Behind the Scenes |MenT (Honza Macák) TF (Czech youtubers TF)|

222 19 17
                                    

Recenziu robila: Nina
Autor príbehu: @_KeXa_
Kategória: Teen fiction
Stav príbehu počas recenzie: nedokončené

Ahojte! Dnes tu máme moju historicky prvú recenziu. Nebudem zdržovať, príjemné čítanie! :-)

COVER
Páči sa mi. Je tam názov, meno autora, nič tam nechýba. Je veľmi pekný, kvalitne spravený. Ale mňa osobne, by asi nezaujal. Je taký... neviem ako to mám povedať. Nudný? To je to správne slovo. Niečo mi tam chýba... FARBY! Jediná farba, ktorá tam je, je modrá na vlasoch Willow (dúfam, že som sa trafila a je to Willow). Ľahko by sa stratil medzi rôznymi pestrofarebnými covermi, ktorých je na WT neúrekom. Dávam ti 1,5 boda.

NÁZOV
Názov dokonale vystihuje celý príbeh. Neprezrádza všetok dej, ale dokáže zaujať. Len je pridlhý... Mne by bohato stačilo, ak by to bolo len Behind the Scenes|MenT. Tak či onak, dávam ti 1,5 boda.

POPIS
Zaujal ma. Sú tam aj rečnícke otázky, a práve tie prinútia väčšinu čitateľov aby pokračovali ďalej. Nie je ani dlhý, ani krátky, takže palec hore! Dávam ti 3 body.

ÚPRAVA
Dávaš odseky, priamu reč vždy do nového riadku... Hneď sa mi to lepšie čítalo! Úprava je super, nič by som tam nemenila. Dávam ti 5 bodov.

Gramatika
Českú gramatiku neovládam. Ale veľmi milá @TerriEstrabao sa na to pozrela. Citujem ju: Přečetla jsem si pár kapitol a žádnou chybu jsem nenašla :-).
Tým pádom ti dávam 6 bodov.

DEJ
Môj prvý dojem bol taký, že to bude len ďalšia FF o youtuberovi. Všetci sme sa s takým príbehom už určite stretli. Aby som to tu ľahšie vysvetlila, toho youtubera budeme volať Jožko. Jožko je youtuber. Dievča sa do Jožka zamiluje na nejakej akcii pre youtuberov, začnú spolu chodiť a stane z toho najväčšia láska na svete. Tak vyzerá väčšina príbehov o youtuberoch (česť výnimkám). Ale tento príbeh bol niečo iné. Keď som ho začala čítať, celkom ma to prekvapilo. Má pointu, zápletky, všetko čo má mať dobrý príbeh. Len zo začiatku som mala trochu zmätok v postavách. Draek jej (Willow) raz povedal Will, Ari alebo Skyler. Neskôr som to pochopila, ale prišlo mi to zbytočne komplikované. Bol v tom len zmätok. Ďalšia vec čo mi nesedela, bol rýchly spád udalostí. No dobre, zveličujem. Konkrétne len jednej jedinej a to vtedy, keď ju pustili z tej liečebne a rovno išla do detského domova. Prišlo mi to také urýchlené... Inak sa to vyvýjalo dobre, tak akurát. Máš tam množstvo zápletiek, takže to bolo zaujímavé. Pekne si opisovala prostredie aj myšlienky Willow. Veľmi sa mi páčili aj tie kapitoly, v ktorých boli zápisky z jej denníka. Bolo to také zlváštne, nikde inde som to nevidela. Veľmi sa mi to páčilo. Super nápad! Dávam ti 5 bodov.

ZHRNUTIE:
Cover: 1,5/3
Názov: 1,5/2
Popis: 3/3
Úprava: 5/5
Gramatika: 6/6
Dej: 5/7

Spolu si získala 22 bodov. Síce to nie je moja šálka kávy, ale tvoj príbeh sa mi celkom páčil. Aj cez tie nedostatky, ktorých bolo aj tak len pár, si príbeh nechávam v knižnici a budem ho čítať aj naďalej.

S pozdravom Nina.

RECENZIEWhere stories live. Discover now