ahojte baby :D dost som sa nudila vecer.
ked sa vam to pacilo tak nezabudnite mi povedat aj ked sa vam to nepacilo :D
bolo trochu divne pisat po slovesnky ale dobre.
-ak chcete imagine alebo nieco tak nieje problem treba lne povedat :D
mam vas velmi rada *buu*
PS nepisem len larry fiction co kolvek :D
louis
to su?, to nemozu byť ! boze su.
do riti ! do RITI policajti, utekaj lou, utekaj, ale kam mam utekat ?! ah dvere, prosim prosim nebudte zamknute, dakujem boze, rychlo som ich otvoril a v stupil dnu, boze do coho som sa to zase dostal ? a este lepsie otazka je.. KDE SOM TO? ta vona je neuveritelna.
'' nezavadzaj'' pocul som ako niekdo povedal a strcil do mna. '' no prepac '' som povedal ironicky, a snazil som sa najts vychod. musim sa odtialto dostat prec, ale co najrychlejsie. Aha uz ho vidim ( hehe mne to vzdy trosku trva kim najdem tu ocividnu vec )
je tu asi milion miestnosti, kam sa len pojdem schovat. hehe asi sa pytate preco sa schovavam ?! pravu povediac nic zle som neurobil, vazne. no mozo .. dobre trochu som sa nudil a toto bol prvy hotel na blisku kde su pekne auticka, uz si asi viete domysliet co sa potom stalo.
uz som presiel 4 poschodia a kazda izba je zamknuta, ked sa rychlo niekde neschovam tak je pomne. AHA izba cislo 449, vyzera to tak ze si moja zachrankina. boze len nech nikdo nieje hore, prosim este chvilku stoj na mojej strane.
harry
''harry'' '' harry pozri sa sem'' to je vsetko co pocujem od ludi s velkymi kamermi,neviem kam sa mam pozriet, uz neviem kde SEM je, ved je vas tu velmi vela a boly ma uz hlava. ani neviem aka bola jej otazka '' prepacte aka bola vasa otazka'' snazil som sa povedat co najkrajsie ako som vedel ale nemyslim si ze sa mi to podarilo. '' pytala som sa, kedy pojdes na svoj dalsi koncert '' karolina mi zopakovala otazku ( packat, vola sa karolina ci nie? ) '' na druhy mesiac letim do Ameriky kde mam niekolko koncertou a potom letim na slovensko a do cech kde budem mat 2 koncerty.'' ako som dopovedal pocul som ako hruby hlas dakuje '' dakujeme, dakujem ale harry si musi odichnut, zajtra ma vemi narocny den'' moj manazer povedal a pozrel sa na mna a po tichu povedal '' a teraz im daj jeden koketny usmev do kemery '' to nemysli vazne co som stetka ? robi si co len chce somnou. ale aj tak som spravil co chcel, vzdy to tak skoncy.
konecne sme boly vo vytahu. ach zase to trapne ticho, '' boze harry,to bolo strasne, preco vzdy vsetko pokazis s tou tvojou jeblou naladou, kto ma na to cas, aspon raz by si sa mohol tvarit .. ja neviem STASTNE DO BOHA predca toto vsetko robim preto aby si niekym bol, a ti sa tvaris ako by ti zomrela babka'' dalo todost sil aby som neplakal, ani neviem co robi a ako sa hnusne sprava. '' preco som sa s nim musel rozist'' povedal som potichu, ale tak aby to pocul.
'' to nemyslis vazne harry, to ta este drzi, ten chudak ktory to nikam nedotiahne? harry on nieje dolezity, dolezita je tvoja kariera'' mal som sto chuti mu jednu vrazit '' pre mna bol dolezity, j-ja som ho miloval'' povedal som jemne, a mala slza mi stiekla po tvary.
konecne, vytah zastavil a ja som vystupil. '' chot hnet do spat harry, zajtra je tazky den'' moj manazer povedal ked som vystupil, ja som len prikyvol. '' hajzel'' to je jedine co som povedal ked som v stupil do mojej izby a buchol som dvermi.
louis
to bolo co ? skoro som dostal infarkt, HARRY ?! co tu robi harry? nie len mi nepovec ze toto je harryho izba a jasa tu teraz schovavam za jeho gaucom?! on place ? tak velmi ho chem ob-
to je nasa fotka! to bolo minuli rok, na harryho oslave. to boly casy. '' prepac lou, mal so ti to povedat' harry povedal a jeho uplakane telo spadlo na zem, citil som ako sa mi zlomilo srcde na milionov malich kuskov, velmi som chcel it a nim ale moje telo sa ani nepohlo, len som tam bol schovany a pozeral som sa ako place.
za necelu pol hodinu sa harry pomaly postavil a povedal '' staci harry, to je minulost, lou je stastny.'' ach harry keby si len vedel, vobec niesom stastny, chybas mi. Louis pozbieraj sa a neplac nie si male decko. to ma rozplakalo este viam. velmi chcem ist za nim ale viem ze nemozem, pockam kim pojde spat a potom.. pojdem prec.
harry sa zomral a isiel do postele, stale plakal, uz som to nemozem vydrzat, musim ist prec odtial to- ''DO RITI'' ach to bolo dost nahlas. rychlo som sa shoval na moje povodneho miesto a dufam ze sa harry nezobudi ( lebo to bolo dost nahlas )
''halo.. je tu niekdo'' ? harry povedal, neviem presne ako je daleko odomna ale citil som ze je blizko. ''ukazte sa, alebo volam policajtou'' harry povedal. nie len policaktou nie. ach lou no tak, teraz alebo nikdy. pomaly som sa postavil a harry vyzeral dost bledy. '' co tu robis? preco si tu? ako dlho si tu bol?'' harry ma zamoril otazkami na ktore som nevedel odpovedat. '' bolo to nechtiac harry, nevedel som ze to je tvoja izba, prepac mal by som uz ist '' snazil som sa povedat bez toho aby som sa pozrel harrymu do ici.
''NIE!.. lou prosim, nechod'' harry prosil aby som neodisiel, a citil som ako sa pomaly blizi ku mne, zastavil, stale je daleko odomna, ach ako velmi ho chcem objat. '' louis slova nemozu povedat ako velmi si mi chybal, prep-'' musel som ho prerusit nechceo sa mi to pocuvat. '' harry, prestan prosim ta prestan rozpravat'' ja viem je to hrube ale uz som nemohol, nechce to pocuvat. harryho vyraz bol smutny ale je to tak lepsie.ach.
'' ja uz nemozem'' neviem co sa stalo ale z razu cele moje telo chcelo len jednu vec.. harryho. pozrel som na nanho a tie krasne modre oci bolly cervene. prebehol som knemu a zastavil som sa len vtedy ked uz sme boly dost blisko. '' uz nemozem '' povedal som este raz, skoro uplne bez dichu, citil som ako moje srdce bije, myslel som ze vyskoci z mojej hrude.
'' j-ja pre-'' neviem co povedal potom lebo krasne ruzove pery boly nalepene na moje, a vseto mi bolo jedno. bolo ako predtym, ako keby sme sa nikdy nerozdelili. bolo to krasne, motyle v bruche a v hlave nic len harry ako vo filme krasne a romanticke. nase pery sa pohybovali v nadhernej synchroniacii. po dlhom a krasnom bozku sme sa pomaly oddelili a harry si oprel celo na moje.
'' co si mi mal povedat '' opytal som sa, potichu, harry sa na mna pozrel a najprv nechapal co sa pytam ale potom jemne priviyol '' ze ta milujem, louis'' harry povedal,len tak ani ned tim nepremyslal, a ja som sa citil ako maly chlapec, ( a urcite som vyzeral ako cervene jablko) '' aj ja ta milujem harry'' a dal som mu jemny bozk.
'' louis, prepac nechc-'' nechcel som aby sa ospravedlnoval.'' harry, je to v pohode, ja to chapem, ale teraz vazne uz musim ist'' dopovedal som a isiel som ku dveram. ''NIE, louis prosim, ja uz ta nepustim, je mi jedno co hovoria, nech si hovoaria co len chcu, ja chcem len teba a uz ta nepustim'' harry povedal a chytil mi vtar oboma rukami. '' ja uz ta nepustim'' povedal este raz a poboskal ma.
konecne som urobil to co som chcel uz davno, objal som ho, co najpevnejsie. '' prosim uz ma nenechaj odteba odist, prosim harry'' povedal som, a citil som sa trochu trapne ale je to u vonku. uz nechcem byt bez harryho.
'' uz nikdy, lou''.