Bölüm 6

330 18 2
                                    

Sabah uyandığımda alt kattan sesler geliyordu.Yanıma baktığımda Ali uyuyordu.Allahh ne oluyor aşağıda sıçtık lannn.
-Ali ali aliii
-Ne var, ne oldu.
-Alt kattan sesler geliyor.
-Kedidir o.
-He Ali kediler konuşabiliyorlar.
-Tamam ben bakıyorum.
-15 dakika sonra-
Aşağıda ne oluyor yaa ses gelmiyor.Ali de gelmiyor.
Alt kata indim.Anamm bizimkiler burada Ali de burada hemen planımı uygulama vaktii.
-Ne oluyor burada ?!
-Bir şey olduğu yok tatlım.
-Peki sizin burada ne işiniz var.
-Notları okumadın mı?
-Ne notu ya siz ne diyorsunuz.
-Peki o notları kim yok etti.
-Ne notu olduğunu bilmediğime göre yok edeni de bilmiyorum.Bizi buraya neden gelmemizi sağladınız?
-Sizin sevgili olmanız için.
-Fakat biz kardeşiz hem üvey hem de dost olarak.
-Selin haklı bu planı kim uydurdu.
- Hepimiz planın belirli yerlerinde rolumuzu oynadık.
-Peki tamam Selun sen benimle geliyorsun ama ilk once ustumuzu degistiriyoruz.Emre arabanın anahtarını ver.
Ali Emre'den anahtarı aldı.Biz yukarı çıktık.Ali'ye krem rengi bir kapri ve en sevdiğim mavi kısa kollu gömleğini çıkardı.Ali onları giyerken bendekendime çiçekli mini straplez bir elbise giydim.İçinizden Ali'den neden utanmadığımı sorduğunuzu duyar gibiyim.Ama Ali'den utanmıyorum.Büyük valiz gibi olan bir çanta aldım.İçine bütün kıyafetleri koydum.Küçük bir çapraz çanta alıp kendi çantamın içinde olan cüzdanımı,telefonumu ve güneş gözlüğümü koydum.Çantanın içinde bir şey kalmayınca da onu yatağın üzerine bıraktım.
-Ali ben hazırım.Şu çantayı alabilir misin?
-Aldım.Hadi inelim. Aşağı indik.
Tuğçe'lere son kez baktık. Kapının önünde olan Emre'nin arabasına bindik.Ali arabayı çalıştırdı.
-Ali ne yapıcaz.
-Yaz tatili bitene kadar buradan kaçıcaz.
-Tamam bizim eve gidelim.
Eve geldik.Benim odama geldim.Ali kendi odasına gitti.Ben kasamdan yüklü miktarda para ve bilgisayarımı aldım.Zaten bütün neyim varsa herşeyi dağ evinde almıştım.Ali aşağıdaydı.
-Ne aldın maviş.
-Para,bilgisayar.
-Tamam bende öyle yaptım.
-Ali annemlere bot yazalım.
-Tamam.

"Anne ben buradan gidiyorum.Merak etmeyin bizi.Bizo derken Ali ve beni.Sıkıldık.Siz gelmeyince tatile gitmeye karar verdik.Bize ulaşmaya çalışmayın.Eğer bizi bulursanız veya benim odemelerimi kontrol ettirme.Kaçarım.Şimdi yerimizi Uzay,Tuğçe,Melisa veya Emre bilmiyorlar.Zaten onlara da kızgınız.Yani bizi bulamayacaksınız.Nereye gittiğimiz konusunda bizde bilmiyoruz.Yol bizi nereye götürürse.Bu arada anne dün babamın ölmeden önce Ali'ye ne dediklerini öğrendim.Duymanın şuan pek sırası değil belki kızabilirsin.Ama biliyorum sen merak edicksin söylüyorum.Babama Ali " Selin sana emanet ona iyi bak.O senin diyer yarın."demiş. Bende bunu söyledikten sonra yine duygusallığa bağladım.Ali de beni kafa dinlemeye götürücek gibi bir şey. Hadi ben kaçıyorum.

Sizi seven Ali ve Selin..."

Yazdıktan sonra Ali'yle evden çıktık.Bu sefer benim arabama bindik.Sürücü koltuğuna Ali oturdu.Arabada 3-4 saattir yoldayız.Off çok sıkıldım yaaa.
-Alişş
-Efendim balım
-Ayy sen ne güzel Balım diyorsun.Hadi gel selfie çekelim.
-Tamam al benimkinden çekelim.
Ali resmi çekti sonra bana telefonu verdi.
Resim mm de ayy yine mi güzeliz yine mi tatlı.. Ali'nin instagramını açıp resmimizi attım.Kendimi etiketleyip "Yol bizi nereye götürürse bizde oraya...💕🌞🌊" yazıp paylaştım. Ali'nin telefonu elime gçmişken karıştırım.Mesajlar Emre'yle , Melisa,Uzay,.. İyide ben bunların hepsini tanıyorum.. Hepsinin sevgilisi ya da kocası,karısı var. Kapatıp Ali'ye verdim.
-Yaaa Aliş biz nereye gidiyoruz?
-Nereye istersen.
-Hımm İzmir. İzmir'e gidelim. Orada bir ev tutarız.Kimse olmadan sadece ikimiz oluruz.
-Olur.Sen nasıl istersen.
-Sende fikirlerini söyle mavişimm.
Ali arabayı kullanırken bende uyumaya çalıştım gündüz gündüz uyuyorum biliyorum ama sıkıldım.
-6 saat sonra-
-Aşkımm,Balım,Güzelim hadi kalk geldik.
-Nerdeyiz Maviş?
-Çeşme'deyiz bir şeyler yiyelim.Sonra ev bakalım.
-Tamam
Arabayı park ettikten sonra güzel bir kafeye geldik.
X-Hoşgeldiniz efendim.Buyrun şuradaki masa boş.
Cam kenarında deniz gören bir masaya oturduk.
X-Ne alırdız efendim.
-Bize iki tane ayvalık tostu (ayy canım çekti) iki de ayran.
-Olur dimi aşkım?
-Sen nasıl istersen maviş.
Tostlar geldi.Yedik.İçtik.Parayı ödedik.Kalktık.
Emlakçı bulduk.
X-Merhabalar.Hoşgeldiniz.
-Meraba.Biz kiralık,yazlık, eşyalı bir ev istiyoruz.
X-Tamam bu arada ben Ahmet
-Memnun olduk.Ahmet bey ben de Ali.
A-Para sınırız var mı? Nasıl bir ev olsun.
-Para sınırımız yok.Selincim sen söyle nasıl bir ev olsun.
-İki katlı,havuzlu bahçeli ve en önemlisi denize yürüme yakınlığında olsun.
A-Çok şanslısız istediğiniz gibi bir ev var hemde eşyalı.
-Süper hadi bakmaya gidelim.
Arabayla yarım saat gittikten sonra adam bizi bir yerde durdurdu.Güzel duruyor.Site içinde iki katlı beyaz bir villalar var.On beş dakika sonra siyah kapılı bir evin önünde duruyoruz.Ev siyah demirlerle çevirili.Kapıdan giriyoruz.(Ev Medcezir'deki Mira'nın evi )
-Çok güzel bu evi tutuyoruz.
Ali evin parasını öderken evi geziyorum.
Ev büyüktü.
-Aliii
-Efendiiim
-Ben yüzmek istiyorumm.
-Ama ben çok yorgunum.Yarın yüzsek.
-Yaaa lütfeen
-Aşkım sen yüz o zaman ben duş alıyım.Ama çok geç kalmak yok olur mu?
-Tamam aşkım,mavişim.
-Tamam.Ben bagajdan bavulları alıyım getiriyim.
Ali bavulları alıp geldikten sonra odamıza çıkardı.Ali çıktı yok bir de bana yardım edicekti giyinmeme evet evet.Ne giysemm mavi bikinimi çıkardım.Üstüme tuttum ama kapatamadım off yaaa.Ne yapıcamm.
-Aliiii
-Efendim.
-Bikinimin arkasını kapatamadım.Kapatır mısın?
-Tamamm.
Ali geldi ve arkamı kapattı.Döndüm ve
-Teşekkürler aşkımm dedim ve Aliyi öptüm.Ali banyoya girdi.Bende bikini altımı giydim ve bahçeye çıktım.Ovvvv havuza atladım.
Superrr.Aaa yan evde birileri var.Havuzxan çıktım havluma sarinip yanlarına doğru yürüdüm.
-Merhaba arkadaşlar.
-Meraba ben Mira bu sevgilim Yaman bu Mert bu da Mert'in sevgilisi Eylül.
-Tanıştığım memnum oldum.Ben de Selin. Bu sırada Ali yanıma geldi arkamdan sarılıp omzumu öptü.
-Arkadaslar kim Aşkım.
-Yan komşularımız.
-Merhaba ben Ali
- Ben Yaman
-Ben Mira Yaman'ın sevgilisi
-Ben Mert
-Ben Eylül Mert'in sevgilisi.
-Memnun olduk.
-Ben üstümüze değiştirip geliyim.
-Bende geliyim senle aşkım eşyaları yerleştiriyim.
-Akşam görüşürüz.
-Bize gelirsiniz.
-Tamam bay bay
Biz içeri gittik.Veeeee sonraaaaaa.........
Artık bölüm yazasım yok!Sınır koydum dolmadı.Birkac bölüm sonra Final yapıcam galiba bu kitap da tutmadı.Artik sınır koymayacağım.Koyunca doluyor farkındayım..😍😙😙😙😙 Belki okuyucu artarsa Final yok olur.. Diğer bölümde süprizler var....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 17, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Alsel UZAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin