Arabadan indim .Tuğçelerin kapısına gittim ve kapıyı çaldım. Açan kişi Tuğceydii. İçeri girdim. Hemen yanıma Uzay geldi.Özlemişim.Sarıldık. Yanıma Melisa,Emre,Ali ve Tuğçe geldi.Koltuklara yayıldık.
-Ayy canım sıkıldı.Hadi şişe çevirmeye oynayalım.
Tuğçe'nin teklifini herkes kabul etti. Bahçeye çıktık.Bahçe masasına oturduk.Tuğçe de şişe almaya gitti. Ali karşımda yanında Uzay diğer yanında ise Emre oturuyordu.Tuğçe Emre'nin yanına oturdu.Zaten Melisa da Uzay'ın yanında oturuyordu.Abi anladık sevgilileriniz var niye gidip dip dibesiniz yaa anladık sevgiliniz var Olmayanlarda var laan. Neyse oyuna başladık.Tuğçe şişeyi çevirdi.Aaaa Uzay soruyor ve Tuğçe cevaplıyordu.
-Tuğçe doğruluk mu cesaret mi?
-Cesaret
-Git komşuna naber yakışıklı de ve asıl sonra gel
+Yaa abi olmaz öyle şey benim sevgilim kimseye asılamaz.
-Olmaz Emre sonuçta bu oyunun da kuralı bu
+İyi tamam
+Yanında biri gitmeli
-Haklısın sen git o zaman
+Hayır yaaa Melisa gitsin
+Sanane Ali
+Gidilmeyecek
+Gidicem sanane sen niye karışıyorsun.
+Haklısın iyi git
-Hadi gidelim Selin
Dışarı çıktık.Yan villaya geçtik. Kapıyı çaldık.Kapı çalındı. Ohaa ama bu olamaz yaaaa hemde en yakın arkadaşının yan evi allahım yaa.
X-Selin
-Naber yakışıklı
X-Selin burada ne işin var.
[Oradan ağlıya ağlıya Tuğçelere geçtim.Arabamın anahtarı ve telefonumu aldım.Ağlıyarak arabama bindim.Şuanda en tehna olan yere yani balıkçıların olduğu yerin biraz ilerisinde taşlık bir yer var.Arabayı oraya sürdüm.Arabamda müzik açtım ve ağlıyarak dinledim.Kapımın tıklandı.Gelen Aliydi. Kilidi açtım.Bindi tekrar kitledim.
-Ali sana çok ihtiyacım var.
-Benimde sana
-Ben sensiz yapamıyorum.Ben seni arkadaştan ve dostluktan daha çok seviyorum.Allah kahretsin ki ben sana aşık oldum.O maviş maviş bakan gözlerine yaklaşık olarak 17 yıldır aşık mışım.
Bir anda dudaklarımdaki baskı ile ne olduğunu anlamadım.Sonradan anladım. Kemerinden kurtulup kucağına oturdum.Hasret geçirdikten sonra nefes almak için ayrıldıktan ve uzun uzun birbirimize sarıldık. ](Hayal)
----1 HAFTA SONRA----
Ben size ne olduğunu anlatmadım.Bu hafta içerisinde Ali'yle hiç bir şey konuşmadık.Bilmiyom ama benden kaçıyor gibiydi.Anneme de inanmıyorum.Düğünün organizasyonunun benim ve Ali tarafından yapmamı istedi. Ali'nin bu konulardan anladığı yok yaa iki saattir renkleri seçmeye çalışıyoruz.Abi yaa morla yeşil dedi.Tamam renkler ayrı ayrı güzelde birlikte çok kötü bense mavi ve beyazdan yanayım yani Elbisem ve sacimin ne yapılacagini belirledim.Yarın annem ikinci kez evleniyo.Acaba bu akşam annemle bir konuşsan mı ki konuyu. Bir taraftan bunu düşünürken bir de davetiye seçiyorum.Bu düğün benim olmalıydı yaaa sonuçta okul da bitti birini bulup evlensem mi?Ali bu gidişle kardeşlerimize bakar. Ayy bunlar inşallah kardeş falan da yapmazlar.Herşey tamam Bir eksiklik var. Ne ya ?? Buldum.
Fotocu Amca.Nereden bulunan ben yaaa. Salak kafam yaa. Eliza'yı aradım.
TELEFON GÖRÜŞMESİ
Dıt Dıt Dıt Dıııt
-Canım naber?
-İyidir canım sen? Haberlerini alıyorum. Yarın geliyorum.
-Ben de iyiyim. Senden bir şey isteyecegim.
-Söyle tatlım.
-Annelerin fotocuya ihtiyaçları var.Yardımcı olur musun?
-Soru mu bu ben de çekerim isterseniz
-Olur fotoğraf makinenin var mı diyeceğim garip olucak hahhaha
-Soru mu bu tabii ki de var yani.
-Tamambende bir şey ister misin
-Yok canım
-Tamam
-Yarın görüşürüz bayy
- Öptüm canım bayy
TELEFON KONUŞMASI BİTER
Ohaa saat 19.19 (ki gerçekten öyle)mu ne kadar yoruldum.Saat ne kadar hızlı geçti yaa.Eve geldim. Odama girdim.Kapıyı her zaman olduğu gibi kitledim(annem zırt pırt biriydi).Banyoya girdim.Küveti doldurdum.Her zaman ki şampuanı sıktım.Kıyafetlerimi çıkardım.İçine girdim.Ellerin buruşana kadar kaldım sonra yıkanıp çıktım.Giyindim. Saçlarımı kuruttum telefonumu şarja taktım. Kıyafetlerimi hazırladım. Yatağıma yattım ve uyudum.
---Sabah saat 07.30---
Alarmımın çalmasıyla uyandım.Yaaa bu saate uyanılır mı?Tamm yaa kalktım. Yüzümü yıkadım.Kot şort ve Bol sıfır kol atlet giydim.Annemle beraber kıyafetleri arabaya dikkatle yerlestirdikten sonra kuaföre (boyle yaziliyo galibaa) gittik.Sacimiz el bakimimizi falan yaptirdık.Saate bir baktım 19.00 saat 20.00 da düğün card8 kıyafetlerimi giydim.Annemi de hazırladım.
-Anne çocuğumun mürvetini görmüş gibiyim.
-Hahah bunu ben soylemeliydim dimi
-Galiba
-Gec kalmayalım.
Giyinme odasından çıktık. Kuaförden çıktık.Ali bana bakıyordu.Ohaa çok tatlı olmuş.
-Oooo hsnımlar ikinizde çok güzel olmuşsunuz.
-Teşekkürler Halukcuğum
-Tamam anne hadi arabaya binelim.
-Tamam ben Güneş'ime yardım ediyim.Ali sende Selin'e yardım et.
-Tamam
Ali bana yardım ettikten sonra surucu koltuğuna oturdu.Oradan deniz kenarına gittik.Mekan deniz kenarındaydı.Çekilen resimler çok güzel oldu.Esila bizim de resmimizi çekti. Çok güzel bir sürü resim çekildik.Arada selfie de çektik.☺☺Annemler galiba birbirlerini çook seviyor.Aradan çekilmeye karar verdim.Annemi ilk defa bu kadar mutlu görüyordum.Bunu Ali'ye de soylemeliydim.
-Ali bir gelsene şuraya
-Ne var.
-Şeyy araya girmesek mi
-Neden
-Şeyy annemi ilk defa mhtlu görüyorum.Yani babamdan sonra
-Bende öyle yani Selim amcanın ve annemin onları aldatmasından sonra bu kadar umutlular.
-Bkzde boşverelim artık bizde onların mutluluğundan mutlu olalım.Nasıl fikir.
-Tamam
Bu sırada annemler düğün yerine gittiler. Bizde gelenleri karşıladık.Off çok sıkıcı hem annemin hemde Haluk abinin iş yerinden arkadaşları off
Bu bölüm bitti.Eger bir yanlışım olursa özür dilerim.Yorum yaparmısınız ben yorum sayısı ve vote onemsemiyorum.Yaparsanız mutlu olurum ama önemli değil zorlama yok ☺☺☺☺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alsel UZAY
FanfictionBu bir alsel hikâyesidir. Bu kitap Güneş'in Kızları'yla alakası yoktur. SavNaz yoktur !!!!