!!heyy justin!!

42 6 1
                                    

Daha sonra justinle arabaya geçtik Lena devam ediyordu "keşke o elbiseyi giyseydin" dedi. *ayyy yeter* haklısın iç ses "ama ben elbise giyemiyorum" dedim. Justin atlayıp "partide o kırmızı elbiseyi giyen sen değildin" dedi. " zaten bakmaya doyamadınız." "Hey o gün ilk kez elbise giydi galiba" " ay abartmayın tamam" dedim en sonunda.

Cody bizi kaykaylarla bekliyordu. Lena "neden böyle giyindiğimizi anladım" dedi galiba . Ben kaykaylara bakarken, lena cody nin kucağında öpüşuyorlardı. Justin kaykaylarının iki tanesini almış yanıma geliyordu. Evet biz nerdeyse iki tur atmışken lena ve cody hala öpüşuyorlardı. Rahatsız etmek istedik mi? Yo habire onlarla uğraşıyorduk. Onlar ayrılmayınca pes edip kaykay surmeye devam ettik.

" justin lena öldü galiba nefessizlikten şöyle şu cody'e bıraksın artık kankamı yaa" Justin buna kahka patlatarak kahkasının arasından könüşmaya çalışarak.

"Cody bırak laaan kızı (!!!)" şaçmalamayın sözde söyledi cody duymadı bile bırak cody'yi ben duymadım ki.

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

Çok çok çok romantik görüyomusun ağlicam bak yaa oha Justine yalvarırım çıkalım şu sinamadan bakışları atarken lena ağlıyordu neymiş abi çocuk ölmüş sanki gerçekten öldü yaaaaa

"Kanka bak kıza bir de mektup bırakmış " deyip burnunu çekti ah yavrum cody ölüyom lan kim seçti bu filmi dercesine bize bakıyordu.

Justin lenaya hadi gidelim diye yalvarırken uyuya kalmıştı Justin kurtuldu lena halinden memun cody ve ben

3 saat sonra

Lena dan
İzlediğimiz film çok güzeldi yanı bizimkiler bir şey anlasaydı hadi beyleri geçtim Bella da uff tanrımmm
Ben bunları hakedecek ne yaptım ki uff zaten evdeydik Bella uyudu bende eve geçtim. Oha oha evde üstü çıplak bir cody ve ben mmm hadi bakalım.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 08, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaştan Öte/justin/codyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin