Hoofdstuk 4

993 47 9
                                    

Als ik wakker wordt is het bloedheet in de tent, de zon schijnt er vel op waardoor ik zelfs met mijn ogen dicht nog kan zien hoe licht het is.

Ik open mijn ogen en gaap. De anderen kant van het matras is leeg, Mason is dus al wakker. Ik rek me uit en pak mijn telefoon.

10:49 geeft hij aan. De rits van de tent wordt opengemaakt en gesloten. Mason duikt het matras op. 'Ik ben moeee.' Jammert hij en ik glimlach. 'Ook goedemorgen.' Hij kijk me schuin aan. 'Lekker geslapen?'

Ik knik. 'Ja zeker en jij.'

'Met jou naast mij altijd.' Mijn wangen kleuren rood door zijn opmerking. 'Niet blozen, het is zo.' Zegt Mason en hij haalt zijn vingertoppen over mijn wang.

Hij komt dichterbij mij liggen zodat we bijden 'op mijn helft' van het matras liggen. 'We gaan vandaag naar dat waterpark.' Zucht Mason en ik grinnik. 'Is dat niet leuk dan?' Hij haalt zijn schouders op. 'Allemaal van die kleine schreeuwende kut kinderen.' Ik begin te lachen, tot Mason automatisch ook mee lacht.

'Idioot.' Lach ik en sla hem zachtjes tegen zijn schouder. Hij grijnst. 'Sorry Love.' En kust me kaaklijn.

Ik ga rechtop zitten en Mason laat zijn hoofd in mijn kussen vallen.

'Jemmj kusshmen ruimkt lemhker' mompelt hij, ik grinnik. 'Wat zeg je?'

Hij tilt zijn hoofd op. 'Je kussen ruikt lekker.' 'Waarnaar dan?' Hij haalt zijn schouders op. 'Gewoon, jou.'

Ik glimlach naar hem en pak mijn tas waar ik mijn bikini en kleren uitpak. 'Ik ga me omkleden.'

'NEEEE blijf bij me! Hou van me.' Zingt Mason en ik begin te lachen. 'Idioot.' Zeg ik. 'Jij date me.'

Ik trek een wenkbrauw op. 'Daten? Ik dacht dat we al een stapje veder waren dan dat.'

'Oo jij wilt me gelijk claimen, je bent er zo eentje.' Mijn glimlach wordt breder, ik hou er van zo te dollen met Mason, het maakt me vrolijk.

'Hej! Jij date me.' Knipoog ik en pak mijn spullen waarna ik de tent verlaat en Mason lachend achterlaat.

Als ik buiten kom schijnt de zon al vel, Amber ligt op een ligstoel een boek te lezen en Richard is aan het ontbijten.
'Goeiemorgen.' Zeg ik vrolijk. Amber kijkt op. 'Hee Rosalie, lekker geslapen?' Ik knik. 'Ja zeker, jij?'

'Ook, ga je je bikini alvast aandoen?' Ik knik. 'Ja dat is wel het plan.' 'Ik ga mee momentje.' Ze staat op en verdwijnt de grote tent in. Een paar seconde later komt ze terug met haar bikini in haar hand. We lopen richting de toiletten en kleden ons om in de omkleed hokjes.

Ik trek mijn bikini met een jurkje er overheen aan. We kletsen nog wat en maken een rondje over de camping. Terug bij de tent is de rest ook al omgekleed.

Richard rijd de auto naar de tent toe en we stappen in. Ik ga links achterin zitten en Mason naast me zitten.

Hij pakt zijn oordopjes en geeft er 1 aan mij. Ik pak hem aan en hij zet een liedje op.

In het waterpark is het hartstikke leuk en gezellig, het valt reuze mee vooral na Mason zijn uitspraak waardoor ik veel erger had verwacht. Voor ik het weet zijn we alweer terug op de camping.

'Ik ga koken, kunnen jullie wat stookbrood halen?' Vraag Gabriella aan mij en Mason als we op de terras stoelen zitten. 'Tuurlijk.' glimlach ik naar haar en Mason rolt zijn ogen. 'Daar had ik nou net geen zin in.' mekkert hij. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Luiwammes kom.'

Hij staat op en we lopen richting het winkeltje. Als we het winkeltje in lopen staat Thomas met zijn rug naar ons toe bij het drinken.

Ik heb zo geen zin in hem. 'Kom.' Ik loop zo snel mogelijk richting het brood maar Thomas heeft me al opgemerkt. 'Hej Rosalie.' Fuck, scheld ik in mezelf en draai me om.

Mason fronst. 'Ken je hem.' 'Ja dat is Thomas.'

Mason steekt zijn hand naar hem uit. 'Mason.' Thomas schudt hem. 'Thomas, zijn jullie hier samen op vakantie.'

'Ja met mijn ouders, jij?' 'Vrienden, komen jullie vanavond ook naar het feest.'

'Waar?' Vraag ik en ga naast Mason staan. 'De Ibiza bar.' 'Ja ik denk het wel.' Antwoord Mason voor ik het kan doen.

'Leuk tot dan.' Grijnst Thomas en hij loopt naar de kassa. 'Aardige gast.' Zegt Mason. Ik haal me schouders op. 'Heb niet echt een mening over hem.'

The guy, who loved a girlWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu