SHE IS SO SEXY !!

4 0 0
                                    

Z pohledu Jasona
Vylezl jsem ze sprchy a oblekl se, sel jsem do kuchyne a vsiml jsem si ze ta holka tu porad je, delala omeletu,.. Prisel jsem k ni a zezadu ji objal, chudak nadskocila jak se lekla.. ,,To nic zlaticko to jsem jen ja,, rekl jsem sexy hlasem a dal ji polibek na krk, ona se pod mim dotykem zachvela ale pak se otocila a zacala me libat. Nebranil jsem se a spolupracoval,.. Zacala se mi otirat o Jeryho,, vzdychl jsem a znovu se ji prilepil na rty, a oprel ji o zed, ona si automaticky obmotala nohy okolo me a zacala mi libat krk. Vzal jsem ji do naruci a del s ni do pokoje polozil jsem ji na postel a vysvlikl jsi tricko, nahl jsem se k ni a spojil nase rty ale ona mi dala jen letmi polibek a zacala mi stahovat kalhoty, zastavil nas jeji zvonici mobil ona jen nezaiujate pokroutgila hlavou a chtela pokracovat ale zastavil jsem ji a svlekl ji tricko a rovnou i kalhoty a spodni pradlo byla prede mnou naha a myslim ze ji to ani nevadilo, znovu se nahla a to uz jsem jij nechal aby mi je sundala...

Z pohledu Katie
Sklanel se nade mnou a ja mela krasny vyhled na jeho Jeryho byl tak velky! Ahh uz se nemuzu dockat az ho budu mit v sobe.. Nahl se ke me a zacal mi ruzne libat, sat a kousat krk, musela jsem zavzdychat bylo to bozsky! On je kurevsky dobrej! Koukl se na me sibalskejma ocima a zacal se posouvat dolu, libal me od prsou az po stehna a pak se vratil trochu nahoru a roztahl mi nohy, a zacal me libat tam dole, byla jsem v nebi! Z nenadani jsem ucitila natlak v podbrisku, kterej se zvetsoval. On do me strcil rovnou dva prsty! Ahhh.. Uz jsem ten chtic nemohla vydrzet rtak jsem nas pretocila abych byla nahore. Vzala jsem si ho do ruky a dala do sebe. Zacala jsem se nadzvedavat a on mi polozil ruce na boky aby mi pomahal....

I love him? No!Kde žijí příběhy. Začni objevovat