The beginning

3.2K 102 9
                                    

Vandaag was ik bij de bushalte. Daar stond ze. Ze had haar haren naast haar lichaam hangen en ze schitterde in het zonlicht. Haar blik ging naar de weg. Ze keek naar rechts.

De bus zou van die kant komen. Daarom was ze zo aan het staren naar die precieze richting. Ik staarde naar haar prachtige huid, die er zo aanraakbaar uitzag maar nog steeds onaanraakbaar was voor mij. Soms vraag ik het me af. Hoe het zou voelen.

Haar huid.

Haar haren.

Haar lippen.

Haar lichaam.

Maar dan schaam ik me voor mijn eigen gedachtes. Zo mocht ik niet denken. Zij was onbereikbaar voor mij.

Toen ik naar haar aan het staren was, gebeurden het. Totaal onverwachts. Ze keek terug. Ze had doorgehad dat ik haar aan het bewonderen was. Gelijk had ik mijn hoofd weggedraaid waardoor een glimlach op haar roze lippen sierde.

Haar hoofd draaide ze gelijk weer terug kijkend naar de weg, wachtend op de bus. Die binnen enkele minuten kon arriveren.

Ik twijfelde op dat moment zo erg, zo erg had ik nog nooit getwijfeld. Zou ik dezelfde bus als haar instappen. Om naast haar te gaan zitten en een gesprek te beginnen?

Nee... Dat kon ik niet doen.

De bus waar zij mee naar huis ging kwam inzicht ze stak haar arm uit en de bus stopte.

En dat was het moment, dat mijn voeten uit zichzelf haar achteraan, de bus instapte.

Ik checkte in en keek de bus rond. Bijna nergens was plek, naast haar nog wel.

Ik adem diep in en uit. Wat heb ik te verliezen? Zij is toch alles al voor mij.

Ik ging naast haar zitten en ze glimlachte lief naar me.

'Ik ben Rosalie.' Zei haar zachten stem. Even was ik overdonderd. Dat zij de eerste stap had genomen, maar als gauw herpakte ik mezelf.

'Ik ben Mason.' Ze glimlachte weer naar me. 'Mooie naam, past wel bij je.' Complimenteerde ze me een veegde een plukje voor haar gezicht gevallen haren achter haar oor.

Toen ze opnieuw naar me had geglimlacht, mij een compliment had gegeven met haar vriendelijke stem en een lok van haar prachtige haren achter haar oor had geveegd wist ik het officieel.

Ik hou van haar.

The guy, who loved a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu