Bellena

93 8 3
                                    

Meraba ben Bella 17 yaşındayım evet, sakin güzel bir kızmı ah hayır sportif biriyim ve lena şuan kafamı yiyor erkekleri pek umursamam doğrusu ve lena bana bir sevgili bulmakta kararlı "kanka baksana çook yakışıklı" "Lena" bana göre bir barbie bebeğe benziyor, sürekli kendine haksızlık ettiğimi güzel olduğumu söylüyor ve ben sadece en yakın arkadaşım olduğu ve beni üzmek istemediği için söylüyor diye duşunuyorum, ki ben böyle şeylere üzülmem, tamam kumral saçlarımı ve ela gözlerimi diğer kızlarda beğeniyor fiziğim ona laf yok evet kendimde beğendiğim tek şey bu evet "Kanka Justin , Cody en yakın arkadaşlarım ve diğerleri var zaten" "Hey Cody benim bu kadar yakın olmayın" dedi ve güldü " Hey bey hey benim sayede tanıştığını unutma" dedim şakayla " peki "

he arkadaşlarından martina da yakındı ama Lena ile Cody i ayırmaya çalışmadan önce martina artık düşmanımız gibiydi ve bu beni sinir ediyordu bizim hakkımızda herşeyi biliyordu tamam ama bizde bilmemiz gerekeni biliyorduk önümde lenanın eliyle kendime geldim.

"Justin mesaj attı"

"Eee şey tamam"

Justin: Hey Bella hadi dışarı çıkalım.

Justin: Görüldülerden nefret ederim.

Bella: Şey jus lena görmüş getirdi hemen ya.

Bella: He bu arada Lena bizde kalıcak onuda almama lazım diğerlerinde çağıralımmı?

Justin: Peki diğerlerinde çağıralım.

*Gruptan*

Justin: toplanın

Bella: Evet ne yapıcaz.

Lena: Gelin artık

Cody: Evet ne oldu

Martina: bu grupta Bella ile lenadamı var.

Bella: evet var canım yaa güle güle görüşmemek üzere bayyy...

* Bella kişisi martina kişisini eylence grubundan çıkardı *

Lena: agssgnsvsdkjg

Burak: benim adım neden türkçe acaba mk

Bella: boşver adının gayet güzel hemde değişik bu güzel

Justin:Ne oluyo yaa

Lena: hazırlanalımmı?

Justin: hadi almaya geliyorum

*Evet kıyafet sorunu git başımdan* iç sesim kafayı yemek üzere evet ben yine şort ve ve üstünde

Prenses Bitch I'm øuen yazan bir üst giyindim ve vaz gecilmezim siyah vans larım ve hafif makyaj yaptım ve saçımı elimle düzeltim

Bella: justin kurtar beni lena bana etek giydirecek

Justin: acil durum yanı kapının önündeyim gel

Ve kendimi kendi giyindiklerimle dışarı attım ve justine yapıştım lena elindeki siyah eteği gösterdi " Hey sakin olun kızlar " ben böyle gelicem" dedim lena durumu " hayır" dedi justin gülmeye başladı gülüşü güzel tamam ama yani " komikmi " dedi lena . Daha sonra justin lenaya da pantolon giymesini söyledi. Acaba nereye gidecektik.

★★★★★★★

Eeee bu bölümde böyle olsun

:)
*Arkadaşlar Sinemaylak hikâyelerini okuyun çok hoş*

Arkadaştan Öte/justin/codyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin