Bölüm 1

1.5K 49 7
                                    

SELİN

Şuan karşımda Ali oturuyor.1 saattir burada oturuyoruz ve tek bir kelime bile etmedik. Eee bu normal aslında biz çok yakın iki arkadaştık. Fakat annem ve Haluk Amca'nın evlenme kararı almasına kadar.Şuan ne yapabilecegimizi düşünüyoruz.Aslında Ali'nin tam ne düsündüğünü anlayamıyorum. Yüzünde dönük bir ifade var.En kötüsüde bizim eve taşınıcaklar.Hem de yarın.Niye evlenmeden geliyorlar ki tamam Ali ben için çok değeri ama üvey kardeşim olmasını da istemiyorum.
-Selin
-Efendim
-Artık ne yapacağız
-Bilmiyorum. Biliyorsun seni çok seviyorum ama üvey kardeşim olmanı pek istemiyorum. Neden bilmiyorum:(
-Canını sıkma en azından yine beraberiz ayrılmayacağız.
-Bu konuda hiç mutlu olamiyacagim. Seninle aynı dusunuyorum.
-Niye ki
-Bilmiyorum
-Selinn
-Off ben gidiyorum.
Hemen masadan kalktım ve arkama bakmadan mekandan çıktım. Arabama binip eve gittim. Evde koliler vardı. Benim kapımın önünde de. Biliyoruz yaa.
-Anneeeee
-Efendim
-Bu koliler neee
-Onlar Haluk Amca'nın ve Ali'nin
-Taam. Bay. Ben odamdayım
-Tamammm
Kişilerin üstünden atladım ve odanın kapısını açtım. Odama girince kapıyı Kapattım ve yatağıma yattım. Gözlerimi kapadım. Şu bir ayda ne kadar şey değişti. Okullar kapandı,annem ve Haluk abi(hala Alışamadım ne diyeceğime abi? mi baba mı? yoksa amca mı? ) nişanlandı, Ali'yle aram açıldı.Hepsi annemin suçu yaaa. Ben eski hayatımı özledim.Brn bunları düşünürken annem çağırdı beni!Yine ne isteyecek acaba?
-Efendim anne
-Kızım Ali'nin kıyafetlerini dolabına yerlestirsene
-Tamam annee
Ali'nin odasına girdim odalarımızda yan yana (aman ne güzel!brn daha yeni kavga ettim ve kustuk yaa) Kıyafetleri düzenledikten sonra eşyalarını da yerlestiriken bir suru resimlerin olduğu bir kutu buldum.İçinde ali ve benim çekildiğimiz çok fazla resim vardı.Bunları ben bile girmemistim. Su tiplerimize bak yaaa. Ne kadar da tatliyiz.Kutuyu tekrar kapatıp cekmeceye koyuyorum.
Odayı düzenlemeyi bitirip.Odadan çıkıyorum. Odama girip uyumaya çalışıyorum ama olmuyor.Sonra kitap okumak için bir kitap seciyorum.Kitap okurken uya kalıyorum..
SABAH
Annemin çağırmasına karşılık uyuyorum.Uyku benim herşeyim.Bir anda buz gibi bir suyun yüzüme gelmesi üzerine sıcriyorum ve ciglik atmama sebep olan bir ağırlık geliyor ustume. Gözlerim açılıyor ve önümde hatta üstümde iki çift göz bana bakıyor.Aaa bu mavis degil mi?
-Ali
-hıı
-Ne yapıyorsun?
-Sence
-Ben ne biliyim
-Tamam ozur dilemeye geldim.
-Ama ozurunuz kabul edilmemekle birlikte artık sizden o bayan nefret ediyor.
-Neden peki
-Artık sizinle de konuşmuyor.
-Yaa ama olmaz ki böyle
- Çık odamdann!!
-Çıkmazsam
-Söyler"Anne Ali benim odama girdi ve beni dugımdan öpmeye çalışıyor. İmdaaaaaaattt Anneeeee" yaa niye biliyorsun pis herif.
- Evde kimse yok ki annenle babam düğün işlerini halletmeye gittiler.
-Neee bensiz
-Evet beraber gitmek istediler bende Tamam gidin dedim ne diyiyim
-Nereye gittiklerini biliyor musun ???
- Evet
-Kalk üstümden Salak annemler neden yalnız bıraktın yaa gerizekâlı
-Ne diyecektir bende gelsem sizinle mi deseydim
-Gerekirse evet orada onları kavga ettirecektir canım.
-Kak yürü ama önce üstünü giy hemen gidiyoruz.
-Hadii çık Salak
Giyindim ve hemen evden çıktık.Arabama bindim.Ali bana tarif ederken buranın neresi olduğunu anladım. Sevilay teyzenin moda eviydi. Ali'nin annesi olan mı?? Evet iç ses doğru bildin. Ama niye burası?
Orayı bende bilmiyorum.
Arabayı park ettikten sonra Hem n moda evine girdim. Ali de peşinden geldi.Gelinciklerin olduğu yere geldim. Ohaa bu benim annem mi ne güzel olmuş.Her neyse konu bu değil.
-Anne
-Kızım ben seni gelmiyeceksin diye biliyordum
-Öyleydi ama süpriz olsun istedim
-Selin bu gelinlik nasıl anne bu gelinlik fazla kapalı.
-Niye ki ben çok sevdim bunu
-Anne bu düğünde de benim istediğimi giysen.
-Peki kızım
Okey sonunda planım güzel gidiyor.Olmayan planın mı?
Yanı sayılır. Ama sanane.Ben senin iç sesinim bana karisamazsin ha bu arada annene dekolteli birşey giydir. Haluk Mertoğlu abartı ve dekolte sevmez ama annemde sevmez ama sen seviyorsun diye giyer. Saol iç ses
Hımm ne olsa ne olsa buldum. Bu istee. (Gelinlik medyada)
-Anne bu nasıl cook guzel ve sen bunu çok güzel taşırsın.
-Ama bu fazla abartı Selin
-Anne yaa çok güzel kızın için lütfen lütfen lütfen..
-İyi peki madem öyle olsun deniyim bi. Oldu bu iss tamamdır.Oovv Güzel annem benim.Haluk amcayla Ali de geldi. Ali gelip yanıma
-İyi seçim istesen sana alabilirim
-Sen niye böyle oldun bir anda ne güzel arkadastik şimdi dusmanız sadece cikarimiz için çalışıyoruz.
-Aynen
-Güneş ben bu gelinliği bedenmedim git çıkar.
-Ama ben beğendim ve alıyoruz.
-Hayır almııyoruz.Bitti
-Hayır bitmedi alıyoruz.
-Neden bu kadar ısrarcısın?
-Çünkü begenmedim. Neden ama -Çok dekolte seni herkesten kıskanıyorum sen bu haldeyken biz asla evlenemeyiz, ben seni kimseye bu kadar Güzelkent gosteremem.
-Ama çok beğendim.
-İyi peki alıyoruz.Hayatım. Güneşim
-Anne bende gelinlik alıyım mı hem ben senin sahidinim ya guzel olur.
-Selin sen benim ne ara şahidim oldun.
-Haluk amca dedi
-Ama ben Meral'e söz verdim.
-Ama ben olmak istiyorum.
-Olmaz
-Hayatım bırak olsun işte ben Meral'le konuştum.
-O zaman gelinlikte alıyorum.Bakarız. önce alışverisi bitirelim sonra.
-Tamam. Şimdi nereye gidiyoruz?
-AVM'ye
--aradan 5-6 saat gecer ---
Off anne sonunda alışverişin bitti yani.Eve geldim tam Yatağıma atıyorum ki telefon çaldı aaa
BEBEĞİM
-Naber Tuğçe'mm
-İyidir tatlım sen
-Bende iyi ayy oluyorum. Yorgunluktan.
-Noldu ki bisey mi oldu.
-Alışverişe çıktım.
-Eee ne var bunda neler aldın??
-Bana değil anneme
-Aaa ne oldu ki Güneş abla ve alışveriş !?
-Uzun hikâye canım eee siz Emre'yle nasılsınız?
-İyiyiz valla :)))
-Çok sevindim.
-Yaa neyse Selin sen ben Ali Emre Melisa Uzay bizim evde buluşalım mı?
-Olur.
-Ali'ye de sen arayıp haber versene
-Yaa of ben onunla muhattap olmasam
-Oha kızım noldu sen ve Ali kavga mı ettiniz
-Evet
-Tamam o iş ben de
-Ne işi sende Tuğçe
-Yok bisey canım.
-Tamam o zaman gelince konusuruz.
-İyi peki
-By bebek
-By by tatlışkom
-Abi tatlışkom nedir yaa
-Boşver gelince sohbet ederiz bu arada bu bir sevgi sözcüğüdür.Tatlışkom
-Tamam Tuğçe kapat kapat.
-Ayy tamam yaa.
Ali'nin odasına girdim. Daha doğrusu daldım da denebilir. Oha Ali'ye ya da bakmayın siz daş gibi çocukmuş yaa bu oha kaslar falan. Tamam ya her neyse
-A-Ali
-Efendim☺
-Şşe-ey Tuğçe çağırdı.
-Onlara gidicekmisiz sen gelir misin
-Olur.
-Tamam ben giyinip geliyorum.
Hemen çıtım altıma tayt giydim.Üstüme badi giydim.Kalın uzun gri hırka giydim.Saçımı taradım.Hafif bir makyaj yaptıktan sonra odadan çıktım.Ev kapısını yanındaki portmantodan araba anahtarımı ve evin anahtarımı alıp çıktım.Kapıda Ali bekliyordu.Üzerinde mavi gömlek,siyah pantolon,siyah bir yelek ve kırmızı airmaxleriyle süper duruyordu. Hemen arabama binip yola koyulduk.Rastgele bir kanal açtım ve çıkan şarkı Nükleer Başlıklı Kız -Pişman Değilim çalmaya başladı.Mırıldanması başladım.Sessizce dinlemeye başladım.Tuğcelere geldiğimizde Teoman-Serseri çıktı.Ama maalesef dinleyemeyceğim çünkü Tuğçe bekler.

-Son-
"İlk kitabım nasıl olduğunu çok merak ediyorum bu nedenle yorum yaparsanız çok mutlu olurum.Kötü yada iyi ya da eksikse yazar mısınız??☺☺!"

Alsel UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin