Lost souls

138 11 5
                                    

Recenziu robila: Nina
Autor príbehu: CaiitlinP
Kategória: Fantasy
Stav príbehu počas recenzie: nedokončené

Ahojte! Dnes tu máme ďalšiu, v poradí druhú recenziu. Príjemné čítanie :-)

COVER
Cover je fajn. Máš tam názov, meno autora, proste všetko. Veľmi sa mi páči, ako je spravený. Ten kto ho robil to vážne prepracoval až do posledných detailov. Veľmi sa mi páči ten "priesvitný"(neviem ako inak ho mám nazvať) jeleň. Je to vážne krásny cover. Sú tam aj nejaké farby, aj keď mohli by byť výraznejšie. Dávam ti 3 body.

NÁZOV
Lost souls, stratené duše. Zo začiatku som vôbec netušila, prečo si príbeh pomenovala práve takto. Začala som čítať a po niekoľkých kapitolách mi bolo všetko jasné. Je to krásny názov, taký tajomný. Nevedomky si si ním u mňa šplhla, pretože 5. kniha v TMI sa volá City of Lost Souls :-). Ale to som zase odbehla od témy... Na obálke máš toho "priesvitného" jeleňa. Neviem či to tak je spravené naschvál alebo si len niečo namýšľam. Napadlo ma, že to možno bude jedna z tých stratených duší. Určite mi napíš do komentáru, či to tak je spravené naschvál :-) Tak či onak, dávam ti 2 body.

POPIS
Je krátky ale dokáže zaujať. Aj napriek tomu som si tam všimla jednu chybu. V trailery máš napísané Nepočúvali, ale hlas srdca. a v popise Nepočúvali ale hlas srdca. Tak si to zmeň aby si mala v oboch prípadoch napísané to isté. Dávam ti 2 body.

ÚPRAVA
Odseky a priama reč vždy do nového riadku= super! Prišlo mi to skôr ako nejaká short story alebo niečo podobné, kedže kapitoly boli celkom krátke. Čo je veľká škoda, pretože tento príbeh má potenciál. Musím sa priznať, že niekedy som mala pocit, že si kľudne mohla spojiť dve kapitoly do jednej. Ale o tom poviem (napíšem) viac v sekcii vyhradenej pre dej. Dávam ti 4,5 bodu.

GRAMATIKA
Sem-tam nejaká chybička v i/y alebo čiarke. Ale aj to som videla len niekde. Dávam ti 5,5 bodu.

DEJ
No, ten dej. Nápad na príbeh je super, to musím uznať. Ale niekedy mi prišli tie kapitoly také suché, poriadne nič sa tam nedialo. Ako som už hore spomínala, veľakrát si mohla kľudne spojiť dve kapitoly do jednej. Nikoho by to nezabilo. Prepáč, ale má to 16 častí a ešte sa tam pomaly nič nestalo?! Väčšinou tam len postavy opisujú svoje myšlienky, takže to by si mohla nejako pospájať. Keď už som načala tie postavy, tak hor sa na postavy! Musím sa znovu priznať (rovno z toho spravím priznania :D), že príbeh som musela čítať dvakrát. Keď som ho čítala po prvé, v hlave som mala taký guláš, že to svet nevidel. Keď som to čítala po druhý krát, prišla som na to kde bol kameň úrazu. Ak tento príbeh niekto číta alebo sa na neho ešte len chystá, určite čítajte názvy kapitol! Tie názvy hovoria za všetko. No, skôr hovoria z koho pohľadu je daná časť písaná. Podľa mňa to bolo chaotické. Dej sa vyvíjal tak akurát, len si to mohla pospájať. Dávam ti 3,5 bodu.

ZHRNUTIE
Cover: 3/3
Názov: 2/2
Popis: 2/3
Úprava: 4,5/5
Gramatika: 5,5/6
Dej: 3,5/7

Spolu si získala 20,5 b. Príbeh má pointu, zápletky aj dej. Je tam aj pár nedostatkov ale verím, že sa to časom zlepší. Tvoj príbeh budem čítať aj naďalej :-)

S pozdravom Nina.


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RECENZIEWhere stories live. Discover now