hitelesebben mutatja be a tudományos dolgokat és nagyobb hangsúlyt fektet a tudomány valósághoz közelítő ábrázolására mint a Star Wars. Persze ettől még mindkét fandomot szereti, és ha felveted a "Star Wars vagy Star Trek?" kérdést ő biztosan a trekkerekre szavaz. Az ő szavaival élve azért jobb, mert nem "hókuszpókusz"ból áll, hanem igazi technikát jelenít meg ami akár meg is valósulhat egyszer a jövőben. Nem igazán néz sorozatokat csak ha kényszerítik, általában kevés fandomot vall a magáénak.

Thomas: Nincs kedvenc fandomja, sőt! Ha meghallja a fandom szót, már menekül is kifelé a szobából. Ő már jól tudja... Bátornak vagy botornak kell lenned ahhoz, hogy feltedd a "Melyik a jobb?" kezdetű kérdést a témában; ugyanis Stiles és Stuart cápaként harapnak a témára, leállva vitatkozni és órákon át hallgathatod az érvelésüket mely szerint az ő fandomjuk a jobb. Thomas már ismeri a kockázatot és tudja jól, hogy sose tegye fel a kérdést. SOHA. Egy egész életen át hallgatta a másik kettőt vitázni erről és utálta! Megtanulta utálni a fandomokat, különösen ezt a kettőt. Persze régen ő is szerette (Látott néhány filmet/epizódot; mert Stiles folyton azt akarja, hogy mindenki nézze a Csillagok háborúját és Thomas Stuarttal is megnézett néhány epizódot a Star Trekből, mert látta hogy a testvére egyedül unatkozik. De ő soha nem nézett meg mindent, mert elkezdte utálni őket.), de a testvérei miatt megutált mindent az űrrel kapcsolatban. Félre ne értsd! Nem utálja a sci-fiket, valójában szereti a (poszt)apokaliptikus - The Walking Dead, The Host, The Maze Runner, stb. - cuccokat; de semmit sem kedvel ami a térről szólna, mert utálja az örökös harcot a testvérei között miatta.

Stilinskis (HUN)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang