Slmm bu bölüm geç geldi kabul ama bir sorun var. Şu anda 25-30 kişi okuyo, bu sorun değil sorun şu ki okuyan 30 kişinin Wİ-Fİ veya mobil veriyi açmayıp kötü ya da iyi yorum yapmaması ve bana kitabın harika deyip vote vermeye üşenmeniz beni çok kırdı ama size kızmıyorum, bu sadece kendi duygularım:))))
Medyada yeni kapak var tam istediğim gibi yapamadım ama olsun:)))
Kitap karekterlerini değiştirdim Ebba Zingmark ve Andy Biersack. Mavi gözlü ünlü bulamadım aklınıza gelirse lütfen yorum bölümüne yazın.
Kapak, kitap karakterleri ve yeni bölüm hakkında yorumlarınızı ve votelerinizi bekliyorum...
-A-
⚫ Bir gün bitecek dediğim acı, mutsuzluk, hayel kırıklığı ve okul lanet olsun ki bitmedi. Artık kendimi biticek biticek diye kandırmayı da bıraktım çünkü ben hayatı öğrendim ben, ben hayatı ilk liseye başladığımda öğrendim...
Şu hayatta ne kadar boktan şey varsa lisede başıma geldi. Ne kadar inkar etsemde çok sevdiğim ve beni seven insanlar bana değil Elif'e güvendiler. Niye hayatta çizgi filmlerdeki gibi iyiler kazanmaz ki?
İç Ses
Çünkü burası dünya Mars değil salak, sende liseye yeni başlayan küçük bir kız değilsin, unut artık yaşadıklarını.
Lanet olsun ki yapamıyorum iç ses nasıl sigarayı bırakamadıysam, yalnızlığı da bırakamıyorum, nasıl bira içmekten yakında ölüceksem, kalbimide bir araya getiremiyorum.
İç Ses
Biraz az içip sarhoş olmasan bunu yapabilirsin, sen herşeyi yapabilirsin.
Ben eskiden herşeyi yapabilirdim iç ses, artık gücüm yok, artık nefes almakta bile güçlük çekerken o insan topluluğuyla baş edicek gücüm yok...
Bana ne oldu?
Bana ne oldu?
Bana ne oldu?
Kendimi tanımayacak kadar ne yaşadım ben?
Gerildiğimi hissederek dolabın kapağını açıp bir sigara aldım ve yaktım. Bitirdikten sonra parkenin üstünde söndürüp yere attım.
Saat altıydı okulun ilk gününe kimse pis gitmez istemez değil mi? Yani ne kadar kimsenin takmadığı biri olsam da ben bile gitmek istemezdim.
Üstümde ki siyah pijamaları ve bazen taktığım, bazen takmadığım gözlükleri de çıkardım, kızıl saçlarımı bağladığım siyah tokayıda yavaşça bileğime taktıktan sonra suya girdim.
İlk suyu açtığımda soğuk gelmişti, biraz irkildim ama sonra soğuk su bütün vücudumu kapmayınca alışmıştım... Rahatlatmıştı...
Banyodan çıktığımda evin genel haline göre fazla temiz olduğumu düşündüm ama sonra güldüm. Güldüm çünkü ben ne yaşadıysam benimle beraber bu oda da yaşamıştı...
Siyah iç çamaşırlarımı giyip, sandalyenin üzerinde duran okul formasına göz gezdirdim.
Siyah mini bir etek, beyaz bir gömlek ama ben her zaman o salak beyaz gömlek yerine, siyah bir gömlek giymeyi tercih etmiştim ve ayrıca o herkesin giydiği beyaz çoraplar yerine, siyah giymeyi tercih ediyodum. Kıravat konusuna gelincede kıravat takmaktan liseye ilk başladığımdan beri nefret ediyorum. Eskiden her rengi vardı beyazı, yeşili, pembesi ve en sevdiğim mavi bir kıravatın bile vardı ama ben değiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Muhebbet Hapis: YALNIZLIĞIM
Teen Fictionİnsanlara güvenmemeyi öğrenmişken, yanlızlığıma arkadaş olucak biriyle karşılaşınca bütün hayatımın değiştiğini fark ettiğim sırada kendi kurduğum sığıntı bir hapishaneden çıkıp. Yeni bir güneşe sığındığımda gerçek dostluğu, arkadaşlığı ve aşkı hiç...